Модели "Горивен оптимизатор серия К" към май 2013 г.

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Модели "Горивен оптимизатор серия К" към май 2013 г.

Мнениеот caduceus » Пет Май 10, 2013 10:03 pm

Здравейте колеги,
искам да дам малко повече подробности за моделната гама на произвежданите от фирмата ми "Кадуцеус България" ЕООД горивни оптимизатори. Пиша тези пояснения, тъй като има особености при използването на всеки вид. И така:

1. Първия модел, най-използвания към момента е Горивен оптимизатор К1. Той е поместен в корпус с размери 12/9/4 см и има общо тегло 180 грама. В момента се ползва основно при газови и метанови уредби с медни тръби, при липска на монтиран на колата ТАП /аванспроцесор/. Може да се ползва и при бензин и дизели с обратна връзка, с монтаж под купето на пластмасов горивопровод. Резултати: за газ и метан с инжекционни уредби - до 21-22% икономия; при обикновени уредби с донастройка на изпарителя - до 17-18%; при уредби с ТАП - 26-28%; при дизели - 12-14%, при бензин - 15-16%. Монтажът е външно върху горивопровода, отиващ към двигателя - без рязане или демонтаж на каквото и да е по колата. Сближават се двете половини, стягат се с пластмасови връзки и това е. Посоката на стрелките на корпуса трябва да съвпада с посоката на движение на горивото в тръбата.
2. Вторият модел е К1-А, който е доработка на К1 с допълнително усилващи полето елементи, се ползва при газови уредби и наличие на ТАП. Там резултатите достигат до 30-33% икономия при малко повече мощност, а за бензин и дизел са както при К1. Корпусът и теглото му са същите като на К1, с разлика в излъчвателните пластини, които са по-къси.
3. Третият модел е високотемпературния К2, който е в по-малък корпус с размери 9/7/3,5 см и тегло 130 гр. Той е издържлив на температура до 150 градуса и се монтира при мотора, основно на дизели с обратна връзка и бензинови инжекциони. Резултати: при дизели 15-19 %; при бензин 20-21% икономия и малко повече мощност. По изключение може да се монтира и на газови уредби, но периодът на първоначално зареждане на двигателя и медната тръба е по-дълъг отколкото при К1 и К1-А.
4. Новият модел пасивна зареждаща кутия или К3 в момента е в тестове. Размери 6/4/2 см, тегло около 60 грама. Капсулирано съдържание, липса на захранване както е и при другите оптимизатори, елементарен монтаж - просто допиране до резервоара или бутилката и залепване с моментно лепило или текстилно тиксо. Засега няма други резултати освен забележимо повишаване на мощността при обикновени газови уредби и дизели без обратна връзка, работи отлично и при бензинови инжекциони - набира се статистика относно точната икономия на гориво.
Може да се ползва както в комбинация с другите оптимизатори, така и самостоятелно - но е необходимо малко време след зареждане с гориво за да се обработи то от устройството. За 50 л резервоар ефектът започва да се усеща след 1-2 часа, а за максимални резултати е препоръчително горивото да престои в резервоара 3-4 часа преди да се използва. Естествено, винаги има размесване на новото със остатъчното гориво, така че всичко казано е доста относително. Естествено, горивото може да се активира от К3 безкрайно дълго време преди да се използва, без да се получи някакъв проблем - просто има граница на насищане с енергия, след която допълнително вкараната в горивото се излъчва в околната среда като позитивен, полезен за живите организми заряд.
Като набера повече по-точни данни след тестовете, ще доуточня и други подробности.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Модели "Горивен оптимизатор серия К" към май 2013 г.

Мнениеот caduceus » Пон Сеп 23, 2013 9:44 pm

Най-новия модел е високотемпературен оптимизатор К3 /кутия, 4 бр в комплекта/. Направен е специално за тежки режими на градско движение на таксита, снабдени с аванспроцесор. Лятото под капака им става много жега и се забелязва спадане на ефекта от нискотемпературния вариант след 75-80 градуса, когато се размагнитва временно магнитния усилвателен мост в конструкцията. Естествено това не е добре за коли които се движат нон-стоп и въпреки повишената цена, хората искат продукта - и аз им го дадох. Вероятно същите К3-ки ще се ползват и при дизели, с монтаж при двигателя на горивопровода и въздушния филтър.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm


Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron