Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот smsi-h » Пет Сеп 05, 2014 7:23 pm

icrow,

Аз си мислех за отворена система, без клапани. Когато загрее колектора, тогава да образува пара и да я вкарва. Земното притегляне е достатъчно, за да създава налягане на водата от съда, която да достига до тръбичката - съответно парата би си намерила нужния път до карбуратора след като налягането от резервоара я "побутва". Елементарно устройство на принципа на скачените съдове. Общо взето максимално просто и удобно. И в предвид на това, че водата няма да се маха и през зимата, пластмасата не пречи и ако замръзне.

Мани-мани... овапцахме темата. :cheers: :doh: :angry: :speak: Скоро ще ни правят бан! :hush: :surpris:

Ти по-скоро дай идея как да си направя и аз устройство за голямо количество оргонна пара! :help:
smsi-h
 
Мнения: 287
Регистриран на: Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот icrow » Пет Сеп 05, 2014 8:20 pm

Вземи една мена тръба сложи малко вода в нея и я загрей с горелка приимерно и ще видиш за какво говоря :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот smsi-h » Нед Сеп 07, 2014 1:38 pm

icrow,

Виж тази джаджа и ми кажи какво й е предимството! Ако успееш да видиш и да схванеш, какъв е монтажа, ще научиш всичко за принципа на работа. Аз лично не схванах, какъв е монтажа. Металната плочка е някакъв реактор.

http://www.econokit.fr/index.php/bg_BG/ ... egers.html
http://www.econokit.fr/index.php/bg_BG/ ... s-bus.html

Общо взето си се насочил правилно да внасяш влага в двигателя. Ако нещо отбираш от английски дай инфо.

Щях да забравя. Има го и това:

http://hho-hydrogensystems.com/20-%D0%9 ... D0%B5.html

Продава се някъде около София.
smsi-h
 
Мнения: 287
Регистриран на: Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот icrow » Нед Сеп 07, 2014 2:27 pm

Това е същата система, която ползвам, но водата минава първо през плочката, която е обикновен топлообменник и я изпарява. Така вместо да влизат капчици вода, влиза пара в ДВГ. :) Последния линк е водна инжекция и явно има блок за управление. Тоест умна е :smileylol:
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот icrow » Пон Окт 13, 2014 3:40 pm

Вече незнaм колко устройствa дaвaм нa един приятел и колкото по-силно е устройството толковa по-голям рaзход дaвa. :smileylol: Последно му дaде нaд 3л нaд нормaлното. :smileylol: Колaтa е пaсaт2 1.8 моно нa гaз Сегa кaзa, че кaто го е мaхнaл бил зaвил мaлко връткaтa и колaтa тръгнaлa добре. Или му идвa много енергиятя или е некъв обрaтен тип. :smileylol: Мисля дa нaпрaвя един негaтивен оргонизaтор дa видин дaли ще се обърнaт нещaтa. :smileylol: A нa всичко отгоре и двигaтеля стaвa по шумен, a същия оптимизaтор съм го кaрaл нa дaчиятa и си беше екстрa тихичaк двигaтеля и дaде 6л/100км. Имa нещо гнило около тоя пaсaт. :smileylol:
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот icrow » Съб Апр 23, 2016 8:17 pm

https://youtu.be/rtj_LFtiiHE Какво ще кажеш за това Асене?
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот gomi » Нед Апр 24, 2016 10:10 am

"Ринат Нуруллович Шаймуратов" неговата вертушка....
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Аватар
gomi
 
Мнения: 131
Регистриран на: Чет Май 09, 2013 9:19 pm
Местоположение: майна таун :)

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот caduceus » Нед Апр 24, 2016 10:37 am

Да, това е на Ринат вертушката. Не е ясно ротора от какво е, вероятно от един или няколко харддиска - това последно се дискутираше като най сигурно защото не се пръска при високите обороти както каменните или магнитните.
Какво мога да кажа за тази недомислена, ненадеждна и пълна с евентуални проблеми технология:
1. Имаме механична система, която се върти със скорости 15-20 хил оборота в минута. Потенциален проблем с умора на метала, пръсване, дебалансиране на лагери, смазване на оста, износване и т.н. Всяка система с движещи се части е несъвършена по принцип - и колкото са повече, толкова е по за боклука :)
2. Има захранване - вързано е за електрическата система на колата. Айде разхода на ток не е голям, но - при забравяне включено акумулаторът си отива, при несработване на евентуално реле за изключване при спрял двигател - същото, при нови автомобили се води намеса в конструкцията /съответно пада гаранцията/ и т.н.
3. Сравнително с големи размери е и трябва да му се търси специфично място, за да е по-къса шината, водеща към блока. Това при съвременен автомобил където всичко е наблъскано под капака плътно, е сериозен проблем.
4. Тази технология е сбъркана още в основата си защото е в противоречие с базов постулат - центробежното движение като деградираща сила. Т.е. имаме изход примерно 3 единици позитивен оргон, увлечен от пространството, и 2 единици негативен поради центробежното /а не центростремително/ движение. Накрая остава една мършава единица в плюс :lol: КПД-то на тази схема просто е много ниско поради смесване на влиянията - което Ринат не го вдява защото не усеща енергията, а е прост инженер-физик.
5. Има и отрицателна компонента /прочетете пак т.4/ и затова като пипаш дето не трябва, се разболяваш. Т.е. потенциално опасна за здравето технология. Да ви е честита мизерната икономия - и тичайте бързо за лекарства!
6. Понеже принципно всичко е грешно и недобре разбрано, насищаме с оргон блока на двигателя който в масовия случай е алуминиев /е, при руснаците карат още и Лади с чугунен/ и почти нищо не стига до горивната камера. Просто се разсейва по пътя и в околната среда. Ходиш от Търново до Варна, но през София :lol: Само като сравнение - захранването с оргон през електрическата система /както е при К3, сложени на акумулатора/ го вкарва директно в зоната на горене и оттам вече излишъкът се разсейва през блока, след като си е свършил работата ;)
7. Ниската ефективност на вертушката на Ринат се вижда от факта, че са необходими поне две седмици, за да се насити достатъчно с остатъчен оргонен заряд блока на двитагеля. При К3 това става за десетина минути. При Ринат имаме едни 15 доста пожелателни процента икономия на гориво при самонастройка на колата, а при К3 реални 22-25% при бензин и пак самонастройка.

Какво повече да говорим... Мисля че нещата са ясни :)

Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот icrow » Нед Апр 24, 2016 6:02 pm

Мхм. Иначе са го барнали на външен вид и си го рекламират.

Ти няма ли да вадиш вече К4 :phil_24:
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот caduceus » Вто Апр 26, 2016 8:37 am

Не, К3 го усилих доста и вече се работи по смаляване, дизайн и нова кутия с гравирано лого.
К4 няма да има в скоро време - а ако има въобще, ще е за хибриди и електромобили :)
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Предишна

Назад към Пряко зареждане на ДВГ с оргон

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron