Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Мнениеот caduceus » Съб Авг 22, 2015 7:15 pm

Здравейте колеги,
както на няколко пъти споменах в друга тема, разработих специфични оргонни бобини които индуцират енергиен заряд при преминаване на флуид през тях. Досега техен вариант се ползваше при активаторите ми на вода, а няколко броя бях раздал на колеги по колите /Слав, Домик и др./. Основният проблем за ползване при автомобили беше, че се слагаха вътре във въздуховода и сечението му падаше наполовина, което при високи обороти /3500-4000 и нагоре/ създаваше осезаемо съпротивление и турбулентност във въздушния поток, отиващ към ДВГ. Освен това бобините бяха сравнително слаби и въпреки че имаше едни 10-15% ефект от тях /особено при куплиране на два или три бр./, промените бяха наложителни.
Това вече е история. Бобините се развиха по няколко направления /размери, мощност, обработка на компонентите/ и остава единствено да се направи подходящ корпус. Вървят паралелно и тестове за ефективността им. Като цяло, стъпваме вече на следните параметри за единична бобина /без корпус все още, само работната част/:
1. Размери - външен диаметър 10 см., вътрешен 8,5 см, височина 2 см, тегло около 200 грама
2. Мощност на зареждане при еднократно преминаване на флуида - над +9,/14 хил/ или казано с думи, над четиринадесет хиляди деветки. Което е доста, особено за единична бобина :)
3. Срок на годност, захранване и обслужване - няма. С корпуса изделието ще е водо и маслоустойчиво и херметично.
4. Монтаж - нанизване директно отгоре на въздуховода, външно. Разкачва се скобата, нанизва се и се закачва пак. Може да се направи където е удобно - включително преди филтъра, няма голямо значение. Все пак по-добре да е по-близо до ДВГ, за да се намалят загуби от разсейване на заряда - макар че при тази мощност на бобината това не е проблем. Има достатъчно пауър :)
5. Предполага се че ще се комбинират със оптимизаторите ми К3, като по този начин се постига пълна обработка на компонентите при изгарянето на горивото в ДВГ. Въздух /бобина/, разряд от свещите /2 бр. К3 на акумулатора/ и гориво /2 бр К3 на резервоара или газовата бутилка/. Целта е частична, устойчива автотермия.
6. Ефективност на цялата система ще се мери само и единствено на коли с регулиране на сместа и предварението - т.е. обикновени газови уредби с ТАП или делко. Няма да влизам в игри с датчици и софтуер. Това е работа на производител, който евентуално ще внедри всичко. Предполагаем ефект заедно с К3 - над 40-45% икономия, същевременно десетина процента повече мощност. Настройка на сместа ръчно, при движение по път, от тройника. Настройка на предварението с ТАП или делко, + 18 градуса и нагоре ако има възможност. Ще се наложи да се ползват ТАП с над +15 горен таван, но Румен прави такива, така че проблем няма.
7. Цена на изделието... Не е ясна засега. Работата по такава бобина отнема на практика цял ден, корпус, обработка и т.н. занимавки са много пипкава работа. Вероятно ще се прави и станок за по-бързо изработване на някои части. Като се вземе предвид горното, вероятно около 100 лева. При закупуване на комплект бобина + К3 ще има отстъпка 10 лв или общо излиза 250 лв. на дребно, крайна клиентска цена. Това е приблизителна сметка и може да има корекции.

Малко снимки от тестовете и монтажа на прототипа :) Който може, да мери заряд

Поздрави!

ПП
Пропуснах най-важното - колата върви зверски :dance: Имаше период от около 30 км в който се нагаждаше, проръмжа малко и вървеше шумно, но после утихна и тръгна като електромобил :) Сега правя тестове за разход, но при всички положения е надолу /по първи наблюдения/. Ще комбинирам тия дни с последните К3, от които съм изстискал пряко сили вече едни +15 хил деветки на кутия, та да видим :hola: Ще пусна снимки и с тази версия.
Прикачени файлове
TEST - SPRIAL VENT.jpg
TEST - SPRIAL VENT.jpg (204.64 KiB) Прегледано 6552 пъти
TEST - RAB.VENT OTZAD.jpg
TEST - RAB.VENT OTZAD.jpg (207.79 KiB) Прегледано 6552 пъти
TEST - RAB.VENT OTSTRANI.jpg
TEST - RAB.VENT OTSTRANI.jpg (195.81 KiB) Прегледано 6552 пъти
TEST - RAB.VENT OTPRED.jpg
TEST - RAB.VENT OTPRED.jpg (224.99 KiB) Прегледано 6552 пъти
MONTAJ NA BOBINATA.jpg
MONTAJ NA BOBINATA.jpg (264.66 KiB) Прегледано 6552 пъти
14 HIL NA KOLEKTORA.jpg
14 HIL NA KOLEKTORA.jpg (282.11 KiB) Прегледано 6552 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Мнениеот icrow » Съб Авг 22, 2015 9:20 pm

Предполагам си забелязал, че полето е тороидално и не малка част от центъра не е в обхвата на полето. :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Мнениеот caduceus » Нед Авг 23, 2015 10:47 am

Здрасти icrow,
това се получава само при тестовата установка с вентилатора. Там се формира приблизително цилиндричен поток поради средната неускоряваща въздуха част на вентилатора, където е мотора. При засмуквания поток от ДВГ на колите се обработва целият обем въздух - тествано. Ако се пусне въздуха по дълга тръба и се изравни потока, се насища по цялото сечение - имам центробежен вентилатор 600 вата с дълъг накрайник и съм му слагал бобини от този тип на изхода.
Ефектът всъщност е оргонна индукция, затова в статично положение няма оргонно поле /потенциално е/. Работи само при динамика и преминаваща материя през отвора на бобината.
Благодаря за наблюдението, радвам се че четеш и тук какво правим. Ще има още интересни неща в близко бъдеще :)
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Мнениеот icrow » Нед Авг 23, 2015 4:53 pm

Рaзличиятa ни по някои въпроси не трябвa дa пречaт дa си помaгaме и дa рaботим зaедно. :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Мнениеот caduceus » Пон Авг 24, 2015 9:22 am

:doubleup: :beer:
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Мнениеот caduceus » Нед Сеп 06, 2015 10:56 am

Здравейте!
Прехвърлям тук част от мой пост в темата за технологията ми, защото касае оргонните бобини
.......................
Относно бобините - сегашните тестови корпуси са от ПВЦ което на 70-80 градуса почва да омеква, значи и то не е за там. Ползвах го, защото на въздуховода няма толкова жега. Не съм ги правил за водата, защото когато работят К3-ките си я зареждат по индукция чрез отделения в блока заряд от горивото и свещите. Само въздуха беше останал девствен :lol: и тия бобини са основно за него.
На второ място, прът 120 мм ПВЦ е по-евтин и корпусът излиза към 20 лв /10 материал и 10 труд от стругаря/. Ако се вземе полиамид или полиацетал, ще държи до 120 градуса, но само материалът отива над 25 лв и бобината трябва да е с цена 120 лв - а не искам да я оскъпявам, за да може всеки да си я позволи. Не е проблем да има два вида с двете пластмаси, за който иска температуроустойчив корпус.
До края на седмицата ще имам две-три бобини готови, чакам стругаря /не съм минал още на варианта с ЦПУ струг/.
.....................................

На въпроса. Имам вече няколко корпуса за новите мощни бобини и току-що монтирах едно готово крайно изделие на колата ми. Мисля че изглежда така добре, така както и работи :) Напомням, че при обикновени газови уредби бобините дават едни 10-15% още мощност и съответно такава икономия при донастройка на горивната смес /намаляване на газта от тройника/ и ако може, на предварението с още малко + /при делко или ТАП/. При инжекциони и комънрейли каквото пусне ламбдата, това е и няма как да има сериозна промяна /така си мисля поне сега, практиката ще покаже/.
Лично аз карам с около +20 градуса с ТАП на Румен Роев и в сравнение с +12 както беше преди, разходът ми падна с около литър. Т.е. при толкова силно оргонизиран двигател си трябва повече +, за да се усвои ефекта пълноценно.

Малко снимки на изделието и монтаж на въздуховода на колата. Не съм карал от седмица с бобина /бях я дал на стргаря да се ориентира за размерите/, така че допълнителното оргонно насищане на мотора ще е в следващите 50 км, които ще навъртя утре. Ще ви информирам за резултатите, във вторник трябва да мина 350 км и ще засека по-точно.
Поздрави!
Прикачени файлове
Image1464.jpg
Image1464.jpg (188.6 KiB) Прегледано 6355 пъти
Image1465.jpg
Image1465.jpg (186.11 KiB) Прегледано 6355 пъти
Image1466.jpg
Image1466.jpg (185.56 KiB) Прегледано 6355 пъти
Image1467.jpg
Image1467.jpg (283.44 KiB) Прегледано 6355 пъти
Image1468.jpg
Image1468.jpg (317.77 KiB) Прегледано 6355 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Мнениеот smsi-h » Нед Сеп 06, 2015 8:25 pm

Асене, хубаво... ама нещо не вдявам, за къв чеп си навъртял това черно тиксо на тръбопровода? Нещо да не криеш още някакви тайни, забранени за нас простосмъртните? :cheers:
smsi-h
 
Мнения: 287
Регистриран на: Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Мнениеот caduceus » Пон Сеп 07, 2015 3:18 pm

:)
Тиксото е още от времената, когато работих със маломощни оргонизатори на въздуха /турбонатори и вихрови тръби/. Сложил съм на въздуховода отгоре един пласт алуминиево фолио и над него текстилното тиксо, за да стане оргонен диод и да не излиза енергията навън през стените. Сега може и без това, бобините са достатъчно мощни и дори да има някакви минимални загуби, не е проблем. Не ми се сваля, че ако искам да стане по-красив тоя мотор, трябва и въздуховода да сменя - но като си работи и така, защо да се занимавам :lol: По-скоро колата отива към сменяне, но засега изчаквам че този ми е удобна за тестове /разходна е и се вижда по-добре ефекта от нещата ми по нея/.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Мнениеот caduceus » Вто Сеп 08, 2015 2:15 pm

Новата оргонна бобина, нанизана на въздуховода на газов "Нисан Микра", от днес :)
Прикачени файлове
Image1481.jpg
мотора преди да зареди напълно, бобината е най-вдясно горе и се вижда само частично
Image1481.jpg (223.29 KiB) Прегледано 6254 пъти
Image1480.jpg
страничен изглед, това което лъщи в края на въздуховода, точно до мотора, е бобината.
Image1480.jpg (250.25 KiB) Прегледано 6254 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm


Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron