Страница 57 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Чет Авг 03, 2017 6:20 pm
от caduceus
Така... Един колега е правил тестове на газанализатор със стар дизел Хюндай, 2005 г но с окислена ламбда и повреден възд. сензор, така че няма обратна връзка. Спомена, че емисиите отзад паднали между шест и десет пъти при различните видове замърсители. Не е уточнявал колко точно за азотни окиси, СО и др. - но това ще се види наесен при едни по-сериозни тестове, които предстоят.
Не знам дали схващате какво значи това... Шест до десет пъти надопу - и то при липсваща обратна връзка... Което значи че при коректна такава нещата като еко ефект ще са по две и повече :) Това е решението за екостандартите, смога от автомобилите в Китай и т.н.
Оптимизаторът К3 няма световен аналог по простота, лесно използване и ефект върху автомобила. ТОВА Е - ФАКТ.
А на който не му харесва или уйдисва... знае къде да върви :lol:
Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Пет Авг 11, 2017 7:42 pm
от smsi-h
Асене,

Това твоето вече не знам какво е. Интуиция ли, шесто чувство, спомени от минали животи ли, ефирна връзка със разуми от други планети и измерения ли... Не знам... Но ти свалям шапка! Сигурно си имаш на идея за пътя по който си поел, но не знам доколко си запознат с изводите, до които са стигнали в тайните проекти. Дръж се, недей пада и не си навирвай носа като прочетеш мат`рялчето. Прочети ги поне пет пъти.

От няколко месеца ти правя втора податка за кварца. Ама тази е по-добра от първата.


http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=346

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Нед Авг 13, 2017 12:44 pm
от caduceus
Свилене,
четох ги и тия и ония работи за кварца :) Има това-онова за прихващане, но като цяло технологията не е ясна съвсем - и ще се работи за да се изясни/надявам се до края на годината/
Относно другото - нормално е някой, който се занимава постоянно с нещо /каквото и да е/, да получава от време на време интуитивни прозрения /т.нар. факсове отгоре :lol: /. Не пиша за проблемите, нито за грешните виждания които са се отхвърлили по естествен път - искам да ви показвам само крайни резултати. Това е, за да не се блъска още някой по неправилни пътища и да хвърля пари и време като мен. След като има вече добър резултат, мога да кажа естествено само принципите и подхода /което не е малко изобщо/, а ако някой иска - да си прави там каквото мисли че му трябва.
Практиката е показала, че ако само си приказваме, не става. Също така, ако някой е направил нещо - не е задължително то да може да се направи и от другите. Трябва както разбиране, така и едни малки подробности като развита енергетика, чистота на помислите и желание да споделиш резултатите.
Но комунизъм в обществото няма и не може да има - не е задължително всички да можем да рисуваме, пишем музика, свирим на инструменти или разбираме еднакво задълбочено природата... Ама някои си мислят, че така трябва :hola:

Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Чет Авг 24, 2017 10:49 am
от caduceus
Здравейте!
Тия дни се зачетох в другия форум, където се събраха колегите напуснали оттук и несподелящи моите възгледи за развитието на оргониката. Скъпи бивши колеги /да внимават особено тия с трибуквените никове/... Не търсете под вола теле, по повод това защо не ви работят коректно и дълговременно устройствата. Не сте толкова велики, че някой да се занимава с вас и да ви разваля телените изделия :lol: :hola: Аз си имам друга работа и вървя напред с всеки изминал ден, като технологията се подобрява и влиза в режим на масово производство - не навивам като вас жица на ръка, та да правя единични и слаби нещица за лично ползване. Нека ви светна на някои работи, за да разберете /въпреки че едва ли всички, защото имате сред вас хора със сериозни бъгове в главата/:

1. Машинното намотаване на базов шнур 7х7 или с общо 49 подредени и плътно навити нишки няма нищо общо с ръчната изработка на такъв. Няма прескачане, може да се правят по 50 и повече метра дължина, идеална подредба и т.н. Когато негативните влияния от мотора и трафа са изолирани, няма проблем да се прави не на ръка ;)
2. Нанесения впоследствие супероргонитен слой и съответната му запечатка, плюс второто покритие правят базовия шнур с качества, недостижими за навит на ръка такъв от ПЕЛ. В края на обработката той се превръща в оргонен диод, като допълнително се усилва капацитета му.
3. Най-важното - апаратурата с която премахваме вътрешното оргонно съпротивление на готовия шнур, си е лично мое дело и няма да намерите никъде публикувана схема или обяснение как работи. Това покачва капацитета за натрупване на шнура многократно и направеното изделие има съответната мощност и дълготрайност, като се самозарежда от околната среда по естествен път. На второ място, не се заразява с DOR като слабите неща като оргонити, прости възли на Мировинг или тензор рингове. Както и водни разтвори, въгленови смеси и прочее. Само споменавам :)
4. Обработката със активиращата апаратура касае и златните покрития на активните повърхности на изделията ми, което повишава още ефекта. Така че, нещата са доста, доста различни от това което вие правите. И тази разлика ще се увеличава, уверявам ви... :)
5. Магнитните вериги в оптимизаторите К1, К2 и К3, както и ядрата и бобините при К3 също се обработват за придобиване на оргонна свръхпроводимост. Това не се вижда и съответно кражбата или репликацията на технология от този вид е невъзможна. Да не говорим за спадане силата на полето с времето или др. подобни...

Всичко това го давам като информация, за да се замислите поне малко кой от нас е бил прав за това, как да се развива технологията и дали направхте добре, като се отделихте и поведохте по акъла на един-двама дървени философи.

Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Чет Фев 08, 2018 7:42 pm
от Iliya
Асене, скоро очаквам да ме лишат от хубавата ми Corolla и да подакарам Dacia Duster 1.5 dCi 2016г. Прегледах информацията и в далечната 2014г. си писал, че само трицилиндровите Дачии не дават добри резултати с оптимизаторите. За тази ще се получи ли икономия или само динамиката ще се вдигне и фините прахови частици ще намалеят (ако някой от МОСВ чете :lol: )?

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Пет Фев 09, 2018 12:24 pm
от caduceus
Здрасти Илия!
Леле, не сме се чували отдавна... Има разни новости дето искам да ти ги покажа на живо, дано се видим в Сф. когато си свободен /че имаш и нещо твое дето отлежава тука вече колко месеца :) /
Относно колата - имам опит на няколко Дачии, на Логан всичко е ОК, на едно Сандеро не отчете ефект /но не е ясно дали не е от колата, че беше много карана като за последно - служебна/. Трицилиндровия Меган за който говорих, че няма ефект поради вкарана блокираща програма, си беше Рено - не знам има ли Дачия с тоя мотор.
Относно вредни емисии - един колега от Исперих беше правил газанализатор преди и след оптимизатора, на дизел без ламбда и дори с неправилен монтаж на К3 на акумулатора /понеже беше пр-во преди 2005 г. и корейски таралясник, а при тях трябва две кутии на възд. филтър/. Та въпреки че няма намаление на горивото /щото няма правилна самонастройка/ са се получили данни за много силно намаляване на вредни газове - между шест и десет пъти в зависимост от вида. На добре реагиращи коли трябва да е още повече - аз скоро не съм мерил това, но може би е добра идея във връзка със замърсяването и предстоящите проверки от КАТ.
Поздрави!
А.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2018 12:05 pm
от caduceus
Ново инфо от вчера - колега с влекач /ТИР по народному :-) / с поставен преди две-три години мой оптимизатор за камиони, е ходил на преглед и са му мерили емисиите... Уредът не може да ги хване, показал 0,00 за всичко - азотни окиси и т.н. :tongue:
Човекът се похвали и че много върви, гори с няколко литра по-малко и двигателят е много тих и работи мазно, с повече мощност. До десетина дни като се върна от път, ще направим видеоклип да покажем - той го предложи всъщност.
Това е трета от този род информация, имаше преди време и един колега с дизелова Тойота Корола Версо който в чуденето си как да обясни невероятно ниските газови емисии казал че има нов катализатор :lol:

И какво излиза - реших проблема със замърсяването от дизелите /и не само от тях, от всички ДВГ/ в световен мащаб, а почти никой не знае... Но 2020 г наближава с високите екоизисквания и ще видим как ще се развият събитията :cheers:
Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Сря Окт 10, 2018 9:22 am
от icrow
Преди няколко години с дизеловата дачия бях ходил на преглед и хората се дзвереха какво става. Даже единия явно по началник се караше на другия дето беше в колата, че не давал достатъчно газ и за това не показвала нормални стойности. А човека добре си я настъпваше. Така че наистина има голяма редукция на кофти газове. И тук го бях писал някъде.
Трябва да накарам човека с бората като отиде на преглед да ги накара да му измерят газовете. А от скоро е с последното подобрение и вече смесеното му е 4.9/100

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Съб Окт 27, 2018 9:52 pm
от caduceus
Здравейте!
Днес направихме трети по ред тест за димност на газоанализатор, на един стар камион Рено Премиум - евро 3, 420 к.с., пр-во 2003 г., на доста километри /над 500 хил./ Искахме да се убедим че тестовете са верни и се повтарят - както се и оказа. Камионът покри стандартите за димност на Евро 6, че и отгоре, защото отново показа 0,00 /НУЛА, ТОЧКА НУЛА НУЛА/ :) при 3,0 норма.
Имаме с колегата желание да направим тестове и за азотни окиси, СО и СО2 но се яви проблем с газоанализаторите съгласни да го свършат - което е странно, но факт.
Ако някой може да бъде полезен в тази посока, ще съм благодарен.
Тестове на стари и нови /след 2005 с ламбда/ дизели на леки автомобили показаха намаление на азотни окиси с 6 до 8 пъти, но е добре да се направят и със сравнително стар камион като този. Прилагам няколко снимки.
Поздрави!

ПП
Собственикът на камиона след втория тест си е направил лепенка Евро 7, zero emissions :) и е много горд с най-екологичния таралясник в страната /освен че му е паднал разхода и качил мощността/. И така... ето ви го решението за проблема с дизелите и нормите от 2020 г :) made in Bulgaria!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2018 5:13 pm
от caduceus
Здравейте!
Днес направихме поредните тестове за димност на сравнително стар автомобил, дизел пр-во 2004 г.
Колата е Шкода Октавия, 1,9 TDI - комънрейл без ламбда сонда, с катализатор който не е ясно дали не е заминал за по-добрия свят :) и на няколкостотин хиляди километра /въпреки че показва малко над 200 хил. е поне с още толкова, съдейки по вида на купето и състоянието на мотора/. Колата нарочно е от тези, на които оптимизаторите ми не работят добре - реално VW мотор. Няма обратна връзка през ламбда сонда както казах, така че не може да си намали сама горивото при подобреното изгаряне, на база паднали нива на кислород в изходните газове /close loop режим/.
Нарочно избрах такъв автомобил, а не от подходящите марки - за да се види че въпреки липсата на обратна връзка горенето се подобрява радикално. Погледнете приложения протокол, димността е средно над 33 пъти по-малка от нормата :hola: И реално резултатът е по-висок, тъй като накрая тестващият форсира до близо 3000 оборота накрая, за да види няма ли да покаже нещо повече тая пущина или ще са все тия странни числа на екрана :lol:
Смятам, че среден резултат 0,09 от норма 3,0 говори сам за себе си!!! И тоя път настоях за подпис и печат, въпреки че не са необходими - та има и това, специално за някои неверници с гумени глави /те си знаят кои са/.
Тестът беше направен в сервиз с модерен димомер в Плевен - друг, не този в който правихме на камиона от предните постове. Сервизът е франчайз /верига са/ и поддържа високо ниво на обслужване и техника, за 2018 са спечелили приз за това- може да видите във Фейсбук страницата им/.
Прилагам малко снимки за нагледност.
Поздрави!