Да, това е на Ринат вертушката. Не е ясно ротора от какво е, вероятно от един или няколко харддиска - това последно се дискутираше като най сигурно защото не се пръска при високите обороти както каменните или магнитните.
Какво мога да кажа за тази
недомислена, ненадеждна и пълна с евентуални проблеми технология:
1. Имаме механична система, която се върти със скорости 15-20 хил оборота в минута. Потенциален проблем с умора на метала, пръсване, дебалансиране на лагери, смазване на оста, износване и т.н. Всяка система с движещи се части е несъвършена по принцип - и колкото са повече, толкова е по за боклука
2. Има захранване - вързано е за електрическата система на колата. Айде разхода на ток не е голям, но - при забравяне включено акумулаторът си отива, при несработване на евентуално реле за изключване при спрял двигател - същото, при нови автомобили се води намеса в конструкцията /съответно пада гаранцията/ и т.н.
3. Сравнително с големи размери е и трябва да му се търси специфично място, за да е по-къса шината, водеща към блока. Това при съвременен автомобил където всичко е наблъскано под капака плътно, е сериозен проблем.
4.
Тази технология е сбъркана още в основата си защото е в противоречие с базов постулат - центробежното движение като деградираща сила. Т.е. имаме изход примерно 3 единици позитивен оргон, увлечен от пространството, и 2 единици негативен поради центробежното /а не центростремително/ движение. Накрая остава една мършава единица в плюс
КПД-то на тази схема просто е много ниско поради смесване на влиянията - което Ринат не го вдява защото не усеща енергията, а е прост инженер-физик.
5. Има и
отрицателна компонента /прочетете пак т.4/ и затова като пипаш дето не трябва, се разболяваш. Т.е.
потенциално опасна за здравето технология. Да ви е честита мизерната икономия - и тичайте бързо за лекарства!
6. Понеже принципно всичко е грешно и недобре разбрано, насищаме с оргон блока на двигателя който в масовия случай е алуминиев /е, при руснаците карат още и Лади с чугунен/ и
почти нищо не стига до горивната камера. Просто се разсейва по пътя и в околната среда. Ходиш от Търново до Варна, но през София
Само като сравнение - захранването с оргон през електрическата система /както е при К3, сложени на акумулатора/ го вкарва директно в зоната на горене
и оттам вече излишъкът се разсейва през блока, след като си е свършил работата 7. Ниската ефективност на вертушката на Ринат се вижда от факта, че са необходими поне
две седмици, за да се насити достатъчно с остатъчен оргонен заряд блока на двитагеля. При К3 това става за десетина минути. При Ринат имаме едни 15 доста пожелателни процента икономия на гориво при самонастройка на колата, а при К3 реални 22-25% при бензин и пак самонастройка.
Какво повече да говорим... Мисля че нещата са ясни
Поздрави!