Здравейте,
вчера и днес поработих активно и направих нов тип енергизатор, с мощност малко над 12 хил деветки. Опитах се да е максимално лек и малък по размери, накрая с малко зор се събра в кутийка с вместимост 20 мл./диаметър 45 мм, височина 20 мм./ Според тестовете на колегите Айкроу и Филип това трябва да стигне като мощност /техните неща казват, че са от 7 хил до 15 хил. ОВ/. Нямам снимка за да сравня техния с моя продукт, поради криенето на картинки във форума на Филип - което изобщо не ми пречи аз да си работя успешно, а тук всичко да се вижда от всеки желаещ
нерегистриран потребител
Генерираното от новия ми енергизатор поле е пак повърхностно, за да няма излишни загуби във височина и обхваща кръгова зона с радиус от 3,5 м. Т.е. покрива и най-голямата лимузина по горната линия на корпуса - предно стъкло, таван, задно стъкло. Това е за моделите с багажник и гладка горна линия /предно стъкло, таван, задно стъкло/. За капака на двигателя ще трябва отделен енергизатор, както и за багажника. Т.е. общо три бр.
При хечбек като моята кола един на предното, един на задното стъкло /има пролука и полето спира преди задното/ + един на капака на двигателя трябва да са достатъчни. Т.е. пак три бр. Сега, който иска да му е много пауъра, може да си сложи колкото си ще такива енергизатори, но не вярвам да има много по-сериозен ефект. Все пак подлежи на тест, като може да лепна по две на предното и две на задното стъкло за да се види има ли разлика като зарядът ще е двоен и с над 24 000 деветки мощност.
Мисля в комплекта да са четири, за да може който иска да си сложи отвътре и на предната или задната броня. Ще тествам доколко има значение. Отстрани няма как да се монтира отвътре, не виждам смисъл да се разглобява по вратите защото основната площ със съпротивление от налягане е отгоре.
Казвам съпротивление от налягане, защото имам усещането, че дори и ефектът да не е аеродинамичен, а с етерна природа /което е 80-90% сигурно след последните ми тестове/, това са най-важните места за обработка - капак на мотора, предно и задно стъкло, багажник. Там е съсредоточено и аеродинамичното неравновесие, което колата внася при движението си в околната среда. Така че нещата съвпадат.
Утре ще сложа снимки, за да видите общия вид на новото изделие, както и монтажа на колата ми.
Като навъртя предстоящите до края на месеца 2-3 хил. км, ще е съвсем ясно какво става и кое ще е крайното решение като мощност и правилни места за монтаж.
Поздрави!