Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пет Май 03, 2013 2:28 pm

Здравейте, уважаеми гости и потребители на форума!

В тази тема ще разкажа в най-общи рамки как изобретих и развих във времето тази технология. Освен това ще дам подробности за тестовете, които направихме досега с екипа ми и особеностите при ползване на продукта. Ще има място и за текуща информация за новите изследвания и тестове, правени с цел усъвършенстването му.

Моля за търпение, защото темата ще е с продължения - за съжаление няма да стане с един-два поста, а времето ми е ограничено /трябва и да се работи :)/ Ще съм благодарен за конструктивна критика или предложения за подобряване на изделията ми. Това е важно за мен, тъй като ценя както обратната връзка от клиентите, така и идеите на самостоятелно мислещи хора /те за съжаление намаляват драстично през последно време, за сметка на увеличаващото се празнодумие/.

Казах по-горе "изделията", тъй като в момента произвеждам три модела от серията проточни Горивни оптимизатори К, като до месец предстои завършването на полевите тестове на К3 - пасивен оргонен излъчвател за резервоари и газови бутилки. Той представлява малка херметична кутия /65 грама, размери 6/4/2 см/, която се лепи към пластмасовите резервоари на бензинови и дизелови автомобили, а при пропан-бутанови и метанови стоманени бутилки се самозалепва чрез вградени магнити /просто се поставя до долната част на бутилката в багажника/. Идеята при това последно бюджетно изделие е да допълни ефекта на трите вида проточни оптимизатори К1, К1-А и К2, като в някои случаи К4 може да се ползва и самостоятелно с добър ефект.

Това е като за въведение - в следващия ми пост ще минем набързо през историята на създаването на първия ми горивен оптимизатор К1, имал повече от десет прототипа - докато се стигне до сегашния вариант. След това - защо се наложи разработването на следващите два модела К1-А и К2, както и новия К3.

За повече информация може да посетите сайта ми http://www.caduceusbg.com

Гордея се с факта, че продуктът ми не само е изобретен и прототипиран, но и произведен серийно и успешно продаващ се в условията на недостиг на финансови средства, световна криза и особено неподходящата за развитие на предприемачество и иновации среда в България. Последното мога да го докажа с факти, но не ми се разисква тази тема. Който се е опитал да направи нещо подобно, знае какъв е труд и блъскане в стените. И то не само поставените от бюрокрацията и чиновническото мислене, а и тези от невежеството, завистта и пословичния мързел на народа ни.

Който не ми вярва, да опита. Желая му успех, но ще му трябват и нерви като въжета + малко късмет :)
Доскоро
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Вто Май 07, 2013 9:06 pm

Здравейте,
да продължа с историята накратко. Преди четири-пет години бях управител на един банков клон в Плевен. Ще се отклоня леко, за да вметна, че работих в банковата сфера над 16 години и минах през всички нива отдолу до горе. Накрая бях дори и управител на застрахователно дружество, за което сега съжалявам - това беше най-нередовната и корумпирана организация от всички. Освен това /в края на банковия ми период/ за около четири години направих два банкови клона на различни банки от нулата до работещи добре финансови единици, с достатъчен кредитен и депозитен портфейл. Който се е борил от нищото и от едни бивши магазини за обувки или ламинат да направи банки, с малоброен екип избран лично от него и заложил съдбата и работата си на неговите качества, срещу всички останали конкуренти имащи вече утвърдени позиции - само той знае какво е. Все пак, такива дебелоглави и вярващи в себе си хора са твърде малко. Това го разказвам, за да стане ясно, че не се предавам лесно и се бия, докато не ме нокаутират окончателно /което не се е случвало още/. През последните три години, когато започнах бизнеса с оптимизаторите, изтърпях много простотии. Разни невежи и озлобени от живота непознати хора ме наричаха по форумите измамник, лъжец, куку и прочее глупости. Обаче не се предадох и нямам никакво намерение да се отказвам, защото оптимизаторите ми работят и клиентите ми са доволни. А това е най-важното.
Та да се върнем на времето, когато работех в Плевен... Понеже живея в Ловеч, естествено тогава се налагаше да шофирам ежедневно по един и същ маршрут и с една и съща кола /моята/ по около 90-100 км. Т.е. идеално за набиране на статистика и сравнителни тестове за разход. Когато започна кризата, първата работа на организациите от всякакъв тип беше да намалят максимално разходите - и да, почти ми отрязаха служебния бензин :) Тогава се замислих дали не може да се кара с по-малко гориво, регистрирах се в един форум и почнах да чета. Освен приказките там, задълбах във вксякакви патенти и разработки по темата - колкото да установя, че или са прекалено сложни /от типа на нови двигатели или тоталното им преустройство/, или прекалено трудни и неясни за използване - задължително с някаква неразгадана дотогава тайна /Юл Браун и Голфа му изцяло на вода/, или с доста лъжовни и надути цифри в рекламите /всякакви магнетизатори за гориво/.
Тогава реших да пробвам всичко достъпно като продукт, колкото да разбера, че ако ви кажат, че еди кое си нещо работи от 0 до 30-40%, винаги вие сте този с нулата :D
Седнах си на задните части и проведох колосално количество експерименти и пътни тестове. Накрая му хванах цаката и разбрах, че добре звучащите, придружени с едни хубави цветни анимации теории за работата на всички магнитно базирани устройства са тотално неверни. Естествено, разработих теория на база вековни, добре забравени, но базиращи се на преки наблюдения на природата разбирания и я проверих в практиката. Разбира се, чак третия ми прототип, макар направен с тел, пластмаса и тиксо :D проработи задоволително. След него имаше още седем-осем, докато не се получи крайния продукт - първият модел Горивен оптимизатор К1. Тогава публикувах във форума /в който основно четях/ информацията... Копирал съм линка в архива от форума мазето.нет - погледнете, темата е "Оптимизатори на Кадуцеус". Другото е история - направиха ми анкета, тя за учудване на админите се оказа в моя полза, колеги си купиха изделието и така се почна... Пооплюха ме естествено - кой съм аз да уча великите информатици които по принцип знаят всичко :) , накрая заключиха темата. Отидох в друг форум - и там същото. Айде да видим сега оттук кой ще ме изгони, като форумът си е мой :D За съжаление в тая страна е така - като не те вземат на работа - правиш си такава, като не те пускат да говориш - правиш си форум.
За днес толкова, благодаря ви за вниманието и търпението да стигнете до края на дългите ми писания :D
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Philip » Сря Май 08, 2013 10:29 am

Привет caduceus!

Не знам дали аз най-отскоро съм с твой оптимизатор, но явно ще съм първия в този форум, който ползва тази благинка и е с най-пресни впечатления и желаeщ да сподели.
Колата ми е Нисан с двигател 1,6 бензин. Малък двигател с голямо купе. Колата е моя е от пет години, така че я познавам идеално. Километража ми показва 197 000 км, но дали са само толкова, единствено колицата си знае. Двигателя е последния с карбуратор и първия с компютър - накуп. Какво командва компютъра на карбуратора и как - неизвестно. Всичко е оплетено от тръби, тръбички, вакуумни датчици и превключватели. Бензин харчеше между 7 и 9 на сто. Казвам харчеше, защото и сложих газова. От години си бях харесал две неща, с които исках да я "ъпгрейдна" - този оптимизатор и плазменото запалване. Засега успях само с оптимизатора. Но и само с него, резултатът за мен е поразяващ :P . При разход на газ между 10 и 12 на сто, след слагането на оптимизатора вече е 8,44. Вече не ми се налага и да изключвам климатика, за да мога да дръпна рязко за задминаване. Демек - и мощността ми е нагоре. :P . Имайки предвид, че за тези пет години съм и навил 115 000 км - няма какво да говорим. Спрямо карането ми, цената на оптимизатора е направо чудесна.

Поздравления за знанията ти и прилагането им "на живо", caduceus! :P
Последна промяна Philip на Пет Май 10, 2013 9:30 am, променена общо 1 път
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Чет Май 09, 2013 10:18 pm

Филипе,
радвам се, че имаш добри резултати. Таванът на тази технология е около 35%, така че има още малко терен :) После отиваме направо на 60+ със автотермичния оптимизатор за въздух - и то ще е пак на газ, с обикновена газова уредба, защото може да се регулира до минимум горивото от винтовете.
Малко текущи новини - в понеделник очаквам най-накрая да подпишем договор за изпитания с Технотест. Уточнили сме повечето неща, колата ще е най-вероятно Рено Клио - бензин, с газов инжекцион и ТАП. Изпитанията ще се правят на бензин и газ, като се прилага методиката но Tюф, защото те са им акредитирани представители за България. Е, ще отидат едни грешни пари за доказване на хартия на нещо което е ясно отдавна, но какво да се прави. Надявам се тестовете да приключат до две седмици и да имам най-после официални протоколи, които ще кача тук и в сайта ми. Хората, слава Богу са разбрани, макар че работите се движат доста бавно.
Какво друго... Имам доста ядове с дизели - и то комънрейли с ламбди, които не би трябвало да правят проблеми. Оказа се, че дори една марка и модел кола, с няколко модификации на мотора имат доста различен софтуер и реакция на електрониката на заредено от оптимизатора гориво. Т.е. същия проблем както с бензиновите VW мотори :shock: Днес например ходих да снимам рама, монтаж на К2 и ТТ данни на Ситроен Си Кросър от Ловеч, който има първия високотемпературен оптимизатор К2. Човекът ми е познат и понеже моделът е с железни тръби отдолу, заради него направих К2, който после тръгна масово на дизеловите джипове. Кросърът падна от 7,3 на 5,8/100 или литър и половина нафта надолу, а почти същия такъв автомобил в София вдигна разхода пак с толкова... Пратих данните на дистрибутора ми да види каква е разликата в колите - човекът има възможност да сменя софтуер и каза, че има вероятност да се оправи проблема с това. Няма да казвам още кой е, защото работим отскоро - но може би се сещате, че не продава коли в някой гараж на ъгъла :D
Дотук никакви проблеми не създават единствено газовите уредби. Инжекционите се саморегулират сами при коректна връзка с ламбдата, а обикновените се регулират ръчно. Регулирането на предварението - от делко или с ТАП.
Между другото, представителят за България на една от най-големите италиански компании за газови уредби също кара с оптимизатор К1 и има добри резултати :D Така че - вече няма спиране!!! Колелото се завъртя.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот icrow » Чет Май 09, 2013 11:26 pm

Поздравления. :) Аз мога ли да изнахалствам за една снимка на К1 или К2 монтирани на горивопровод, до като колата работи? Ако може и на двигатела. :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пет Май 10, 2013 7:25 am

Разбира се, но почти всички са ми от времето на първоначалния монтаж и трябва да намеря някой колега от по-рано и да снимам. Имам и такива, но там пък мотора не работи по време на снимката.
В момента колата ми е само с новата кутийка К3 и няма оптимизатор /плюс това я карах два дена след като свалих моя К2 за да се разреди/, защото правя пътни тестове и засичам разход и поведение на мотора с новото изделие. Вчера при за три часа след монтажа на кутията в задната част на резервоара и минати десетина км. из града успя да възстанови заряда до около 8,9/10, днес ще мина стотина км и ще измеря пак.
Като цъкна снимки на работещ мотор със монтиран оптимизатор и карана кола, ще ги пусна - но ако това ще тестваш, натрупания заряд на блока при работещ двигател и минат първоначален преход от средно 200 км, трябва да е над 9,9/10. При изключен мотор нивото пада за около ден до 9,7-9,8/10 - не се излъчва прекалено много в околната среда, общо взето държи. Вероятно заради антифриза в системата, който е един вид енергиен баласт или кондензатор. Това са данни от статистиката, която правя за ефективността на изделията ми при различни условия.
Поздрави

ПП
Хрумна ми една идея - може колегата Филип, като по-пресен случай, да снима неговия мотор докато работи. Филипе, моля те цъкни една-две снимки на запален двигател /след като си покарал малко/ и ги пусни на колегата icrow да си направи измерванията. Аз съм много труден по снимките с тия разбити компове - още не ми се е върнал лаптопа от ремонт и имам само един USB вход на кошника у нас - където пък е мишката. Няма физически как да закача кабела от телефона, пък да намеря USB разклонител - не съм сварил още :)
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Philip » Пет Май 10, 2013 8:25 am

Ако нямаш нищо против аз мога да снимам моята и да пусна снимките, за които пита Айкроу
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот caduceus » Пет Май 10, 2013 8:26 am

:D ТЕЛЕПАТИЯ!!!! Тъкмо го написах като промяна и ПП на предния пост
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Philip » Пет Май 10, 2013 8:28 am

:D
ОК
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнениеот Philip » Пет Май 10, 2013 9:20 am

Работещ двигател на празен ход, номинална температура, 1500 об/мин
DSC02428.JPG
DSC02428.JPG (148.66 KiB) Прегледано 14857 пъти
DSC02429.JPG
DSC02429.JPG (163.14 KiB) Прегледано 14857 пъти
DSC02430.JPG
DSC02430.JPG (198.04 KiB) Прегледано 14857 пъти
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Следваща

Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron