Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Slav » Сря Май 13, 2015 12:08 pm

"Оригинално" на мен идеята беше за Мерцедеса му, но нещо го е намразил и реши да ги сложи на Стилото :)

Ще му кажа и за предварението, но още не сме се виждали на живо.
За по-конкретни впечатления и отзиви като се видим. Засега само казва, че няма обяснение :tongue: :wub:
Това е само каквото говорихме по телефона :)
Аватар
Slav
 
Мнения: 319
Регистриран на: Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Сря Май 13, 2015 9:03 pm

Еми като види на още няколко коли, съвсем ще повярва. На коли с обикновена газова и делко /или ТАП/ се вижда най-ясно. Кажи му да погледне сайта ми optimizatori.com - там съм се опитал да обясня процеса подробно в раздела "Въпроси и отговори".
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Slav » Нед Май 17, 2015 5:46 pm

На Пежото 306 К3-ките му действат добре :)
Свалило е от 8/100 бензин на 6/100 бензин. Газ няма :)



Откакто сложих "салама" :lol: ;) на мойта определено промени звука (освен, че е по-тиха промени звука към по-плътен, басов), промени се миризмата на изгорелите газове и определено, ама определно тръгна доста повече. Интересното е, че наблюдавам най-осезаемо допълнителната тяга предимно в ниските обороти. Като цяло доста по-бързо започна да "развърта" оборотите и ме подтиква към хулиганства :speak: :wub: Ще ми мине :tongue:

За разход ще говоря, когато три-четири пъти изпразня бутилката и ще зареждам само от едно и също място, за да е коректно отчитането.

Поздрави!
Аватар
Slav
 
Мнения: 319
Регистриран на: Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пон Май 18, 2015 8:29 am

:) Само да поясня за останалите колеги - "салама" е пакет от три оргонни бобини за въздуховод, с дължина 8 см, външен диаметър 5,5 см и вътрешен около 3,2-3,5 см. Дупката е достатъчно голяма за да не пречи на захранването на мотора с въздух, тествано докъм 5-6 хил оборота на 2,0 л. двигател, за по-големи може да се направи система с по-голям отвор. Вкарва се вътре в тръбата и не се вижда /няма значение преди или след филтъра - все пак по-близо до мотора е малко по-добре, защото разсейването на енергията е по-слабо/ и въздухът, минавайки през бобините на път за ДВГ, се активира с динамичен оргонен заряд /около 8-9 хил деветки/. На моята кола с газов инжекцион не се вижда добре какво става и го дадох на Слав за да тества на неговия Ровър с обикновена газова уредба.
Това е накратко
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Чет Май 28, 2015 2:46 pm

Колеги,
вече е готов малкия модел на кутиите К3, който може да се монтира и на акумулатори в защитни кутии. Преди няколко дни успях да усиля още полето по един нов начин и сега мощността на кутиите е колкото на тези от по-големия, стандартен модел. За сравнение:
Стандартна кутия К3 - 60/40/26 мм
Малка кутия К3 - 56/36/20 мм.
Сила на полето - около 4300 деветки /на една кутия К3/.
Заради тези 6 мм дебелина в повече старата кутия не влизаше в пролуката между акумулатора и кожуха му /там където има такъв/. Е, новата вече може :)
Другия плюс е, че при овални резервоари /както и тороидални газови бутилки/ имаше пролуки около ръбовете на старата кутия К3. Тук вече това е силно минимизирано и кутията ляга доста по-добре. Единствения минус е намалената площ на залепване, което води до сила на контакта около 12-13 кг вместо 20 кг, но при добро почистване и грундиране на резервоара преди монтаж всичко е ОК. Новата кутия тежи около 50 грама /стандартната е 60 гр./, така че държи достатъчно силно.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Slav » Сря Юни 03, 2015 5:12 pm

Дойде време да споделя малко впечатления за бобините на въздуха.

Имах възможността да покарам и на дълъг път с тях и то доста. За съжаление не можах да сипвам само от едно и също място гориво, но ще се постарая този месец да го спазя и това условие (защото според мен е важно).

Като цяло колата върви по-добре. По-еластична е и работи по-меко. Ускорява идеално, но до 4000 оборота и след това...никой.

Реално ефект има в ниските обороти. Във високите даже пречи. Според моите преценки и виждания устройството ще може да е ефективно във всички режими на работа на ДВГ, ако му се увеличи диаметъра и така ще се подобри снабдяването с въздух. Според мен това е главната причина да няма ефект при високите обороти.

Като разход - по мои сметки колата харчи с 10% по-малко отпреди и върви повече. Говорим за смесен разход ниски/високи обороти и не визирам изобщо градско или извънградско като казвам смесено. Имам предвид, че по магистралата съм си настъпвал (както обикновено), а по националната мрежа съм си карал с ограничението (както обикновено) и съответно в ниски обороти. Цифрите, които цитирам са само за извънградско каране.

При първото зареждане минах около 10% по-малко километри отколкото преди да сложа бобините. Обикновено когато пътувам по магистрала карам яко и винаги съм във високите обороти. Реално и затова, че във високите обороти колата се "спъна" е и причината за тази промяна в разхода. Тук теста беше без климатик!!!

След това смених тактиката и карах до 3000-3500 оборота и с включен климатик извънградско (просто беше наложително). Колата ми даде 15% по-нисък разход, което реално е прекрасно, защото аз очаквах на климатик разхода с бобините да ми е същия като извънградско без климатик, но всъщност той падна въпреки допълнителния агрегат. Предвид, че съм с малка кубатура и климатика ми качва едно поне 1 литър отгоре като разход мога смело да твърдя, че определно ефект има от бобините.

Сега съм си наумил да я тествам само на ниски обороти (нормално градско каране) и без климатик да видим какво ще покаже като разход. Само в този режим не съм сравнявал как се държи колата спрямо преди. Според мен, за да е кефа пълен и ефекта цялостен трябва да се увеличи диаметъра на отвора. Ако има колеги, които имат други съображения по въпроса нека пишат :)
Аватар
Slav
 
Мнения: 319
Регистриран на: Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Сря Юни 03, 2015 5:27 pm

Има двама колеги със същите бобини, но вече с вътрешен диаметър около Ф60 мм. Техните са по два бр, /но ще станат по три/, твоите са си три. При тях не вярвам да има подобни проблеми. Слави, благодаря ти за отзива - явно има смисъл от тия бобини - твоите също ще ти ги сменя с големи и ще върви добре и след 4000 оборота :)
Малко само изчакай, че сега е лудница покрай новия дизайн на ОК и новите тестове, които занимавки ще са до 18-19 юни -след това ще ти направя три големи за да тестваш пак.
Поздрави!

ПП
Слагам три снимки, за да видите новия комплект К3 за тороидални газови бутилки. Състои се от две големи кутии К3 за акумулатор + две малки К3 за бутилката. Те лягат по-плътно, когато се сложат във вертикално положение под или над централния ръб на бутилката. Все пак е добре да се доуплътни около кутията с малко силикон или каквото там има налично - въпреки че и без това става. Номиналната енергия на малките кутии К3 е еднаква с тази на досегашните големи, за сметка на подобрената още вътрешна конструкция. Големите К3 са още по-мощни от досегашните :) Но прогресът опря тавана при тази конструкция и повече не се очакват подобрения. Това е оптималното.
Прикачени файлове
20150603_162928.jpg
20150603_162928.jpg (1.87 MiB) Прегледано 5111 пъти
20150603_162509.jpg
20150603_162509.jpg (1.86 MiB) Прегледано 5111 пъти
20150603_162521.jpg
20150603_162521.jpg (1.81 MiB) Прегледано 5111 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Съб Юни 06, 2015 4:07 pm

Здравейте!
Искам да цитирам една кратка моя кореспонденция с колега, каращ кола на метан, защото е показателно за няколко неща относно ефекта и особеностите при работата на оптимизатора К3.

-------- Оригинално писмо --------
От: Ivailo Dimitrov ivailobear@gmail.com
Относно: Новите бобини
До: caduceus_bg@abv.bg
Изпратено на: 04.06.2015 18:37

Здравей колега интересува ме има ли ефект от новите бобини в комбинация с К3,аз имам К3 и аванспроцесор от Румен карам деу такума 1.8 98кс на метан и ефекта е поразяващ.Колата е 1500кг и се кара предимно градско на къси разстояния (живея във Враца) колата стана по пъргава и вече спокойно се кара на голяма предавка с ниски обороти без придърпване,разхода преди с 14кг метан до 180 км след поставянето и настройка 230км само градско.Как мога да пробвам новите бобини.
...........
На 05.06.2015 09:33 "асен асенов" < caduceus_bg@abv.bg> написа:

Здравей колега,
в момента оргонните бобини за въздуха в ДВГ се усъвършенстват, а тези които съм раздал на тримата колеги за тестване са леко различни за да се установи кое работи по-добре. Трябва ми още около месец или малко повече, за да мога да ги правя по-масово, защото в момента за изработката на един пакет от три бобини ми отиват ден и половина-два и е много пипкава, ръчна работа. Нямам и корпус за тях, който да е стандартизиран защото въздуховодите на разните марки са с различно сечение, а с нарастването на диаметъра на бобината нещата стават много обемни и трудоемки за правене.
Тези точки се надявам да ги изчистя и да има някакво решение максимум до два месеца - иначе ще се наложи да се правят по поръчка за конкретен въздуховод от колата на клиента.
Мога ли да ти цитирам писмото във форума като отзив за К3?
Поздрави
Асен
..........
Здравей цитирай го няма проблем като допълнение от началото и четирите кутийки бяха на акумулатора и ефекта беше малък може би заради модула за дневни светлини след като ги сложих на бутилката и на филтъра две по две всичко си дойде на място .Не съм такси на ден минавам до 10км в града.
.................................................................................................................................
Важните неща, на които искам да наблегна и следващи от горното са:
1. При липса на ефект от монтаж на кутии К3 на акумулатора /при всички горива/, вижте дали нямате такъв модул за дневни светлини - понеже е импулсен, работата му явно вкарва негативно поле във веригата и неутрализира до голяма степен позитивното поле от К3.
2. Ако има такъв модул, или се маха или се премонтират двете кутии К3 от акумулатора върху филтъра /директно на хартиения елемент, ако е хоризонтален и има място в кутията/. Така извеждаме полето да действа върху въздуха, а не искрата и всичко се намества.
3. Въпреки подобрението при новия монтаж, мисля че ако се махне модула за дневните светлини може да се постигне и по-добър резултат с монтаж на К3 на стените на акумулатора. Просто там ефектът се усвоява в максимална степен и може да се отиде до 30 и повече процента икономия при по-висока мощност. Когато кутиите са на въздушния филтър енергията от тях се усвоява само на 15-20% защото въздухът минава много бързо и няма време да се зареди, както и защото по пътя до горивната камера има разсейване през стените на въздуховода и колекторите. При ел. верига енергията от К3 се вкарва директно през искрата в зоната на горене и се оползотворява почти на 100%.
4. Използването на ТАП особено на метан е много важно, а като има и К3 на колата - дава съвсем различна работа на ДВГ и ефектът е доста по-голям /отколкото без аванспроцесор/. Съвместната работа на двете устройства позволява да се постигне по-пълен ефект от използването на К3, защото допълнителната настройка на още малко по-голямо предварение от стандартното за метан усвоява напълно енергията на горивото в цилиндъра, а не да излиза една част навън през клапаните и съответно те да горят. За газови уредби + К3 също е силно препоръчително /освен ако има делко и може оттам да се увеличи предварението с няколко градуса.
5. От двете устройства /К3 и ТАП, за газови горива/ първото е по-важно, защото второто е само за регулиране, а ефектът реално идва от К3 и качването на енергията на горивото, въздуха или искрата.

Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот sheki » Нед Юни 07, 2015 9:34 pm

И аз имам такъв модул за дневни светлини ... и съм забелязал че дори прави смущения и в други устройства в колата, при начално вкл дори антирадара се шашка, явно прави модулация в цялата система на колата тъй като единствения кондензатор е акомулатора явно трябва един филтър да му направя.
sheki
 
Мнения: 301
Регистриран на: Сря Май 15, 2013 9:21 pm
Местоположение: Златоград

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот DOMIC » Нед Юни 07, 2015 10:08 pm

Здравейте!
И аз имам такъв модул за светлините - "CarDRL 3-S" и нямам грижи с него. По вероятно е да има друг проблем с колата, който влияе зле на оргона. Това го знам от личен опит и наблюдение над още една друга кола с проблеми. Карам с две бобини на въздуха и К3 на въздух, акумулатор и метанова бутилка и съм доволен от поставянето на бобините, защото имаше рязко подобрение на динамиката и след настройка(намаляване) на газовия инжекцион има и икономия. Слагах бобините една по една и с увеличаване на бройката се увеличава и ефекта. С нетърпение чакам следващата бобина. Карам с изключена ламбда сонда.
DOMIC
 
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 8:29 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron