Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот caduceus » Пон Сеп 07, 2015 4:17 pm

Здравейте,
преди няколко дни се зачетох /правя го по веднъж в месеца щото по-често май няма смисъл :) / в актуалните неща, с които се занимават част от колегите от другия форум. Попаднах на твърдения, че със спирали и прочее слаби телени устройства имало отчетен някакъв позитивен ефект при автомобили. Говори се за намаляване на общото въздушно съпротивление при висока скорост, оттам повече инерция, утихване на ДВГ, ефект на икономия и т.н.
Тъй като въпросът ме занимава отдавна, имам слабост към механика на флуидите и знам какви са основите на вихрообразуването във флуидни среди /накратко - удебеляване и откъсване на пограничен слой, точкова и линейна турбулизация поради вискозитет на средата/, реших да проверя тези твърдения с доста по-мощни изделия, направени по моята технология. Предстоят тестове на пътя и ще ви информирам своевременно за резултатите :)
Ето две снимки на опитни устройства за създаване на повърхностно оргонно поле /тип "ципа"/ върху корпуса на автомобила, които ще монтирам след малко на моята кола. Полетата от всяко са с мощност около +9,/3200/, леко са различни защото искам да тествам две технически решения и да избера накрая едното. Полето на всеки от излъчвателите е с радиус от 2,5 м при поставяне на устройството на плоска повърхност без големи ръбове. Размери 4 см диаметър, 2-2,5 см височина, тегло 26-27 грама. Залепват се отвътре в долната част на предното и задното стъкло, в средата им. И сега почти не се виждат като се монтират, а ще стават и по-малки с другия предвиждан основен корпус - така че няма да се забелязват на практика от външни лица /не бият изобщо на очи/.
Както виждате, постарал съм се и да изглеждат добре - това ми е принцип. Ще стават и по-хубави :) Проста навита тел на колата си няма как да сложа :hola:
Очаквам оргонното енергийно поле да намали ентропията в пограничния въздушен слой и турбулентността при висока скорост там да намалее. Така точката на откъсване на слоя трябва да се измести назад като намали обема на въздушния джоб зад колата и в резултат падне челното съпротивление - формирано както от разликата в налягането, така и от триене.
Погледнато в перспектива, технологията е много обещаваща и приложима при всякакви транспортни средства /особено кораби и самолети/, както и в строителни конструкции от типа на кули и небостъргачи, подложени на вятърно натоварване. Ако пътните тестове са позитивни, ще се направят изследвания и в лабораторни условия.
Поздрави!

ПП
Колегите оттатък нека работят и да видим кой докъде ще стигне - информацията е общодостъпна, но само единици могат да се възползват и да направят нещо на практика. Просто развивам идеите им относно месторазполагането на оргонизаторите по колата, но не знам какви устройства ползват - аз естествено си работя с моите. Желая им успех!
Прикачени файлове
Image1470.jpg
горна част, неизлъчващ корпус
Image1470.jpg (202.98 KiB) Прегледано 6477 пъти
Image1471.jpg
долна контактна излъчваща част - залепва се
Image1471.jpg (256.82 KiB) Прегледано 6477 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот icrow » Пон Сеп 07, 2015 8:17 pm

По скоро става въпрос за намаляване не съпротивлението на етера, а не толкова на въздуха. :) Тези оргонизатори които ползва примерно Филип са от 7000 до към 15000 ОВ и 100000 до към 200000 и нещо ОА. Сложени са на отзад на ламарината и не се виждат. Само аз направих нещо, като излъчватели отзад на бронята, но беше за опита. Не че не стоят още там де :smileylol: Аз не карам някоя нова лъскава кола и не ми пука от малко тел по нея, ако ми докара положителни резултати. :)
Успех и на тебе! Предполагам, че ще ти харесат резултатите. :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот caduceus » Вто Сеп 08, 2015 2:07 pm

Преди малко се върнах от път. Има някаква разлика, но не е много сериозна. Явно са слабички и се захващам да ги усиля :) Утре пак пътувам на 350 км и ще тествам новите, поне два пъти по-силни енергизатори.
Малко снимки как изглеждат на колата сегашните, само за информация. На металните части е трудно да се залепят, а отзад багажника ми е пластмаса. Ще опитвам различни варианти пък да видим кой ще излезе най-добър.
Айкроу,
не мога да преценя вашите неща колко са силни /липсва ми картинка/ но явно щом имате ефект, а при мен е слаб, значи са по-добри от сегашните ми модели. Въпросът е къде е границата, над която се забелязва повече ефекта /като заряд/. Ако можеш прецени ти по твоята система с ОВ и ОА за да видя в каква посока да подобрявам нещата. Не ползвам магнити, само бобини и формиращи полето ядра са вътре. Прилагам малко снимки от монтажа на колата.
Поздрави!
Прикачени файлове
Image1472.jpg
заден енергизатор, гледан отвътре
Image1472.jpg (232.07 KiB) Прегледано 6420 пъти
Image1473.jpg
преден енергизатор, гледан отвътре
Image1473.jpg (213.45 KiB) Прегледано 6420 пъти
Image1474.jpg
заден енергизатор, гледано отвън
Image1474.jpg (176.65 KiB) Прегледано 6420 пъти
Image1476.jpg
преден енергизатор, гледано отвън
Image1476.jpg (193.42 KiB) Прегледано 6420 пъти
Image1478.jpg
поле по предно стъкло и отгоре по тавана, преден енергизатор
Image1478.jpg (227.66 KiB) Прегледано 6420 пъти
Image1479.jpg
поле по стъклото и багажника отгоре, заден енергизатор
Image1479.jpg (239.83 KiB) Прегледано 6420 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот icrow » Вто Сеп 08, 2015 5:15 pm

Аз по този въпрос не съм си играл много. Слагани са готови орогнизатори със споменатите стойности. Имам и огонизатори с които плавно мога да увеличавам или да намалявам силата, но не съм стигнал с тях да си играя по въпроса. Сега вече съм на вълна електрогенератор и почти не се занимавам с оргона, въпреки че в неделя ще правя едни 900км и по време на работа :smileylol: си сглобявам една нова идея.
Оргонизаторите ти за съжаление поне аз от страната на лепенката напипвам слаб- а от другата страна има споменатото от теб излъчване с малки разлики. На стъклото е още по слаб минуса.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот caduceus » Сря Сеп 09, 2015 8:11 am

Здрасти и благодаря за измерването.
Не гледай директно лепенката или корпуса на енергизатора отгоре, там заряда е около нулата защото са в зоната на формиращото полето ядро. Виж на 2-3 см /или повече/ встрани от нея, там е на максимум. Полето е еднакво силно на 2 см от ядрото и на 2,5 м от него, но пропуснах да кажа предния път, че на лепенката или корпуса няма да отчете, та да мериш встрани от енергизатора, няма значение дали от неговата страна или от външната. Там полето е силно и се разпростира настрани, докато срещне ръб. Активното поле е по предното стъкло над чистачките, преминава по повърхността на купето отгоре и стига до задното стъкло. Там има пролука и полето спира - защото при хечбек задното стъкло се вдига заедно със багажника. Заради това там предния енергизатор не работи и съм сложил на задното стъкло друг, полето на който обхваща него и багажника /дори малко след ръба му по вертикала. Отстрани няма нищо защото има пролуки между страничните панели и горните /на багажника и тавана/. Може би ще сложа и там някъде за да се обхване целият външен корпус на колата
Полето е доста силно, днес ще сложа още по-мощни енергизатори или по още два бр от същия модел /което се окаже по-малко работа :) /. Идеята ми когато те питах за силата беше да разбера вашите енергизатори в моята мерна система на колко деветки отговарят, за да направя някакво сравнение. И дали вашите неща правят обемно поле във въздуха, или е ципа по повърхността, както при моето. Вероятно има значение. Относно етера, той реагира основно когато има ускоряване и спиране /инерция/ а при равномерно движение ефектът може би не е въздействие върху него, а си е чисто аеродинамичен /намалено съпротивление от налягане и триене/.
Поздрави и успех с генератора!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот icrow » Сря Сеп 09, 2015 9:58 am

Дaл съм ти ги по твоятa скaлa. По късно ще пробвaм по дaлече дa меря. Зaщо не пробвaш нa лaмaрините?
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот icrow » Сря Сеп 09, 2015 10:04 am

Мернaх ги и пaк е тaкa. Силното поле е нaвътре в колaтa. :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот caduceus » Сря Сеп 09, 2015 10:19 am

Тогава днес ще ги залепя някъде отвън в основата на стъклата /същите две енергизаторчета/, за да видя дали ще има разлика. Пътят ми е пак толкова като вчера и трябва да си проличи ясно :) После на ламарините и т.н.
Нещата тръгнаха от това, че някои от колегите бяха лепили моите К3 на ламарината на предния капак отвътре и казваха за ефект - аз също проверих, но не видях значителен такъв. Технологията на К3 създава проникващо поле + зона от около 1 м радиус и функцията му е да влиза в резервоари, газови бутилки и акумулатори /вътре, не само отвън/. Тези немагнитни енергизаторчета сега правят предимно повърхностно поле, което е различно. Мислех, че ще изкара през стъклото навън цялата мощност, но може би не става точно така и го прави предимно вътре, което не е идеята.
Днес ще видим какво ще стане и ще пиша утре, че ще се върна късно.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот caduceus » Сря Сеп 09, 2015 12:45 pm

Сега погледнах оттатък, защото предположих че има някакви коментари. Цитирам, за да отговоря коректно:
.......................
Само два с обхвата, за който споменаваш, няма да са достатъчни. Предполагам, че пак ще усетиш разликата, но трябва да са разположени един отпред и един отзад.
В случай че обяснението е това, за което казваш, то няма да има разлика под 100 км/ч за нормалните коли и около 70 за влекачите. А реално ефектът съществува дори при нулева скорост и лек наклон - т.е. - потегляне от място.
Това, което смятам, че става, е истинското обяснение на движението, а не това, което е официалното.
Около всяко материално тяло "етерът" (няма друга по-описваща го дума) е с увеличена плътност. При промяна, породена от физическо усилие в тялото, се променя местоположението, на което се съпротивлява именно етерът около него.
При тяло в покой и тяло, движещо се с равномерна скорост, етерното поле е равномерно около него и способства за състоянието на покой или равномерно движение.
При промяна - ускорение или забавяне, това поле се деформира и предизвиква това, което учените наричат инерционна сила.
Оргонните устройства реално създават много по-голямо етерно поле около обекта, който е с тях, както и самите те придобиват някои от свойствата на етера. Т.е. - те за етера не са такива "плътни" и "стационарни" обекти, както преди оргонизирането.
От това идва и този ефект на намаляване на усилието при ускорение и забавяне на движението на обекта (в случая - колата)
..................................
За Филип
Благодаря за обяснението, може би е така и ефектът се получава по-силно при обемно поле което променя инерцията. Понеже тези малки енергизаторчета не правят такова, а от повърхностен тип, нещата са по-различни - но вероятно сега полето е основно вътре по купето и трябва да се преместят отвън, или да се усилят.
Другия вариант е да променя схемата и да създават обемно поле - никакъв проблем. Не знам вие докъде сте стигнали, но технологията се разви и имам възможност да правя всякакъв род оргонни полета - обемно, повърхностно, проникващо, тороидално пулсиращо, лъч, както и комбинации от тях. Може би сега като работя сам ми е по-лесно да се фокусирам, но общуването с колеги винаги е полезно :cheers:
Ще изтествам оргонизатори, създаващи различни видове полета на опитна установка тип хидродинамичен канал /по-лесно е от аеродинамичен/, вчера я проектирах набързо. Там ще си покаже най-ясно кой вид какво прави и доколко.
Относно телта - няма само тел в кутийките, а едни други неща за които не съм говорил как работят /обемни ядра/. Също така има и обработка с даден самоделен прибор, която качва няколко пъти енергията в компонентите ;) После при сглобяване се получава мултиплициран ефект. И т.н. Това че не говоря за нещо, не значи че го няма :hola:

За Спиридон
Никой не се фука, нито са ми измислени познанията по механика на флуидите - все пак имам два патента в областта. Звучиш като малко дете с тези дразнения - отстраних те оттук защото започна да приличаш на Боб по глупостите си. Явно решението ми е било правилно /колебаех се навремето за това/. Повече работи, по-малко приказвай, не се заяждай с хората които правят нещо ценно и всичко ще ти е наред :)

Работата продължава. Поздрави на всички!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Мнениеот caduceus » Чет Сеп 10, 2015 2:53 pm

Така. Енергизирането на корпуса работи, макар засега слабо. Ефект около 3-4% допълнителна икономия, много явно увеличена инерция. Колата ми е достатъчно оргонизирана, но още можело :) Основен извод - трябва усилване на изделието - тестът вчера беше със система около 3 пъти по-силна от черните малки кутийки, разположена само на задното стъкло /имах време да направя само един бр/. Продължавам с нови прототипи, като ще изкарам каквото мога от разположението на стъклата отвътре и тогава ще отивам нататък ако е необходимо. Основно защото това разполагане е много удобно от практическа гледна точка, а ровенето и лепене на устройства под ламарини и брони не е.
Мерих отново полето и то е както отвътре по стъклата, така и отвън по корпуса /повърхностно/. Явно на живо е по-различно от измерване по снимка, освен това всичко си е само плюс /минуси няма, само лека неутрална зона под лепенката/.
На второ място, няма как да се съглася, че проста спирала от типа на т.нар. ХЕС може да е чак 700 хил./ОВ или ОА, не мога да преценя тази класификация как работи/, а тези неща които сложих вчера дават заряд 9 хил. деветки и значи са многократно по-слаби. Като знам колко са мощни и как като пипнеш полето, ти изтръпва цялата ръка - а какво ли ще е ако са 80 пъти по-силни, както излиза като се сметне. Вероятно има някаква грешка в измерването на колегите, иначе не мога да си го обясня. Както и да е. Работата продължава, прави се и хидродинамичният канал за измерване на съпротивлението /започнат е от днес/ :)
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Следваща

Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron