от caduceus » Пет Сеп 06, 2019 12:19 pm
Здрасти!
Нещата показани във филма са точно тези, които доведоха до промяна на автомобилите в посока да не може нормален човек да си направи колата с такъв разход. А именно - въвеждането на инжекционна система и компютърен контрол върху подаването на гориво /няма карбуратори, няма жигльори, не може да се пипа и настройва комп ако има такъв /поне не бензиновия, на газ може това-онова - но пак с ограничения/; въвеждането на алуминиеви блокове вместо чугунени, което не позволява да се ползват в пълна степен оргонни устройства за промяна на горенето - автотермични катализатори, водна пара или поне овлажняване, клетка на Джо и др. /при алуминиев блок оргоннната пара примерно от клетка на Джо не минава през стената на блока а се отразява, докато през чугунен прониква без проблем/. И т.н.
Всичко това е наложено според мен от нефтодобивните и автомобилни концерни защото те са с едни и същи собственици или конгломерати със взаимно притежание на акции.
Затова единственото което може да се направи в момента за постигане на повече от 30% ефект е да се сложи обикновена газова уредба с ръчно регулиране + ТАП с възможност за голямо предварение /или ако колата е по-стара и има делко може да се настройва запалването през него/.
При останалите "нормални коли" това, което може да се направи е да се сведе разхода до максимум 20-25% по-надолу, заради рейнджа на управляващите горивоподаването датчици - чрез инструменти като оптимизаторите от серията К /в момента основно модулния комплект К3/.
Поздрави!