Създаване и развитие на технологията ми
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Aз съм го реaлизирaл с еднa плaстмaсовa тубa от мaсло 1л и докaто не издухa съвсем сегментите вършеше добрa рaботa, aмa вече много пушляви от кaртерa и съответно и от тубичкaтa.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Здравейте колеги!
Понеже ми предстоят тестове за влиянието на К3 върху дизел и бензин в чужда лаборатория, се посъветвах с един човек за която компетентност говори това което е преди и след името в подписа му
Въпроса ми беше относно правилните показатели, промяната на които да проследим - и междувременно се сетих че му бях подарил и лично монтирал на колата му Рено Меган Сценик 1,8 бензин един оптимизатор К1, от най-стария модел /тогава нямаше още К2 и К3/. Ето какво ми отговори той днес - което се надявам най-после да приключи спора, воден на много места в Нет-а дали ми работят или не оптимизаторите
..............
Здравейте г-н Асенов,
едва преди малко се освободих от учебните си ангажименти и седнах пред
компютъра.
Прочетох и двете ви писма. Ще ми трябва малко време за отговора, понеже
в случая има фактори, за чието влияние определено съм срещал информация,
но не на всичко съм обръщал подробно внимание. Имам събрана доста
информация за различните полеви въздействия върху течните горива и
евентуално утре ще отворя да погледна по-подробно. Така, че в следващите
дни ще ви отговоря.
Относно влиянието на монтирания К1 на моята кола, статистиката показа
средно 15% икономия за 2014г. в сравнение с предните.
Поздрави,
-----
Доц.д-р инж.Емилиян Станков
Катедра"Двигатели и транспортна техника"
Русенски университет
ул.Студентска 8
7017 Русе
Тел. 082 888 332
GSM: 0895 813 299
E-mail: estankov@uni-ruse.bg
http://www.uni-ruse.bg
...................
Пак да кажа - първото, най-слабо изделие К1, без правене на никакви настройки и т.н. по това доста старо Рено - заврях се под него в базата на ТУ-Русе, докато си говорехме с доцента го вързах с две свински опашки на горивопровода под купето и това е. Просто на вид и стандартно нещо с доста добър резултат - 15% за тази кола са 1,2-1,5 литра бензин на 100 км. Точка.

Понеже ми предстоят тестове за влиянието на К3 върху дизел и бензин в чужда лаборатория, се посъветвах с един човек за която компетентност говори това което е преди и след името в подписа му


..............
Здравейте г-н Асенов,
едва преди малко се освободих от учебните си ангажименти и седнах пред
компютъра.
Прочетох и двете ви писма. Ще ми трябва малко време за отговора, понеже
в случая има фактори, за чието влияние определено съм срещал информация,
но не на всичко съм обръщал подробно внимание. Имам събрана доста
информация за различните полеви въздействия върху течните горива и
евентуално утре ще отворя да погледна по-подробно. Така, че в следващите
дни ще ви отговоря.
Относно влиянието на монтирания К1 на моята кола, статистиката показа
средно 15% икономия за 2014г. в сравнение с предните.
Поздрави,
-----
Доц.д-р инж.Емилиян Станков
Катедра"Двигатели и транспортна техника"
Русенски университет
ул.Студентска 8
7017 Русе
Тел. 082 888 332
GSM: 0895 813 299
E-mail: estankov@uni-ruse.bg
http://www.uni-ruse.bg
...................
Пак да кажа - първото, най-слабо изделие К1, без правене на никакви настройки и т.н. по това доста старо Рено - заврях се под него в базата на ТУ-Русе, докато си говорехме с доцента го вързах с две свински опашки на горивопровода под купето и това е. Просто на вид и стандартно нещо с доста добър резултат - 15% за тази кола са 1,2-1,5 литра бензин на 100 км. Точка.


Re: Създаване и развитие на технологията ми
В нашите форуми всички сме се убедили, че работятcaduceus написаCOLONкоето се надявам най-после да приключи спора, воден на много места в Нет-а дали ми работят или не оптимизаторите

Много малко са тези, при които не се е получило, но със сигурност причината не са К-тата.
Не разбирам, защо им се връзваш? Свят шарен. ...И за всеки влак си има пътници. Тези, които казват, че не ти работят устройствата, явно са за друга дестинация


...Между другото от К1 едно време бях много доволен. При него има нещо в плюс при работата му, което при К3 липсва. За съжаление не мога да определя точно какво е.
Хубав ден!

Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
При проточните оптимизатори /К1 и К2/ има динамична компонента, която при пасивните К3 е силно намалена. Процесът на зареждане просто е друг - но К3 е по-универсално изделие защото няма да търсиш подходящо място по тръбите, кой е точно маркучът дето отива към мотора /при дизели и бензини/, да няма сензори на 10 см от К2 сложен при мотора например /а при К1 да е под купето и да на добро място за да не остане на някой легнал полицай в Сф./ и прочее подробности.
Благодаря ти за добрите думи, Филипе
Нещо взе да ми омръзва да се боря с вятърни мелници, но ще стискам още малко
Поздрави!
Благодаря ти за добрите думи, Филипе


Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Горе главата
Винаги има такива моменти на загуба на мотивация.
Важното е, че оптимизаторите работят и всеки мислещ човек е осъзнал това.
Малко по малко нещата ще си дойдат на мястото, но обикновено става бавно. Поне от наша гледна точка...за вселената е миг


Винаги има такива моменти на загуба на мотивация.
Важното е, че оптимизаторите работят и всеки мислещ човек е осъзнал това.
Малко по малко нещата ще си дойдат на мястото, но обикновено става бавно. Поне от наша гледна точка...за вселената е миг


Re: Създаване и развитие на технологията ми
Лошото е, че еднa лошa думa може дa рaзвaли десет добри, тa дори и лошaтa дa не е вярнa. Просто повечето хорaтa сa тaкивa, че търсят зa всяко нещо дa е лъжa и дa се провaли. И кaто стaне се чувствaт добре. Просто търсят някой дa кaже, че не стaвa. Тaкa сме възпитaвaни в последните няколко десетилетия.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
А какво стана с ксантията на газ? Има ли добри резултати? 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Градско около 10-10,5/100, извънградско около 7,5-8/100. При заводски разход от 13,5/100 в града /бензин/ мисля не е лошо
Малко да позатопли и почвам да я подобрявам още

Малко да позатопли и почвам да я подобрявам още

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Екстра е. А създал ли си си мнение за газ станциите къде е по добра газта и имали разлика в разхода?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Едно уточнение: няма такова рено с такъв двигател. Вероятно е 1.6 литра.caduceus написаCOLON ....Рено Меган Сценик 1,8 бензин....
Поздрави,
-----
Доц.д-р инж.Емилиян Станков
Катедра"Двигатели и транспортна техника"
Русенски университет
ул.Студентска 8
7017 Русе
Тел. 082 888 332
GSM: 0895 813 299
E-mail: estankov@uni-ruse.bg
http://www.uni-ruse.bg
...................
![]()
Относно ДВГ, прави впечатление, че в Русенския университет хората работят, докато в другите технически вузове наблягат само на книгите. Човека с който си се свързал е правилния!