Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Ми стана ми страно, като каза, че трудно се сменяват. Иначе нищо спецялно не съм имал предвид. :lol: :lol:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Слав
Ти регулиране с аванспроцесор имаше ли? Ако не, виж Румен да ти направи когато можеш, защото аванса е важен за пълния ефект от К3. Както smsi-h откри, +7 на ниски и +15 на високи обороти е идеалното. И намалявай още ог крана смело :)
Поздрави
Аватар
Slav
МненияCOLON 319
Регистриран наCOLON Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Slav »

Прати ми, моля те координати на Румен. Знам го задочно само от форума тук и нямам представа как да го открия.

Оставил съм си го като задачка това за след новата година :)
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Вече съм казвал, че с К1 разхода на газ ми падна от над 10 на сто на 8 на сто.
След добавянето на 2 К3 в двата края на бутилката, разхода ми вече е 7,5 на сто :D
Ако го кажа като изминавани километри с едно пълнене (винаги пълня догоре, поне веднъж на седмица, успяват максимум да сипят 38,7л). Преди оптимизаторите на Кадуцеус минавах около 380 км. С К1 и двете К3, без ТАП - 510 км + :D
Благодарности, Асене :D
Не слагам ТАП, че от две години съм си поръчал на дядо Мраз друга кола, ама явно не съм от най-послушните :lol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Благодаря и аз!
Ако ти се занимава да тестваш, двете К3-ки от бутилката може да ги сложиш и на вертикалната стена на въздушния филтър /отвътре/ за да видиш каква разлика има. На газта ще ти остане К1 както си е в момента. Само гледай ако ти е оребрена кутията да уплътниш между ребрата с по-дебело двойнозалепващо или др., за да стане равна повърхност
Поздрави
Аватар
Slav
МненияCOLON 319
Регистриран наCOLON Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Slav »

Вече за пети път пълня газ :)

Преди да сложа К3 с една бутилка изминавах между 140-180км, а извънградско 200-220км.

След като сложих К3 нещата изглеждат така:

Първи път зареждане - 140 км (само градско)
Втори път зареждане - 200 км (градско + малко извънградско)
Трети път зареждане - 300 км (Тук започнах да изпитвам еуфория като километража подмина 250км) - само извънградско!
Четвърти път зареждане - 200 км (градско + извънградско)


Аз съм безкрайно доволен! :) :) :)
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Ами супер :D Това да се чува, желая много безпроблемни километри!
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здравейте,
само за информация. Този месец работих доста по точката от плана ми за 2014 г, за масово внедряване на оптимизаторите при камиони и автомобили. Подобрих комплекта за камиони и скоро ще излезе новата версия, като за двигатели Волво ще има специфични кутии К3, които вероятно ще се наложат за в бъдеще и за другите двигатели. Освен това заедно с тях ще има и нов монтаж на филтъра за автомобили с хоризонтален филтърен елемент - директно на него + укрепваща скоба на кутията, завършваща с малки щипци-крокодили, захващани за сгъвките на филтъра. Въпрос на намиране на по-малка кутия с приблизителни размери 50/25/25 мм, като грубите тестове сега се правят с корпуси от кабелен канал поради липса на по-подходящи. Ако някой се сети за съществуваща подобна кутия от какъвто и да е материал да свирка, за да я пробвам. Варианта засега е кабелен канал + капачки, но последните са проблем защото тук няма налични по магазините, а в Нет-а виждам само капачки за канал 20х20 мм

В момента освен Ивеко Стралис се движат няколко други модела камиони с монтиран комплект оптимизатори за тях - Волво 440, Волво 480 и Рено Магнум /с двигател на Волво/. Има по-различен монтаж на кутиите К3 към въздушния филтър, който можете да видите от снимките които ще пусна след малко във темата за снимани оптимизатори за камиони. Резултатите се очакват след няколко дни, като дотогава трябва да са минали няколко хиляди километри и да е ясно точно колко е ефекта. Очаквам както при Рено Премиум-а на Иво да е между 11 и 15%, но може и да е по-голям защото тук комплектът е пълен и доста с по-мощно зареждане на въздух и гориво с оргон.

Поздрави!

ПП
Интересът при камионите определено е по-голям :D
Аватар
ivchak
МненияCOLON 371
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 8:48 pm
МестоположениеCOLON ВАРНА

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от ivchak »

Поздравления Кадуцеус ! Нещо друго пипа ли се по двигателите или се работи само с оптимизаторите ?
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Нищо не се пипа, нищо не се реже или демонтира - всичко е външно залепване и хващане със св. опашки. Двигателят се самонастройва в рамките на 15-20 минути работа на празен ход или в движение. В резултат дюзите започват да работят с по-къси времена, понеже изгарянето е пълно и компа ги затваря сам, за да работи двигателя в оптимален режим. Аванса пък се самонастройва както си е положено чрез детонационния датчик. Ефектът може да е още по-голям /знаете, че при донастройка при газ стига до 30%/ - но трябва промяна на заложените граници на обедняване в софтуера, а това е работа на производителите. Някой ден като стигна до тях ще го направим и ще ползваме целия ресурс на технологията, но засега фабричният софтуер позволява 15 до18% обедняване на сместа максимум. Другите отиват като лека горница в мощността, основно при ниски и средни обороти. Но и това хич не е малко, като се има предвид че средният разход на тия камиони е примерно 30л./100 км и пет-шест литра икономисана нафта на 100 км при средно 10 хил. км на месец... Сами сметнете колко е това като пари. Накратко, цената на комплекта от 600 лв без ДДС се избива за максимум две седмици активно каране. Който иска, да ползва - който само приказва, да приказва. Гаранцията от 1 месец за връщане както при всички мои оптимизатори, естествено си стои и за това време комплектът вече ще се е изплатил два пъти :D После само караш и се радваш на допълнителните над 1200-1300 лв месечно в джоба, дето не си ги дал на бензиностанцията. Това е.
Поздрави
BUTTON_POST_REPLY