Нямаш проблем, Мадсатбг! С теб май сме се срещали преди време ако не се лъжа, в София у вас. Може и да греша де, поправи ме ако е така. На такава кола нямам спомен да съм слагал оптимизатор, но е Тойота и то преди 2000 г така че едва ли има някакъв блокаж във софтуера. Нека направим следното:
Имаш един комплект К3 за тест от 20-тина дни, но е добре да го монтирам аз. Ще идвам вероятно в четвъртък в Сф. и мога да го сложа за 15-20 мин, но е добре да има канал защото ще лепим на резервоара две от кутиите К3. Ако не, ще качим двете гуми на някой бордюр и пак ще стане, макар с малко повече зор
Акумулаторът ти е без защитна кутия, което е идеално - има място около плюс клемата. Не отчитам в момента по снимката никакъв заряд нито на блока, нито на плюса - което говори че няма никой като оргонен заряд и няма как да има и ефект за разхода. Вероятно всичко с датчиците ти е наред щом имаш такъв нисък разход, но не е лошо все пак да си провериш на една комп. диагностика ламбдата прави ли ти коректно графиката /все пак е 99 година колата/, темп. датчик да не е дал фира и др. евентуални грешки. Ако това ти е наред, имаш обратна връзка и остава само като сложим К3-ките да покараш 50-60 км и да следиш за симптомите /утихване, мощност, понижен разход, работа на дизелов режим при ниска скорост на висока предавка, повишена инерция и т.н./ После караш и засичаш
Ако имаш ефект и решиш да задържиш комплекта К3 - ще ми пуснеш стойността му по Еконт например или по сметка. Ако няма ефект или нещо не ти харесва как върви колата, ми го връщаш по куриер за моя сметка /аз ще си го рециклирам/.
Колеги, тази схема я предлагам само за конкретния случай - за да се види как работи при тази кола зареждане с Бедини генератор на акумулатора, а после и оптимизатора К3 /да сравним нещата/.
Ами това е. Ако си съгласен, кажи и да действаме