Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Мнениеот caduceus » Чет Май 16, 2013 1:59 pm

Здравейте,
тук ще пускам снимки основно на монтажи, а когато има нещо ново по конструкцията на оптимизаторите ми - и на тях.
За по-лесно може да пускам линкове, защото не е нещо фатално ако изчезнат някой ден :)

Като начало малко снимки на някои оптимизатори от пробните серии:

http://store.img-share.eu/Image0206_jpgKF9KuCm.jpg
http://store.img-share.eu/Image0220_jpgICy0KPz.jpg
http://store.img-share.eu/Image0208_jpg5Uj6v3Q.jpg
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm


Re: Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Мнениеот caduceus » Чет Май 16, 2013 2:32 pm

Да покажа най-после и последния модел горивен оптимизатор, кутийката К3 на картинка - който може нека да "пипне", "види" и измери колко + излъчва :)
http://store.img-share.eu/Image0406_jpgpC2JHeG.jpg
http://store.img-share.eu/Image0407_jpgkuNEgrE.jpg

Малко кутийки залепени на резервоарите на няколко автомобила. Моля зя извинение, че за пробните монтажи К3-тата са залепени с текстилно тиксо. След приключване на тестовете нормалния монтаж ще е със свръхздраво и издържливо над 10 г. двойнозалепващо тиксо марка 3М.
http://store.img-share.eu/Image0389_jpgWr784jA.jpg
http://store.img-share.eu/Image0372_jpgnT8QuZA.jpg
http://store.img-share.eu/Image0402_jpg0VAsS6l.jpg

Сега един днешен монтаж на Ауди 2,5 ТДИ 155 к.с. Сложени са две кутии К3 - на резервоара и въздушния филтър отвън. Ще поясня защо в темата за оптимизаторите, за да остане тази само за снимки.
Резервоар - отстрани:
http://store.img-share.eu/Image0412_jpgL8Kl9MI.jpg
От външната страна на кутията на въздушния филтър:
http://store.img-share.eu/Image0408_jpgqc50Nu6.jpg
http://store.img-share.eu/Image0409_jpgGdK635y.jpg
Затворен капак - всичко е скрито покрито :)
http://store.img-share.eu/Image0410_jpgcm1O9XK.jpg

Сега на Ксантията ми, монтаж вътре във кутията на въздушния филтър преди него. Колата е карана стотина км след монтажа и има силен новопридобит заряд на корпуса и филтъра:
http://store.img-share.eu/Image0405_jpgCGZWYfy.jpg
Може да измерите заряда по стандартната методика за дистанционен тест. Същото се отнася и за мотора ми, който е зареден доста силно от двете кутии - на резервоара и на филтъра:
http://store.img-share.eu/Image0404_jpgwR95Sl2.jpg
http://store.img-share.eu/Image0403_jpgIzkJmLM.jpg
Естествено, алуминиевите части имат доста по-висок заряд и остатъчно + излъчване.

Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Мнениеот icrow » Чет Май 16, 2013 10:05 pm

К3 изглежда доста добре оргонно изолиран отстрани и от долу, а от горе доста мощно лъчи. Един ден, като бъде приета тази наука сигурно ще станеш професор. :D
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Мнениеот caduceus » Пет Май 17, 2013 8:34 am

Мерси! Ама ще има реална опасност от студентки и жената няма да ме пусне :lol:
Относно К3 - да кажа да колегите, че черната страна излъчва а при другите няма нищо. Естествено, лепи се с етикета нагоре и с черното към повърхността :)
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Мнениеот gomi » Пон Май 20, 2013 6:10 pm

Аз го усетих като 22000 по Бовис, за сравнение с едно мое оргонитче - то е 9000 :roll:
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Аватар
gomi
 
Мнения: 131
Регистриран на: Чет Май 09, 2013 9:19 pm
Местоположение: майна таун :)

Re: Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Мнениеот caduceus » Пет Май 31, 2013 9:21 am

К3 със силното 120 кг двойнозалепващо /за 1,5 м дължина/на "Момент". При 12 см лента, каквато е на кутията К3 има реална залепваща сила над 10 кг. Като се има предвид, че кутията тежи около 60 грама, свръзката става много здрава и водоустойчива. Освен това и лесна, а и красива - няма вече текстилно тиксо. Който иска може да си го лепи допълнително и с него, разбира се. Задължително мястото за монтаж на К3 при резервоара или кутията на въздушния филтър трябва да се почисти и обезмасли със спирт или др. преди лепенето.

http://prikachi.com/images.php?images/193/6169193b.jpg

Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Мнениеот caduceus » Пон Сеп 23, 2013 10:06 pm

Няколко снимки на три монтажа на новия модел К3 със сила всяко 9,/1520/, а в зоната между две - над 9,/2200/. Това са моята кола Ситроен Ксантия 2,0 бензин, 134 к.с., 1999 г., Киа Сийд /такси/ - метан, 2009 г., Хюндай Елантра 1,6 - метан, 2003 г. Всички са с горивни оптимизатори К3 от последно поколение. На моята има две от нискотемпературния вариант на К3 на тръбопровода и две във редица във кутията на възд. филтър /преди него/, на Киа-та има две високотемпературни /с червената лента отстрани/ на метанопрвода и още две /пак такива/са лепнати отдолу на филтъра и хванати допълнително с по една свинска опашка. На Хюнсдая има две високотемпературни К3 на метанопровода и още две такива са лепнати отвън на възд. филтър, защото вътре е с ребра и няма добър контакт.
Напомням, че с тези К3-ки на бензин от 7/100 паднах на 5-5,4/100 на извънградско, а на градско от 12 на 8,5-9/100. Двете метанови коли - с около 20% още при настройката, а в момента вървят тестове на пътя и се очакват още десетина процента допълнителна икономия.
Поздрави

ПП
Искам да помоля колегите, които могат да измерват оргонния заряд по снимка /особено Айкроу/ да направят тест на полето между К3-ките на горивопровода и зоната между тези на въздушния филтър. Примерно на петата и шестата снимка, това е последния монтаж, от таксито Киа Сийд. Само за сведение, на Киа-та след 30-40 мин настройки в различни режими и обороти измерих на блока на мотора над 9,/1000/ - с достатъчно сибен оргонен ток, за да се усети ясно и от нетрениран страничен човек, при докосване на медната тръба между кутиите :)
Прикачени файлове
Image0685.jpg
Image0685.jpg (205.72 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0684.jpg
Image0684.jpg (317.39 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0683.jpg
Image0683.jpg (310.42 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0682.jpg
Image0682.jpg (348.97 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0681.jpg
Image0681.jpg (348.74 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0680.jpg
Image0680.jpg (299.21 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0679.jpg
Image0679.jpg (341.76 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0678.jpg
Image0678.jpg (228.35 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0674.jpg
Image0674.jpg (277.83 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0673.jpg
Image0673.jpg (347.7 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0672.jpg
Image0672.jpg (298.28 KiB) Прегледано 9090 пъти
Image0671.jpg
Image0671.jpg (267.05 KiB) Прегледано 9090 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Мнениеот icrow » Пон Сеп 23, 2013 11:39 pm

На 10см от кутийката е 9./1383/ на тази снимка Image0681. Между двете кутийки обаче е 9./765/. Тук Image0680 между двете е с една деветка по-малко 9./764/ а ДВГ отстрани е 9./673/ На ксантията е 9./735/ между кутийте а двигателя е 9./2103/ :lol: Спирам, че ме заболя ръката :lol: тоя път обаче дясната :?
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Снимки на оптимизаторите и монтажи на коли

Мнениеот caduceus » Вто Сеп 24, 2013 10:17 am

Много благодаря Айкроу, горе долу се напасваме :D Между кутиите има зона която е по-силна от тази на отделно сложена кутия, но не е двойно. А при три съвсем няма смисъл защото е още по-леко увеличението. При сложени на по-малко от метър една от друга две К3 има мощни зони и от двете им страни, които са подобни по сила на тази между тях. Просто зоната със сериозен заряд на едно К3 е с около 1 м радиус, а после още 1,50 м настрани е по-слабо място, но пак има. Така че оптималния монтаж е от 0 до 1 м разстояние между две К3-ки.
Поздрави!

ПП
Имам и една купчина снимки на нискотемпературните К3, които са същите по сила, но трябва да са на по-хладно и да не минават 80 градуса че иначе се срива ефектът и колата си тръгва като куц кон както си е била по-рано :lol: Ще ги сложа по-късно за илюстрация
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Следваща

Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron