Здравейте,
преди няколко дни се зачетох /правя го по веднъж в месеца щото по-често май няма смисъл / в актуалните неща, с които се занимават част от колегите от другия форум. Попаднах на твърдения, че със спирали и прочее слаби телени устройства имало отчетен някакъв позитивен ефект при автомобили. Говори се за намаляване на общото въздушно съпротивление при висока скорост, оттам повече инерция, утихване на ДВГ, ефект на икономия и т.н.
Тъй като въпросът ме занимава отдавна, имам слабост към механика на флуидите и знам какви са основите на вихрообразуването във флуидни среди /накратко - удебеляване и откъсване на пограничен слой, точкова и линейна турбулизация поради вискозитет на средата/, реших да проверя тези твърдения с доста по-мощни изделия, направени по моята технология. Предстоят тестове на пътя и ще ви информирам своевременно за резултатите
Ето две снимки на опитни устройства за създаване на повърхностно оргонно поле /тип "ципа"/ върху корпуса на автомобила, които ще монтирам след малко на моята кола. Полетата от всяко са с мощност около +9,/3200/, леко са различни защото искам да тествам две технически решения и да избера накрая едното. Полето на всеки от излъчвателите е с радиус от 2,5 м при поставяне на устройството на плоска повърхност без големи ръбове. Размери 4 см диаметър, 2-2,5 см височина, тегло 26-27 грама. Залепват се отвътре в долната част на предното и задното стъкло, в средата им. И сега почти не се виждат като се монтират, а ще стават и по-малки с другия предвиждан основен корпус - така че няма да се забелязват на практика от външни лица /не бият изобщо на очи/.
Както виждате, постарал съм се и да изглеждат добре - това ми е принцип. Ще стават и по-хубави Проста навита тел на колата си няма как да сложа
Очаквам оргонното енергийно поле да намали ентропията в пограничния въздушен слой и турбулентността при висока скорост там да намалее. Така точката на откъсване на слоя трябва да се измести назад като намали обема на въздушния джоб зад колата и в резултат падне челното съпротивление - формирано както от разликата в налягането, така и от триене.
Погледнато в перспектива, технологията е много обещаваща и приложима при всякакви транспортни средства /особено кораби и самолети/, както и в строителни конструкции от типа на кули и небостъргачи, подложени на вятърно натоварване. Ако пътните тестове са позитивни, ще се направят изследвания и в лабораторни условия.
Поздрави!
ПП
Колегите оттатък нека работят и да видим кой докъде ще стигне - информацията е общодостъпна, но само единици могат да се възползват и да направят нещо на практика. Просто развивам идеите им относно месторазполагането на оргонизаторите по колата, но не знам какви устройства ползват - аз естествено си работя с моите. Желая им успех!