Здравейте!
Искам да цитирам една кратка моя кореспонденция с колега, каращ кола на метан, защото е показателно за няколко неща относно ефекта и особеностите при работата на оптимизатора К3.
-------- Оригинално писмо --------
От: Ivailo Dimitrov
ivailobear@gmail.com Относно: Новите бобини
До:
caduceus_bg@abv.bg Изпратено на: 04.06.2015 18:37
Здравей колега интересува ме има ли ефект от новите бобини в комбинация с К3,
аз имам К3 и аванспроцесор от Румен карам деу такума 1.8 98кс на метан и ефекта е поразяващ.Колата е 1500кг и се кара предимно градско на къси разстояния (живея във Враца)
колата стана по пъргава и вече спокойно се кара на голяма предавка с ниски обороти без придърпване,разхода преди с 14кг метан до 180 км след поставянето и настройка 230км само градско.Как мога да пробвам новите бобини.
...........
На 05.06.2015 09:33 "асен асенов" <
caduceus_bg@abv.bg> написа:
Здравей колега,
в момента оргонните бобини за въздуха в ДВГ се усъвършенстват, а тези които съм раздал на тримата колеги за тестване са леко различни за да се установи кое работи по-добре. Трябва ми още около месец или малко повече, за да мога да ги правя по-масово, защото в момента за изработката на един пакет от три бобини ми отиват ден и половина-два и е много пипкава, ръчна работа. Нямам и корпус за тях, който да е стандартизиран защото въздуховодите на разните марки са с различно сечение, а с нарастването на диаметъра на бобината нещата стават много обемни и трудоемки за правене.
Тези точки се надявам да ги изчистя и да има някакво решение максимум до два месеца - иначе ще се наложи да се правят по поръчка за конкретен въздуховод от колата на клиента.
Мога ли да ти цитирам писмото във форума като отзив за К3?
Поздрави
Асен
..........
Здравей цитирай го няма проблем като допълнение
от началото и четирите кутийки бяха на акумулатора и ефекта беше малък може би заради модула за дневни светлини след като ги сложих на бутилката и на филтъра две по две всичко си дойде на място .Не съм такси на ден минавам до 10км в града.
.................................................................................................................................
Важните неща, на които искам да наблегна и следващи от горното са:
1. При липса на ефект от монтаж на кутии К3 на акумулатора /при всички горива/, вижте дали нямате такъв модул за дневни светлини - понеже е импулсен, работата му явно вкарва негативно поле във веригата и неутрализира до голяма степен позитивното поле от К3.
2. Ако има такъв модул, или се маха или се премонтират двете кутии К3 от акумулатора върху филтъра /директно на хартиения елемент, ако е хоризонтален и има място в кутията/. Така извеждаме полето да действа върху въздуха, а не искрата и всичко се намества.
3. Въпреки подобрението при новия монтаж, мисля че ако се махне модула за дневните светлини може да се постигне и по-добър резултат с монтаж на К3 на стените на акумулатора. Просто там ефектът се усвоява в максимална степен и може да се отиде до 30 и повече процента икономия при по-висока мощност. Когато кутиите са на въздушния филтър енергията от тях се усвоява само на 15-20% защото въздухът минава много бързо и няма време да се зареди, както и защото по пътя до горивната камера има разсейване през стените на въздуховода и колекторите. При ел. верига енергията от К3 се вкарва директно през искрата в зоната на горене и се оползотворява почти на 100%.
4. Използването на ТАП
особено на метан е много важно, а като има и К3 на колата - дава съвсем различна работа на ДВГ и ефектът е доста по-голям /отколкото без аванспроцесор/. Съвместната работа на двете устройства позволява да се постигне по-пълен ефект от използването на К3, защото допълнителната настройка на още малко по-голямо предварение от стандартното за метан усвоява напълно енергията на горивото в цилиндъра, а не да излиза една част навън през клапаните и съответно те да горят. За газови уредби + К3 също е силно препоръчително /освен ако има делко и може оттам да се увеличи предварението с няколко градуса.
5. От двете устройства /К3 и ТАП, за газови горива/ първото е по-важно, защото второто е само за регулиране, а ефектът реално идва от К3 и качването на енергията на горивото, въздуха или искрата.
Поздрави!