Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Slav » Съб Ное 07, 2015 5:00 pm

След като карах близо месец и половина без втората К3-ка на акумулатора се усеща вече намаляването на ефекта.
Исках да видя дали и докога ще се задържи ефекта само с едната. Явно бавно, но сигурно спада заряда, когато е само едната :hola:

След малко слизам да си залепя втората обратно на мястото й :)
Аватар
Slav
 
Мнения: 319
Регистриран на: Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пон Ное 09, 2015 9:31 am

Трябва да ти дам последния модел К3 да видиш с него дали ще може да се запази ефекта за постоянно, но само с по една кутия К3 на акумулатора и една на газовата бутилка. Тия обобщавам всичко натрупано като опит и информация и на база на това ще направя един тестов комплект К3 с новата обработка, която вдига ефекта допълнително.
Поздрави!

ПП
И който ще си купува оптимизатор К3, да го прави сега - защото влизам в преговори с производител и може би ще спра да го продавам лично. Предстои подписване на договор за конфиденциалност и вероятно поемане на ангажименти за неразпространение, защото технологията ми става предмет на продажба - или поне на преотстъпване на права :) :hola: Така че - до Нова година вероятно нещата ще са вече други и ще си го купувате на неизвестна цена от чужбина - която със сигурност ще е умножена поне по три, а е доста вероятно и след време да е задължително заради нивата на емисиите след 2020 г. Това е положението.
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Zarko » Пон Ное 09, 2015 3:05 pm

След нова година ще навлезе и технологията на Кеше, така че добре, че си се отървал от К3.
Zarko
 
Мнения: 21
Регистриран на: Нед Апр 19, 2015 3:54 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пон Ное 09, 2015 8:21 pm

:lol: :lol: :lol:

Какво означава да се "отърва" от технологията на К3 - че ми тежи, стара е, не работи или що? Не става дума за отърваване, говоря за предоставяне на лицензионни права на производител.
Какво общо има Кеше??? Той е разпространява из Нет-а чертежи на някакъв плазмен реактор, който не е ясно дали работи и доколко, с усукани инструкции, странни и неизползвани никъде другаде термини, неща като нанопокрития от неизвестни билки и прочее дивотии... Понеже прилича на нещата с които се е занимавал проф. Чернетски в Русия, очевидно не е нещо съвсем ново. Само да припомня - професора умря от рак, получен от негативните излъчвания на неговите плазмени реактори.
Това Кеше изделие много вероятно е доста опасно нещо - и на фона на работещи неща като реактора на Роси, студения синтез на Флайшман и Понс /както и на проф. Найденов/, генератора на Бедини, дори К2 и К3, не издържа никакво сравнение.
Дори да работи тоя Кеше реактор - как да се сложи по съществуващите над 2 милиарда автомобили в света? А камионите? А корабите, мобилните генератори на ток и т.н.? За сравнение - просто залепване на няколко малки кутии К3 решава проблема със замърсяването, понижава разхода, увеличава мощността, увеличава ресурса на ДВГ и т.н. При 60% от ДВГ може да се приложи веднага, при останалите - след ъпгрейд на софтуера /което се прави за броени минути/. Това е всичко!!!

Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот totosmoto » Нед Апр 24, 2016 12:30 am

Здравейте, имате ли идея ако се кара на олио какви ще са резултатите? Колата е Мицубиши Лансер Дизел 95 година. В момента карам на олио и ми се "струва", че е по-малко харчи, но измервания не съм правил. Та затова се чудя дали някой друг е пробвал К3 с олио.
Поздрави!
totosmoto
 
Мнения: 6
Регистриран на: Съб Мар 07, 2015 12:00 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Нед Апр 24, 2016 10:16 am

Аз нямам опит с олио и К3, ако някой от колегите има - да каже.
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Slav » Нед Апр 24, 2016 9:56 pm

В крайна сметка си е гориво като гориво. Ако имах откъде да си намирам евтино олио и аз сигурно щях да подкарам дизелче :tongue:

Не може да няма ефект. Въпросът е дали ще е по-добър от обикновената нафта? Ами пробвай - според мен да! :beer:
Аватар
Slav
 
Мнения: 319
Регистриран на: Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Съб Юни 11, 2016 4:36 pm

Колеги!
Развитието на модулния ми оптимизатор К3 продължава. Понеже опрях горната граница на отдаваната от единична модулна кутия К3 енергия, в момента работя по намаляването на размера на кутията за да се монтира еднакво лесно на тороидални газови бутилки, акумулатори в кутия, мотоциклети и особени случаи с много овални автомобилни резервоари. Досега това беше опция, в момента става широка практика. Няма смисъл да се ползват два модела К3.
Предстоящите промени:
На първо място, двойнолепящата лента тип VHB на 3М се подменя с пак такава, но по-скъпа - от най-висок клас и с повишена сила. Това се налага поради намаляването на допирната активна площ на малката кутия К3, за да се запази общата сила на залепване.
На второ място, вероятно ще ползвам прозрачен вариант на лентата. Има опитен модел /малка К3/ със позлатена поликарбонатна лента в средата, който се тества в момента. Така че тя ще се вижда отдолу в средата на активната повърхност, като се махне покритието на лепящата лента - и ще ориентира потребителя коя зона е задължително да има плътен допир. Също така усилва допълнително енергията отдавана от кутия К3 с около 30-35%, което не е малко.
На трето място, намалява се с около 15 грама тежестта на модулна кутия К3, както и габаритите и. Става много лесно да се монтира на всякакви по-криви места - така се увеличават вариантите на монтаж, а става и още по-здраво.
На четвърто място, производството на новата К3 става малко по-лесно и бързо - което дава възможност да се направят повече комплекти и да не се чака за изпълнение на поръчка /досега понякога се налагаше, до 4-5 дни/.
Силата на стандартна модулна кутия К3 от новия комплект е около 10 хил деветки, с много плътен оргонен ток. За сравнение мога да кажа, че първите кутии имаха обща мощност /всичките четири бр кутии общо/ около 2 хил деветки :) Оттогава обаче изтече много вода и технологията отиде доста напред :hola:
Т.е. в момента и само две нови малки К3 да се сложат на среден по обем ДВГ /примерно до 2 хил кубика, на акумулатора и резервоара/ - ще се постигне ефект, по-голям от четири стари К3 /отпреди година и нещо, две/.

Както виждате, работата продължава с успех :) Ще ви държа в течение.

Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Сря Авг 31, 2016 9:49 am

Здравейте,
напоследък слагам К3 от новите малки кутии на дизелови бусове и хората са много доволни. Аз също, защото повечето се оказват Мерцедес пр-во след 2005 /с ламбда/ и всичко със саморегулирането им е наред :) Преди време ме поканиха за едно предаване в ТВ1 и стана дума освен за останалите ми неща и за оптимизаторите - та собственикът на телевизията има няколко буса, с които се пътува постоянно из страната. Сложихме на два, после на още два, после дойдоха хора около него и т.н. :) Така че работа се отвори доста - което е добре, защото всички са доволни.
:lol: Малките кутии се представят отлично, а в някои случаи просто и не беше възможно да се сложат от стария модел - тясно място, акумулатор в кутия - че и под седалка... Така че - технологията устойчиво мина на малкия корпус за К3 и мисля да си остане засега там, като големи кутии ще се правят по изключение - примерно за дизели преди 2005 г и монтаж на въздушен филтър, за да се залепи с по-голяма площ там /защото е рехава повърхност и свръзката е по-слаба/
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Чет Мар 30, 2017 8:03 pm

Здравейте,
от около два месеца активно вървят тестове на камиони с комплект от оптимизатори К2+К3. Това е благодарение на един колега във Варна, който се занимава със диагностика, има и собствени влекачи и разбира доста от тях и двигателите им. Освен на Рено Премиум, се отчетоха много добри резултати на Волво евро5 и Ивеко - около 16-17% по най-занижени сметки. Има добри резултати и на Мерцедес Актрос, но се уточнява точно колко е ефектът - единият камион беше чипосан, сега се надявам да видим на нормален какво става. Нещата стават бавно, но в правилната посока :)
От няколко месеца К3 е само в малките кутии. Там нещата са изчистени максимално при автомобилите. За дъжаление се наложи да кача с 20 лв цените защото не бяха променяни от няколко години, а инфлацията си върви и частите за производството поскъпнаха. К2 като част от комплекта за камиони също, но там нещата се избиват много бързо и това не е от значение.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron