Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано на: Чет Авг 03, 2017 6:20 pm
Така... Един колега е правил тестове на газанализатор със стар дизел Хюндай, 2005 г но с окислена ламбда и повреден възд. сензор, така че няма обратна връзка. Спомена, че емисиите отзад паднали между шест и десет пъти при различните видове замърсители. Не е уточнявал колко точно за азотни окиси, СО и др. - но това ще се види наесен при едни по-сериозни тестове, които предстоят.
Не знам дали схващате какво значи това... Шест до десет пъти надопу - и то при липсваща обратна връзка... Което значи че при коректна такава нещата като еко ефект ще са по две и повече Това е решението за екостандартите, смога от автомобилите в Китай и т.н.
Оптимизаторът К3 няма световен аналог по простота, лесно използване и ефект върху автомобила. ТОВА Е - ФАКТ.
А на който не му харесва или уйдисва... знае къде да върви
Поздрави!
Не знам дали схващате какво значи това... Шест до десет пъти надопу - и то при липсваща обратна връзка... Което значи че при коректна такава нещата като еко ефект ще са по две и повече Това е решението за екостандартите, смога от автомобилите в Китай и т.н.
Оптимизаторът К3 няма световен аналог по простота, лесно използване и ефект върху автомобила. ТОВА Е - ФАКТ.
А на който не му харесва или уйдисва... знае къде да върви
Поздрави!