Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Вто Авг 11, 2015 10:41 am

Магия има - и то сериозна! :lol:
Добре е че си направил клип, аз не смогнах досега. Дизелов режим с увеличен въртящ момент, но при газ ;) Ако беше и с обикновена газова, нещата щяха да са съвсем прекрасни защото може да се настрои ръчно - а сега ламбдата не е ясно как работи, после Фобоса какво прави той си знае... Много добре е, че имаш ТАП-а на Румен и може да се пипа аванса. Не знам само как ще излъжеш Фобоса че не му трябва на автомобила толкова газ :) Нали компенсира като намалиш коефициента... По принцип колата може да работи на над 30% обедняване /при коректен повишен аванс/, ако има начин да се поддържа сместа така, без да пречат тия газови компове и софтуера в тях. + допълнително още малко мощност спрямо нормалното.
Всички симптоми ги имаш - повишени инерция и въртящ момент, утихване, промяна в разхода при увеличаване на аванса. Остава да видиш дали коректно ти работи обратната връзка, за да направиш минус 20-25% в горивото. Би трябвало да са около 2-2,5 литра газ ако всичко е ОК.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот roskoj » Вто Сеп 01, 2015 11:01 am

Здравейте.

Да ви разкажа една случка с колата ми от преди няколко дена.
Наложи се да промия водната система на колата от ражди и други боклуци, като сложих някаква химия, и след това здраво с маркуча чешмяна вода,
къде ли не го пъхах по водните съединения докато не почна да тече бистра вода. Не може да си представите каква боза излезна, в следствие на слагането на
не правилен антифриз в моя случай розов, а трябва да е син.
Та вследствие на цялата тази операция колата загуби енергийния заряд, стана шумна, повече трябваше да натискам педала на газта и не щеше да върви, направо мъртвец.
Та си мисля че течността в водната система е нещо като енергиен акумулатор.
След два дни почна да се усеща подобряване в работата на двигателя, все пак карам по 20тина км. на ден, което ме успокои.

Имам от оптимизаторите на Кадуцеус, 2 на въздушния филтър и 2 на газовата бутилка и зареждан акумулатор от Бединито.
Последно засичане преди операцията 6.8/100 газ извън градско.

Та си мисля двата оптимизатора от въз.филтър да ги лепна на изпарителя, да зараждат ох.течност, Кадуцеус дали ще издържат на температурата?
И онези работи които ги разработваш за въздуха дали няма да станат за ох.течност, рзакачаш водно съединение нахлузваш и готово, може да се пробва.

Поздрави.
roskoj
 
Мнения: 27
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 8:29 am

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот roskoj » Вто Сеп 01, 2015 11:24 am

Забравих да спомена колата: ауди80 б4 2000куб. 115к.с. комви
roskoj
 
Мнения: 27
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 8:29 am

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Вто Сеп 01, 2015 1:43 pm

Кутиите държат до около 80 градуса, после пак работят но изчезва част от мощността. Това е защото усилвателният блок е с неодимови магнити и пада силата както на магнитното, така и на скаларното поле /вървят заедно но са на 90 градуса едно спрямо друго/. Остава генератора на полето и доп намотки, които не зависят от температурата. Пластмасата на кутията вероятно ще устиска и тя докъм 80-90 градуса. Абе не ги слагай на топло най-добре...
Относно бобините - сегашните тестови корпуси са от ПВЦ което на 70-80 градуса почва да омеква, значи и то не е за там. Ползвах го, защото на въздуховода няма толкова жега. Не съм ги правил за водата, защото когато работят К3-ките си я зареждат по индукция чрез отделения в блока заряд от горивото и свещите. Само въздуха беше останал девствен :lol: и тия бобини са основно за него.
На второ място, прът 120 мм ПВЦ е по-евтин и корпусът излиза към 20 лв /10 материал и 10 труд от стругаря/. Ако се вземе полиамид или полиацетал, ще държи до 120 градуса, но само материалът отива над 25 лв и бобината трябва да е с цена 120 лв - а не искам да я оскъпявам, за да може всеки да си я позволи. Не е проблем да има два вида с двете пластмаси, за който иска температуроустойчив корпус.
До края на седмицата ще имам две-три бобини готови, чакам стругаря /не съм минал още на варианта с ЦПУ струг/.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Съб Сеп 26, 2015 10:08 am

Извъртях какви ли не тестове на колата ми - с новите оргонни бобини, енергизатори и последния модел на К3. Колата върви невероятно, но не мога да падна под 7,4-7,5 л/100 газ. Това е и при 130 км/ч по магистрала, както и при 100 км/ч по междуградско - което не е нормално, трябва да има разлика в разхода при тези режими... Не че за 2,0 16 кл. 134 к.с. е лошо, но може и още. И то много :)
Проблемът вероятно е, че газовия инжекцион не иска повече да намали газта и ще трябва да му бръкна в тръбите :lol: по някакъв начин, май буквално... Т.е. мисля да сложа един прост кран на газопровода и да намалявам ръчно. Нещо като мелез на газов инж. и обикновена газова уредба ;)
Имам усещането че колата е свръхоргонизирана и може да върви добре с поне два литра газ надолу, защото има много мощност - ще видим де какво ще покаже практиката :)
Какво мислите по въпроса? Преди или след изпарителя, дали крана ще окаже някакво вредно влияние и т.н.?
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот icrow » Съб Сеп 26, 2015 10:38 am

Пробвaл съм го не стaвa. Ти нямaш ли кaбел зa връзкa и комп. Тaкa ще можеш в рaзлични режими дa я нaстройвaш и до средaтa нa педaлa примерно дa е икономичнa и кaто я резнеш дa не си ще гумите. :) Другия вaриaнт е с МAФ МAП сензорa дa нaпрaвиш кaто мен с пот в купето и ключе нa скоростния лост икономично/спортно. При мен имa добър резолтaт. Знaм, че искaш дa е удобно зa клиентa и дa не трябвa дa се прaвят тaкивa нещa, но зa себе си дa си прaвиш опитите ще ти е полезно.

Предполaгaм, че всепaк ще пробвaш с крaн, тa ще те посъветвaм дa не ползвaш тaкъв зa обикновеня гaзовa зaщото при товa нaлягaне изпускa гaз през резбaтa. Дефaкто евентуaлно можеш дa нaмaлиш от изпaрителя нaлятaнто, но компa ще вдигне временaтa нa инжекторите. Тaкa и с крaн ще получиш проблеми при голямо нaтовaрвaне. В общи линии със софтa е нaй добре, a с пот нa МAФa може дa се получи кaто при обикновенaтa гaзовa в някaкви грaници. Aз моя го нaстроих дa свaля с 2мсек, но е до мен и могa в движение дa го реголирaм. A с ключето кaто трябвa дa изпревaрвaм или кaчвaм бaир цъкaм го и щунтирa потa и си минaвa в нормaлен режим, който може дa се зaсили зa тaкивa цели. :)

Инaче много пъти ми се е случвaло след преоргонизирaне дa почне дa хaрчи повече. Зa товa нaпрaвих регулируемито оргонизaтори и дa подaвaм толковa колкото искa. Онaче дa върви повече без пипaне нa нaстройки. Имaм чувството, че оргонa елияе нa товa колко количество ще успее дa мине зa единицa време дaли нa гaз дaли дизел или др.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Съб Сеп 26, 2015 10:53 am

Мамка му и прасе... :lol: Тъкмо мислех да му бодна един кран щото не ми се сменяше инжекциона с обикновена газова. Щом казваш че е извъртяно като тест, явно няма да стане. Благодаря ти за съветите!!! :beer:
Ръчкахме как ли не софтуера /имам приятел газаджия със програми и кабели всякакви, той ми е слагал и Фобоса/ но компенсира пущината и не ще да харчи по-малко :) Не съм му споделял тази безумна идея с крана още ;)
Не е за клиентите - на тях им стигат 20-25% при газови инжекциони, без да пипат нищо. За мен си е, щото търся максимума, а ме нерви тоя газов комп и май накрая ще я сменя тая уредба с обикновена, та да си въртя колкото искам крана до заветната автотермична нула /или около нея/ :lol: Е, кихалки и т.н. са задължителни, но не се предвижда да киха все пак, нито да чука - което става при обикновена обеднена неоргонизирана смес.
Айде ще видя пак с газовия спец какво ще измислим и ще кажа :)
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот icrow » Съб Сеп 26, 2015 11:59 am

С МAФa ще обедни със сигурност. Що не пробвaш дa откaчиш лaмбдaтa? Знaеш ли кaкъв кеф е :smileylol:

ПП
Явно някои софтове от по новите компове сa прецaкaни от към нaстройки. С моя зенит от 2005 прaвя кaквото искaм без особени възрaжения от неговa стрaнa.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Zarko » Съб Сеп 26, 2015 4:03 pm

Да, пота върши идеална работа за обедняване на сместа, но аз со прецах мапа с него.
Zarko
 
Мнения: 21
Регистриран на: Нед Апр 19, 2015 3:54 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Съб Окт 24, 2015 11:51 am

Току-що пуснах важен пост относно правилен монтаж на К3 на горивопровод и резервоар, както и причините за спазване на методиката при разполагане на кутиите К3 /конкретно за обработка на горивото/. За да не се повтарям, вижте в този линк последните постове със снимките - всичко е нагледно и обяснено подробно.
viewtopic.php?f=20&t=82&p=9036#p9036
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron