Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот deo71 » Пон Юли 13, 2015 2:01 pm

ГИ е Фобос-1 на 2,5 години, ламбдата си работи коректно, разхода е 9-10 извънградско с настъпване до 140-150 на магистрала (много бега), чисто градско в зависимост от маршрута стига до 16 зимата и лятото с климатик.
За блокажи не знам да има, не съм ровил много по газовата, след последното настройване по графика, което си направих зимата градско София + отиване и връщане да Вакарел съм доволен от вървежа, разхода не е падал или най-мнго с 1/2 литър...
deo71
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юни 22, 2015 2:02 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот deo71 » Пон Юли 13, 2015 2:19 pm

Забравих да добавя, че двигателя работи съвсем равномерно - имах преди време проблеми в лулите на кабелите и сега съм със DIY кабели без съпротивление - има тема във форума на Рено може да пратя линк при интерес... С тези кабели явно искрата е по-мощна, имаше значително подобрение в динамиката на колата.
deo71
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юни 22, 2015 2:02 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот icrow » Пон Юли 13, 2015 2:40 pm

То стехиометричната разлика в горивата пак ни цака с ГИ защото бенз комп се стреми да докара бензинови пропорции. Аз лично съм махнал моята ламбда и я ползвам с монитор и така си настройвам газта. Но моя комп може да си кара нормлно в авариен режим. На други може да стане колата много по зле и да не може без ламбда. Тогава евентуално с ламбда емулатор, ама и това не си е работа. И пак зависи и от софта на ГИ изобщо скапана работа :smileylol:
Пусни моля те линка за кабелите :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пон Юли 13, 2015 3:19 pm

Колата на колегата се оказа Рено и няма да има никакви проблеми със блокиращ софтуер. Той е заложен не в газовия, а в бензиновия комп на марки като Шевролет, Форд, VW, Хонда, Ягуар и още две-три по-малко разпространени.
При Мерцедес, БМВ, Ауди, Ситроен, Пежо, Рено, Хюндай, Киа, Тойота, Субару, Мазда, Мицубиши и останалите няма такива проблеми и всичко с монтажа на К3 е ОК. Те се самонастройват през ламбдата и стандартната обратна връзка не е ограничена от софтуер, затова ефектът зависи само от рейнджа /обхвата/ на датчиците - което обикновено е 20-25%.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот deo71 » Пон Юли 13, 2015 3:24 pm

Пуснах нова тема за кабелите тук.
deo71
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юни 22, 2015 2:02 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот deo71 » Чет Юли 16, 2015 12:47 pm

Вчера вечерта монтирах комплекта К3.
На акумулатора пасна където очаквах.
IMG_20150715_201301.jpg
IMG_20150715_201301.jpg (932.07 KiB) Прегледано 6847 пъти


IMG_20150715_214053.jpg
IMG_20150715_214053.jpg (977.7 KiB) Прегледано 6847 пъти


Оказа се, че не може да стане вертикално на тороидалната бутилка – долната част под зававаръчния шев се оказа по-ниска от горната. Затова ги лепнах хоризонтално и намазах със силикон за по-голяма контактна в двата края – по-назад пишеше, че може, дано не е грешка, че лепенките/силикона са много яки.
IMG_20150715_211521.jpg
IMG_20150715_211521.jpg (196.29 KiB) Прегледано 6847 пъти


IMG_20150715_211549.jpg
IMG_20150715_211549.jpg (704.95 KiB) Прегледано 6847 пъти


IMG_20150715_211603.jpg
IMG_20150715_211603.jpg (821.95 KiB) Прегледано 6847 пъти


До тук съм изминал към 20-тина километра и ми се стори накрая, че като че ли климатика не товари толкова двигателя, но може и да си внушавам… Другата седмица към края ще пътувам извън София.

Последните 2 снимки на двигателя са след тези двайсетина километра.
IMG_20150716_125553.jpg
IMG_20150716_125553.jpg (862.95 KiB) Прегледано 6847 пъти


IMG_20150716_125558.jpg
IMG_20150716_125558.jpg (976.45 KiB) Прегледано 6847 пъти
deo71
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юни 22, 2015 2:02 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Чет Юли 16, 2015 2:30 pm

Всичко е ОК, има достатъчно заряд на плюса на акумулатора, блока и бутилката. Просто покарай още малко и слушай мотора - при наличие на коректна обратна връзка горивото ще ти се намали автоматично. Докато минаваш първите 50-60 км се заслушай в мотора дали се променя - първо се усеща утихване, после мазно вървене на колата, след това по равното /където няма движение и е удобно/ пускаш педала на газта и колата трябва да върви стабилно с 30-35 км/ч на пета /без никаква газ, направо вдигни крака от педала/, в дизелов режим. Дори да качва леко нагорнище на четвърта сама, без газ и без да прихълцва. На светофар при тръгване трябва да има мощност за да върти гуми, там най-много се усеща новия повишен въртящ момент. При движение трябва да имаш забележимо повече инерция /основно поради намаленото вътрешно триене/. И накрая естествено, падане на разхода с 25-30% при коректна настройка на ТАП-а, а без нея поне 20-22% икономия и 10-12% повишена мощност.
Това е, просто карай и гледай дали има горните симптоми. Ако не се появят, значи не обеднява сама коректно през обратната връзка /ламбда-комп/.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Сря Юли 29, 2015 3:11 pm

Здравейте!
Днес се сетих, че не съм показвал тук скобата с щипки, чрез която К3 се закрепват на вертикални или наклонени въздушни филтри. Тези скоби ги правя аз и ги ползвам само при дизели пр-во преди 2005 г, които нямат ламбда сонда и обратна връзка през нея. При тях се постигна ефект от около 15%, но само при монтаж на два бр кутии К3 на въздушния филтър и две на резервоара. На акумулатора не сработват.
При много коли може да се залепят външно на кожуха на филтъра там, където се допира отвътре ръба на филтърния елемент /така през индиректния контакт на кутията с филтъра енергията преминава в порьозната хартия, като после се отдава на преминаващия въздух/. Но понякога се случва да няма място или ръбът е много тесен, затова двете К3 ги слагам направо отгоре - на повърхността на филтърния елемент. Това е ОК когато е хоризонтален или леко наклонен, но когато е вертикален това не е вариант, защото кутиите могат да се отлепят от вибрациите на мотора. Затова именно ползвам показаните по-долу скоби :) Може да видите на снимките отляво две кутии К3 с нормалния размер, а вдясно - две от умаления модел. Също така, за да се види по-ясно как стават нещата, съм щипнал две от стандартните кутии К3 на един стар въздушен филтър от моята кола /въпреки че той си е хоризонтален, а и не ги ползвам там - карам на газ и са залепени на акумулатора/.
Поздрави!
Прикачени файлове
Image1423.jpg
Image1423.jpg (202.97 KiB) Прегледано 6783 пъти
Image1424.jpg
Image1424.jpg (213.99 KiB) Прегледано 6783 пъти
Image1425.jpg
Image1425.jpg (201.22 KiB) Прегледано 6783 пъти
Image1426.jpg
Image1426.jpg (470.42 KiB) Прегледано 6783 пъти
Image1427.jpg
Image1427.jpg (498.33 KiB) Прегледано 6783 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пет Юли 31, 2015 6:57 pm

Малко снимки от монтаж на кутии К3 с новите щипки, директно на въздушния филтър /днес следобед/. Колата е джип Мерцедес ML без ламбда сонда, дизел. Цялата работа отне 5 минути, ако не се брои борбата със заялите шестогранни болтове на филтърния капак :) Очакван ефект 16-17% - малко повече отпреди защото К3 са усилени с новата ми технология за активация на бобините.
Поздрави!
Прикачени файлове
Image1431.jpg
Image1431.jpg (272.65 KiB) Прегледано 6729 пъти
Image1432.jpg
Image1432.jpg (263.08 KiB) Прегледано 6729 пъти
Image1434.jpg
Image1434.jpg (227.34 KiB) Прегледано 6729 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот deo71 » Пон Авг 10, 2015 7:16 pm

Има някаква магия тук... :smileylol:

Минах към 2000 км. от монтажа и наистина двигателя стана лек, беше тих, но сега е още по-тих и равномерен на празен ход. Има голяма инерция, даже за да я спирам с двигателя трябва да сваля по-ниска предавка от преди, на 5-та почти не спира.

Абе бега още повече, дори се наложи жена ми да я покара около 160 км. и тя забеляза същото.
Ето клип от движение без газ на 5-та скорост... даже изкачва малки наклони без да притриса двигателя.

За съжаление не забелязвам драстичен спад в разхода, ама как да падне като я жулих яко - преди карам до 140 на магистрала, това пътуване да 150, дори 160-180 за кратко...
Първата бутилка ми даде с 1/2 литър повече от обикновено и реших да активирам икономичният режим на Фобос-1, настроен е на -10%.
Вървежа не се промени, но нямаше и спад на разхода. След това върнах нормалния режим и увеличих аванса от 6 на 8 (при мен аванспроцесорът има една обща настройка, няма отделно ниски / високи). Колата върви още по-добре и тук забелязах с 1/2 литър по-малко... Не са много меродавни засичанията, защото беше голяма жега, климатик нон-стоп и товар като за море. Наложи се да зареждам на Петрол (обикновено сипвам на Еко - най-бега и е икономична с тази газ).

Не знам как е ламбда сондата, на дисплея на програмата на Фобос-а дава някакви стойности и мисля, че работи. Колко добре не е ясно, оригиналната на 20 години е. От програмата не може да се записват клипове - пробвах с различни скрийн кепчъри... Не мисля да я сменям, като нямам оплаквания - на другата кола една универсална се разпадна на 2-рата година.

При първа възможност ще направя едно кръгче до Вакарел да я настроя наново и може да обедня ниските после допълнително... почти са приключили ремонтите по Цариградско...
deo71
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юни 22, 2015 2:02 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron