Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Вто Мар 05, 2019 9:49 pm

Здравейте!
Днес се роди новата, свръхмощна модулна кутия на оптимизатора К3 :sun: :dance:
Радиуса на полето не е много по-голям от предишното поколение - 130 см, но мощността е над +22 хил деветки и оргонният ток устойчиво пробива над 6 см желязна и дървена преграда. На пластмаса не съм мерил, но практиката показва че проницаемостта е съпоставима с тази на дървото.
Новата кутия е с размерите на старата малка К3, но с 20-тина грама по-тежка - общо малко под 70 гр. което е допустимо при сила на залепване над 10 кг. при контактна повърхност 19 кв.см.
Новият комплект К3 ще е с две кутии - едната на резервоара или газовата бутилка, другата на акумулатора. Това е достатъчно, четири вече няма да са необходими.
Основните тестове минаха преди малко, остава да се направи необходимата промяна в оборудването за изготвяне на ядрото и изделието ще влезе в продажба. Вероятно цената няма да е по-различна от сегашната, тъй като се спестяват само някои незначителни разходи за материали, а технологичният процес остава почти същия. Надявам се продуктът да е на пазара до един месец максимум.
Между другото, новата компоновка е много по-годна за масово производство на поточна линия ;)
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот rider777 » Съб Ное 30, 2019 10:30 pm

Към днешна дата кое е най- подходящо за 13 литров мотор с 540 коня ? И най- вече ме вълнува цената ;-) :beer:
rider777
 
Мнения: 9
Регистриран на: Съб Май 11, 2013 8:17 am

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пон Дек 02, 2019 4:43 pm

Същия комплект като твоя на Премиума - 1 бр К2 или К1 проточен оптимизатор плюс две кутии от усиления модел К3 на въздушния филтър. Цената на комплекта за камион е 300 лв /ако не ти трябва фактура е крайна, ако ти трябва ще е плюс ДДС-то/
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот rider777 » Сря Дек 04, 2019 8:54 am

Тествано ли е на Волво Евро 6 последното поколение от 2018г, че е бъкано с електроника и ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ?
rider777
 
Мнения: 9
Регистриран на: Съб Май 11, 2013 8:17 am

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Чет Дек 05, 2019 12:08 pm

Не е, но може да се опита. Няма да му стане нищо, на-много програмата за следене на ламбдата да сработи и я изолира - просто ще мине в резервната таблица в горивната карта и ако се махне комплектът, нормата ще се възстанови за 100-200 км. Няма да се скапе нищо :)
Освен това може да се сложи примерно нещо частично, да речем един комплект К3 за кола който е слабичък за камион с такъв обем на двигателя, но ще държи нещата в допуска на байпасващата програма и ще има половината ефект от този на Премиума /или зелия, но след едни примерно 1000 -1500 км.
Така си мисля чисто логически, не е тествано досега точно това.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Нед Май 31, 2020 11:53 am

Здравейте! Успях най-накрая да направя конструкция на К3, годна за поточна линия без нуждата от специални прибори за матрициране на елементите. Т.е., вече може и без мен, а нещата стават промишлени и масово производими :) Това беше дилема, която от няколко години ме занимаваше но накрая по леко заобиколен път реших! Предстоят преки тестове на автомобили, вероятно поне два месеца ще караме по пътищата и ще видим на дали на практика нещата са такива, както на теория и лабораторни проби :tongue:
Модулната кутия К3 стана още по-лека, под 40 грама /при старата - тегло към 50 гр./, а има възможност да е дори по-тънка и малка. Което премахва и някои особености при монтаж на тороидални газови бутилки - съвсем прекрасно ;) Очаквайте резултатите от тестовете, но няма да бързаме - полека и обстойно :hola:
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Нед Ное 29, 2020 2:07 pm

Така... Вече може и старата конструкция на К3 да се пусне масово - измислих прибор за матрициране на активните части и направих първи успешни тестове. До края на годината трябва да има груб работещ прототип в кутия /не както сега сбиротак от части на работната маса/ :lol: Приборът позволява и производство на старите модели К1 и К2, които може да са полезни при неавтомобилни приложения.
Надявам се на малко помощ от колеги наоколо за да го направим като хората :cheers:
Поздрави!
А.
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Сря Фев 03, 2021 1:32 pm

Идва времето на оптимизаторите май :) и то както става в милата ни родина България, леко доброзорно :tongue:

https://segabg.com/hot/category-bulgari ... ya-pregled

Старите колици без значение от марката и модела, имат радикално намаляване на вредните емисии след слагане на поне две кутии К3 на резервоара. Т.е. с половин комплект /на който му е скъп целия от 4 кутии/ си решавате въпроса с еко стикера, независимо колко е стар автомобила ;) Обикновено тогава нещата отиват на Евро 6 и над него, а в стандарта за зелен стикер е заложено минимум Евро 5, така че всичко е ОК! От юли при всички прегледи ще се слагат и тия стикери с чип - а сървърът ще е в София и връзката онлайн, така че няма да може да се лъже по пунктовете.
Мисля да мина напролет през поне единия от двата технически ВУЗ-а с коректни уреди за измерване на вредни газове - София и Варна /Русе не го броя че не им работел щото му липсвало нещо/ и да направим тестове на десетина автомобила от различни марки, модели и гориво. Ще публикувам тук резултатите, както и в сайта http://www.optimizatori.com естествено. Та който иска икономия и мощност, да си купува цял комплект - а който е само за премахване на вредни газове и по-добро изгаряне, половин :) . Лесно, евтино и достъпно решение, вместо смяна на автомобила :cheers:
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пон Авг 30, 2021 9:59 pm

Така... нека ви покажа няколко отзива относно ефекта от последната модификация на горивния ми оптимизатор К3 :) Този модел е толкова усилен, че на практика са необходими само две - айде нека са три бр модулни кутии, две на резервоара и една на акумулатора. Все пак, случаите цитирани по-долу е поставян пълният комплект от 4 бр кутии. Предстои до няколко дни оптимизаторът да се комплектова вече само с по три бр.

Текстовете са автентични, копирани от пощата ми - добавил съм само градовете от които ми пишат хората и на втория и третия фамилните им имена. Оквен това съм оцветил в червено числата, които показват ефекта. Можете да си сметнете сами колко е като проценти :)
..........
дата: 11.07.2021 18:12
до:
caduceus_bg@abv.bg
Здравейте,
Да потвърдя и аз - К 3 действа! Не мога да кажа икономията в %, защото не помня точния разход преди, но беше между 8 и 9 извънградско[/b]. [b]Сега бордкомпютърът показва 6, а по каталог го дават 6,3 за нова кола. Автомобилът е Рено Сценик 1,6, 2006г., на 180000км. Газовата уредба е БРЦ, без аванспроцесор.
Благодаря и желая много нови успехи!
С уважение,
Румен Щилиянов /Бургас/
=================

..........
дата: 27.08.2021 18:37
до:
асен асенов (caduceus_bg@abv.bg)
Асен,
Тези дни тествах устройство К3.
Изключително съм доволен! Резултатите напълно покриха това което ти ми каза и дори надминаха моите очаквания.
Ето и преките ми наблюдения по отношение работата на личния ми автомобил, Мерцедес С300L 4matik бензин автоматик със 8 скорости, американско луксозно изпълнение. Тествах го със стандартно гориво 95.
1. Двигателят утихна и започна да работи все едно, че току що съм сменил маслото и съм налял 100 октана.
2. Изключително се подобри инерцията.
3. Увеличи се мощността, както и смяната на скоростите стана по-плавна (като в масло).
4. Извънградско при спокойно каране (от ВТ до Бяла и обратно, което е точно 100км,) с постоянна скорост между 75 и 95 км в час и с минимум изпреварвания, разходът на гориво намаля от около 9L/100 до 6.4L/100. Това е повече от 20%
5. В градски условия, при нормален разход 12L/100 изчислих подобрение от около 25% или около 9L/100.
6. * Това вече е субективен резултат. Усещането ми като шофьор се подобри. Карам спокойно и изпитвам истинско удоволствие.
Приятен уикенд.
Деян Иванов /В.Търново/
==============

........
дата: 28.08.2021 22:44
до:
caduceus_bg@abv.bg
Здравейте! Преди няколко месеца закупих комплект оптимизатори К3 за личният ми автомобил. Колата е Субару Форестър 2006 г.,с обем на двигателя 2.0 литра, и мощност 158кс. Автомобила се движи основно на газ, затова монтирах устройствата на газовата бутилка, която събира почти 50 литра газ при зареждане. Преди монтажа на устройствата успявах да измина на газ около 420км с едно зареждане и движение само извън града. 500км след монтажа на К3 , колата промени начина по който разгръща мощността. Стана доста по жизнена и шума на двигателя се измени- намаля. Като се има предвид, че двигателя и свалян и ремонтиран е учудващо. А доста по-интересното е,че разхода на гориво се промени. Вече изминавам около 470км градско с едно зареждане на бутилката, при работещ климатик. Скоро пътувах до Ловеч от Бургас и обратно, и горивото свърши малко след 750 изминати километра. Нямам обяснение какво се случва ,но този продукт работи. Задължително условие е, колата да е с оригинална ламбда сонда.

Николай Митев /Бургас/
..............

Поздрави! :cheers:
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Сря Авг 03, 2022 8:40 pm

Здравейте!
Поради инфлацията и високите цени на компонентите за производство на оптимизатора К3 се налага цената му да се повиши на 300 лв с ДДС от 1.09.2022 г. Сегашната цена от 240 лв с ДДС за комплекта от 4 модулни кутии К3 за двигатели с обем до 4000 куб. см се запазва до тази дата.
С оглед високите цени на горивата, изплащането на К3 става за още по-кратко време - при ефект от 19-20% при дизели и 22-25% при бензин, газ и метан. Плюс никакви емисии отзад и допълнителни десетина процента повишаване на мощността, падане на шума и повече инерция поради намаленото вътрешно триене. Така че... не се мотайте, имате все пак и писмена гаранция за връщане след реален тест от 1 месец. Освен това не се знае на първи септември каква ще е натрупаната инфлация и дали ще е това цената.
Поздрави! :cheers:

ПП
Все пак да посоча и сайта - за който не го знае... Малко е старичък и не много поддържан, но нямам време и за това. Нещата вътре са реални, а койтго иска да му ги обясня и по телефона - да ми звънне на 0885 781469 или 0898 544558. Все пак нека погледне и плочете първо там, да не се губи време. Очаквам инфо за марка, модел, гориво и година на производство на колата - защото има такива със софтуер за контрол на ламбдата които не стават.

http://www.optimizatori.com
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Предишна

Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron