Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила

Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот caduceus » Сря Май 22, 2013 1:47 pm

Здравейте, пускам тази тема защото днес попаднах на сайт, в който май доста безсрамно са ме преписвали. Включително името на темата ми от мазето.нет - Оптимизатори на горивния процес. Колегата явно е от този форум защото споменава, че се е занимавал с free energy - каквото и да означава това. Щом почнаха да ме плагиатстват, явно ставам интересен :)

http://optimizator69.blogspot.com/

Копирали са ми почти едно към едно и житейската история - не че не е възможно такива неща да се случат и с друг, но доста еднаквости смущават... На всичко отгоре и видът на "продукта", тези смешни магнитчета в редичка - за мен това е просто поредната измама. Тествал съм многократно какви ли не комбинации с магнитните полюси и те не работят добре. За какви 20 и повече % говорим тук... Катализирането на изгарянето на въглеводородни горива при въздействие с оргонни полета е единствения начин да се постигнат такива резултати. Колегата явно не е наясно с това - както и с изискванията за пускането на какъвто и да е продукт на пазара.
Нито дума /в доста неграмотните описания/ как точно ще стане икономията при дизелите без обратна връзка или "особените" бензинови мотори с проблемен софтуер... Изобщо - пак казвам, за мен това е пълна измама, до доказване на противното с реални тестове от крайни потребители с различни коли - дори да са и от форум, както бяха първите на моя оптимизатор.

НА ВНИМАНИЕТО НА ВСИЧКИ МОИ БЪДЕЩИ КЛИЕНТИ - КОГАТО СИ КУПУВАТЕ НЕЩО ТАКОВА ИЗПЛАГИАТСТВАНО, КОЕТО СЕ НАРИЧА "ГОРИВЕН ОПТИМИЗАТОР" ИЛИ "ОПТИМИЗАТОР НА ГОРИВНИТЕ ПРОЦЕСИ" ВИЖТЕ КОЯ ФИРМА ГИ ПРОИЗВЕЖДА. ИМА ЛИ И ОТГОВАРЯ ЛИ НЯКОЙ НА ДАДЕНИ ТЕЛЕФОН, АДРЕС, ИМЕ. НАЛИЧНА ЛИ Е ГАРАНЦИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ ПРИ НЕУДОВЛЕТВОРЕНОСТ, ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ И ПРОВЕДЕНИ ИЗПИТАНИЯ ОТ ОТОРИЗИРАНАТА ЛАБОРАТОРИЯ ЗА ТРАНСПОРТНА ТЕХНИКА "ТЕХНОТЕСТ" АД.

ЕДИНСТВЕНАТА ФИРМА, КОЯТО НЕ ПРОСТО ВНАСЯ, А ПРОЕКТИРА И ПРОИЗВЕЖДА ОТ ТРИ ГОДИНИ ТАКИВА ИЗДЕЛИЯ В БЪЛГАРИЯ Е МОЯТА - "КАДУЦЕУС БЪЛГАРИЯ" ЕООД, А ЧОВЕКЪТ КОЙТО ГИ Е РАЗРАБОТИЛ СЪМ АЗ - АСЕН АСЕНОВ, ТЕЛ. 0885781469. ПРОДУКТЪТ МИ "ГОРИВЕН ОПТИМИЗАТОР" Е В ПРОЦЕС НА ПАТЕНТОВАНЕ И С КОПИРАНЕТО НА ИМЕТО МУ СЕ НАРУШАВАТ И АВТОРСКИ ПРАВА, КОЕТО ВОДИ И ДО НАКАЗАТЕЛНА ОТГОВОРНОСТ.

ВСИЧКО С ИМЕТО ГОРИВЕН ОПТИМИЗАТОР, НЕИЗЛЯЗЛО ОТ МОЯ ПРОИЗВОДСТВЕН ЦЕХ И С ГАРАНЦИОННА КАРТА, ПОДПИСАНА ЛИЧНО ОТ МЕН, НЕ Е МОЙ ПРОДУКТ И Е ИМИТАЦИЯ.

Относно пътните тестовете в горната лаборатория, моите са в процес, който приключва съвсем скоро. Другото го имам черно на бяло, с подпис и печат и който си е купил мой оптимизатор го знае. Инвестирал съм доста лични средства, за да са ми добри и работещи продуктите - и продължавам да го правя, защото няма как да се напредва без това.

Но да извадиш на пазара правоъгълни магнитчета по три в редичка и да лъжеш хората, че това "изделие" работи с ефект над 20% икономия и е безопасно за колите им, е криминално деяние - и аз първи ще сезирам Комисия за защита на потребителите, за да изчезне това недомислие максимално бързо. Както изчезнаха и английските магнити от 45 лв по бензиностанциите, след като се направи проверка и се установи липсата на каквато и да е документна база, сертификат или реални тестове от външни организации. Както изчезнаха и "Максфюел" с цена по 30 лв, както ще изчезне и "Експандер", а е на път да изчезне дори и по-работещият /до максимум 5%/ полски продукт "Максор". Щото да си сложиш магнити със сила над 20 хиляди гауса при мотора е безумие... Електрониката на един съвременен автомобил просто не може да го понесе - каквато и екранировка на полето да има този продукт. А на който му се дават примерно едни 1200 лв за ново ECU - да си слага такива. Толкова струваше компютърът на Кия-та в оторизирания сервиз в Плевен, която беше накачена с такива магнити - който иска да провери лично.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот skeleta » Сря Май 22, 2013 5:27 pm

Здравейте!
Аз на форда бях с такъв оптимизатор. Мога с ръка на сърцето да кажа че имаше някакъв ефект. Не мога да кажа точно колко падна разхода! форд мондео 1.9 турбо дизел. В града ми гореше 8, а след този оптимизатор падна на 6.5. Само че ефекта не беше постоянен нещо. В последствие установих че ако заредя сутрин минавам повече километри. Обаче разхода не се вдигна повече от 7. Това прави някъде към 12% икономия. За съжаление очаквах повече, но така или иначе се прецака ГНП-то и го продадох. ГНП-то не се прецака заради магнитите а заради един "майстор". Иначе момчето преди да ми прати магнитите ме попита за таратайката и ми каза че за дизела се слагали повече и затова цената била друга. Та бяха 6 кутийки в пакетчето. в всяка кутийка има по 2 магнита като по средата е сложил някакъв пълнеж. Приличаше на силикон от пистолет, но не съм сигурен.


Не го защитавам, нито омаловажавам труда на кадуцеус!!!
skeleta
 
Мнения: 198
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 9:16 am

Re: Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот caduceus » Чет Май 23, 2013 12:10 pm

Няма лошо всеки да прави нещо полезно - проблемът е, че в случая "колегата" ми ползва наименованието и част от текстовете. Аз съм публикувал много информация в Нет-а и всеки може да я ползва свободно и ако разбере как, да си направи нещо добро - от воден активатор за поливане на градината или за в банята, магнитна редица за колата, някакъв прост оргонен излъчвател за обезболяване или подобряване на здравето. Това е на полза роду. Мен ме дразни ползването на вече създаденото добро име на горивния ми оптимизатор или това на явлението - "оптимизиране на горивните процеси". Що не си кръсти произведението примерно "магнитен активатор на гориво" или "магнетизатор" - да, ама не. Защото тези наименования са вече изтъркани и всички знаят, че продукти с това име не работят.
Иначе пасивният принцип на зареждане с оргон действа - така работи и горивният оптимизатор - кутия К3. Само че доста по-силно от 12-те % на "колегата" :)
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот ivchak » Чет Май 23, 2013 7:34 pm

Винаги се намират "вярващи" и докато разберат кое е вярно и кое не хвърлили някой лев на вятъра, въпреки че в последно време ми се струва , че народа постепенно поумнява(не става дума за мен :lol: :lol: :lol: )и започва повечко да се интересува от повечко подробности. Много хора са изгоряли от наглите масови реклами и започват постепенно да се образоват в това отношение.За съжаление винаги ще има и "жертви" - главно с излишни пари или недостиг на сиво вещество :D
Аватар
ivchak
 
Мнения: 371
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 8:48 pm
Местоположение: ВАРНА

Re: Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот caduceus » Чет Май 23, 2013 8:33 pm

Току-що ми хрумна да измеря има ли някакъв заряд на колите вследствие този "оптимизатор". Излъчва средно по сила поле 5,4 до 5,9/10 при различните снимки на монтажи, което обяснява частичния ефект от него. Не вярвам това да е направено целенасочено и със знание как работи оргонното катализиране - по-скоро е резултат от емпирични тестове, защото е твърде малко като позитивен заряд. По-скоро е интересно защо работило на стар дизел като на колегата skeleta, като няма обратна връзка. Може би като завърша моите тестове с последния ми модел горивен оптимизатор кутия К3 /който е със сила на излъчвания заряд 9,99...../10, което е несравнимо повече/ ще се изясни, но вероятно е просто от по-малко натискане на педала поради увеличената мощност. Това личи повече при градско движение.

Днес говорих с един тест-пилот :) на К3 на стар дизел /Мицубиши Галант - онова на снимката с железния резервоар/ и той каза отново, че колата му просто хвърчи и изпреварва по нагорнищата което било невероятно като знае досега как е вървяла спънато. Има лепната само една кутия К3 на резервоара, но все пак той налива един път седмично /и после кара средно по 500 км/, та горивото престоява дълго и се зарежда на максимум, макар и по-бавно като е само с една кутия. Плюс това няма на въздуха - но пак се усещала значителна мощност. Лепнахме и една кутия К3 на спортния въздушен филтър на кола с обикновена газова на колега, който има на тръбата проточен оптимизатор К2. Ще ви държа в течение за резултатите. Очаквам и тестове от К3 на резервоар на Мерцедес Е220 2002 г, комънрейл без ламбда, както и от Ауди А6 с ламбда и две кутии - на възд. филтър и резервоара.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот skeleta » Чет Май 23, 2013 11:01 pm

Здравейте!

много ми е интересно как точно мерите тая енергия с махалото. Препоръчаха ми " Работа с махало" на Даян Стийн. Само че и е изчерпан тиража и я няма никъде. Ако може да ми препоръчате някоя друга книжка, че още не можем да се разберем с махалото ми.

А колкото до дизелите без обратна връзка: брат ми има пасат 1.9 турбо дизел от по стария мотор(преди да почнат да правят турбото с променлива геометрия). на него ми наредихме 24 магнитчета на горивопровода и каза че имало разлика в вървенето. Есента ми изпаднаха още магнити и му сложих още 32. Сега вика че колата му горяла около 5.5. А преди да му сложа магнитите разхода беше около 7. Та си мисля че специално за тия дизели трябва да се слагат повече магнити за да има икономия. Ако знаех как ги мерите тия работи можеше и да ви кажа заряда.
skeleta
 
Мнения: 198
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 9:16 am

Re: Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот caduceus » Пет Май 24, 2013 9:00 am

Просто напиши в Гугъла: Махало, Радиестезия, на английски dowsing, или каквото там те интересува и ще излязат купища информация. Примерно този линк е доста ясен, макар че е видно от съпътстващите ценното инфо глупости че авторът не е пипал махало, а просто е чел и преписвал.
http://vladilovech.narod.ru/radiestezia/radiestezia.htm
Има и тема Радиестезия във форума, прехвърлена като архив от стария форум. Отваряш .doc файла и четеш. Другото е практика :) Не е лошо и да пробваш малко упражнения за отваряне на меридианите - йога, тай-чи, дишане и т.н. Помага. Дори и един прост масаж може да отпуши затлачен канал, който пречи на пътя на енергията през ръката.
Относно дизелите - в даден руски продукт за автомобили съществува /по думите на създателите му/ съчетание на излъчвател + моделиране на излъчения оргон, което дава силно намалено триене в двигателя и ниска температура, освен подобреното изгаряне. Това явно и логично води дори при дизели без обратна връзка до намаляване на разхода - но е малко тото да уцелиш модулиращата субстанция в оптимизатора, както и за да разбереш къде точно се слага и как работи полевият пренос на информация от едно вещество към друго. Най-общо казано, устройства от този тип се наричат репринтери и се ползват и за прехвърляне на лекарствена информация от медикамент примерно към захар или вода. Ефектът е подобен на механичното активиране на разтвора при хомеопатията, но няма последователно разреждане, а еднократен енергиен пренос. Работя и по такъв проект, който ще се отрази и на подобряването на кутията К3 ;)
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот icrow » Пет Май 24, 2013 1:17 pm

Ако питаш мен най-важното е да си избиеш предобежденията в главата, че няма да стане и доста практика. В началото почти нищо не бях чел по въпроса и сравнително слабо ми реагираше махалото и повече съсредоточение ми трябваше, но след доста измервания вече всичко си идваше от самосебеси. Сега вече няма нужда да си задавам въпроси за нещо просто си помислям и махалото ми отговаря. А за поляритета още преди да взема махалото имам чуство какво е излъчването.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот caduceus » Нед Май 26, 2013 8:11 pm

Ако се ползва метод Силва за първоначалното матрициране на интуицията, става по-лесно и бързо. За да чуваш вътрешния си глас, трябва умът ти да утихне и се намали вътрешното празнословие. Практика му е майката :)
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Имитации и конкурентни продукти на оптимизаторите ми

Мнениеот skeleta » Пон Май 27, 2013 7:20 pm

Метода Силва е интересен. Опитвал съм се да го приложа за други цели, но нещо не се получи. Имам проблем с визоализацията. Иначе в прана лечението имаше подобен на Силва курс. Нещата там бяха на по-достъпно ниво.

Прочетох сайта който пусна. Добър е за начинаещи като мене. Махалото си работи. Проблем ми е че много бързо губя концентрация и се изморявам. Въпроса ми все пак беше не как се работи с махало а как мерите тая "енергия". И по точно как формулирате въпроса.

Днес си снимах двигателя и се пробвах да му измеря заряда. Не съм много сигурен в резултата за това ще пусна снимката ако може да си кажете мнението. Според моето махало е около 9,4
Прикачени файлове
photo_2.JPG
photo_2.JPG (122.08 KiB) Прегледано 8387 пъти
skeleta
 
Мнения: 198
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 9:16 am

Следваща

Назад към Оптимизатори на Кадуцеус

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron