Има някаква магия тук...
Минах към 2000 км. от монтажа и наистина двигателя стана лек, беше тих, но сега е още по-тих и равномерен на празен ход. Има голяма инерция, даже за да я спирам с двигателя трябва да сваля по-ниска предавка от преди, на 5-та почти не спира.
Абе бега още повече, дори се наложи жена ми да я покара около 160 км. и тя забеляза същото.
Ето клип от движение без газ на 5-та скорост... даже изкачва малки наклони без да притриса двигателя.
За съжаление не забелязвам драстичен спад в разхода, ама как да падне като я жулих яко - преди карам до 140 на магистрала, това пътуване да 150, дори 160-180 за кратко...
Първата бутилка ми даде с 1/2 литър повече от обикновено и реших да активирам икономичният режим на Фобос-1, настроен е на -10%.
Вървежа не се промени, но нямаше и спад на разхода. След това върнах нормалния режим и увеличих аванса от 6 на 8 (при мен аванспроцесорът има една обща настройка, няма отделно ниски / високи). Колата върви още по-добре и тук забелязах с 1/2 литър по-малко... Не са много меродавни засичанията, защото беше голяма жега, климатик нон-стоп и товар като за море. Наложи се да зареждам на Петрол (обикновено сипвам на Еко - най-бега и е икономична с тази газ).
Не знам как е ламбда сондата, на дисплея на програмата на Фобос-а дава някакви стойности и мисля, че работи. Колко добре не е ясно, оригиналната на 20 години е. От програмата не може да се записват клипове - пробвах с различни скрийн кепчъри... Не мисля да я сменям, като нямам оплаквания - на другата кола една универсална се разпадна на 2-рата година.
При първа възможност ще направя едно кръгче до Вакарел да я настроя наново и може да обедня ниските после допълнително... почти са приключили ремонтите по Цариградско...