Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот caduceus » Съб Май 04, 2013 7:57 pm

Тук смятам да обсъдим начините на пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ и има ли то почва като методика или не. От една страна, старите чугунени блокове не са добри проводници на енергията, но от друга не излъчват така силно в околното пространство както алуминиевите. Алуминиевите пък провеждат чудесно оргона примерно при захранване от активна кутия по многожилен кабел, но пък са като сито, в което сипваш вода - всичко изтича бързо. Това е основната причина съвременните коли с алуминиеви блокове да не могат да вървят с клетка на Джо - типично оргонно концентриращо устройство.
Колегата icrow в предишния форум имаше идея да се покрие блока с органична боя. Не е ясно как ще стане на практика това и как ще се отрази температурата на покритието, но идеята не е лоша.
Другият вариант е да се пълни областта на цилиндрите с няколко мощни оргонни източника, които да покриват количествено естественото излъчване в околната среда и работните нужди на ДВГ. Към настоящия момент лично аз не познавам толкова мощен оргонен излъчвател, но ако някой от вас, колеги има такава информация - нека я сподели.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот търсачът » Пет Май 10, 2013 5:19 pm

Имам , мотоциклет cz 180 kb , но губи много бързо оборот на голям баир . Всичко му е наред просто тези модели са така направени че им пада оборота на баир като се намали скоростта . Изкачва голям баир на трета предавка , но бързо му пада оборота и трябва да се превключва на втора че и първа .Просто модела е такъв , че е пригоден за по равнинни терени . Та някакъв съвет за повишаване на мощността на двигателя , тук пише за оргон насищане на двигателя , може ли да се измисли нещо и по проблема на моят мотор .
търсачът
 
Мнения: 10
Регистриран на: Чет Май 09, 2013 6:33 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот caduceus » Пет Май 10, 2013 7:54 pm

Здрасти,
за твоя мотор може да направим друго, защото да го зареждаме със суха оргонна клетка не си струва - твърде е малък като обем, а и мястото е ограничено. Мога да ти пратя една кутийка от новите К3 /поемаш си само разходите за куриер/, която да сложиш на резервоара и като покараш, да кажеш после какво става и има ли промяна на мощността. На един стар дизел и една газова уредба съм сложил така от няколко дни и забележимо вдигнаха мощността. За икономия при газовата не е ставало още въпрос, защото не е регулиран наново изпарителя.
При тебе пак ще бъде един вид тест на новото изделие :) Ако ти върши работа си задръж кутийката К3 като подарък, а ако не - ще я върнеш с куриерските разходи за моя сметка. Ако си съгласен, прати ми като лично съобщение имена, адрес и телефон за да ти я пратя по Еконт или по който куриер кажеш.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот търсачът » Пет Май 10, 2013 8:05 pm

Здрасти , кажи колко са разходите за куриерска услуга , и какво представлява кутийката . държа за повишаване на мощността на двигателя , а не за икономия на гориво.
търсачът
 
Мнения: 10
Регистриран на: Чет Май 09, 2013 6:33 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот caduceus » Пет Май 10, 2013 8:45 pm

Кутийката е с размери 6/4/2 см, тегло около 60 грама. Едната и широка страна е активно излъчваща жизнена енергия /оргон/. При пластмасови резервоари на коли се лепи с лепило или тиксо с активната страна /черната, на която няма етикет/ върху резервоара някъде в долната му част, където е най-удобно. Ако резервоарът е метален, както при теб на мотора, тя се задържа дори сама защото има магнити вътре, но е добре да се дозакрепи с текстилно тиксо или лепило за да не падне при тръскане. Така се прави и при стоманени газови бутилки.
След като заредиш с гориво, трябва примерно един час за да се заредят 10-15 литра гориво до максимума и да изгарят напълно с минимум вредни емисии, което повишава мощността. Ако пък горивото стои дни или семици в резервоара и се зарежда повече време, само става по добро /един вид вдига октана/. При коли с обратна връзка ще има и икономия, но при теб ще се усети само като повече мощност.
Куриерските разходи обикновено са около пет лева. Кутийката /горивен оптимизатор модел К3/ както казах, ти е подарък, ако я искаш. Ако не, връщаш ми я. Предполагаемата и цена /не съм калкулирал още разходите при серийно производство/ ще е около 50 лв, но затова още е рано. На теб ти е без пари.
Това което можеш да загубиш, са пет лева транспортни разходи. Бих ги поел и тях, но смятам, че всяко безплатно нещо развращава. Затова е добре който получава нещо, да е платил макар и малко за него, за да го цени. Така поне показва опитът - моя и на други хора. От теб очаквам само информация как се държи моторът и има ли положителен ефект в мощността - нищо повече. Ако го напишеш тук, това ще е полезно на всички, а на моторът нищо няма да му стане - все пак не сменяш части, нито сипваш нещо вътре. Просто слагаш отвън до ламарината на резервоара нещо дребно и пластмасово, караш и виждаш какво става - най-вероятно моторът ще ти тръгне по баира съвсем добре и ще си доволен. Това е.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот caduceus » Пет Май 10, 2013 10:19 pm

Само за информация - разбрахме се с колегата, ще му пратя зарядната кутийка К3 във вторник.
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот icrow » Пет Май 10, 2013 11:18 pm

Въпреки късния час и не работещия ми ум, ще драсна един по технически пост. :lol: Още в мъзътъ.нйет, когато Кадуцеус загатваше за дебаланса на полето пробвах с поредица - + - + но тогава не ми хареса резултата, та продължих в поска увеличаване на позитивното поле. Тогава облъчвах само горивото. Вечера като четох в темата за Шаубергер където Кадуцеус пак заговори за дисбаланса, реших днес да пробвам и изведох от последния ми оргонизатор негативно поле, като го редуах с позитивно на въздухопровода. Наистина полето беше в пъти по силно и съответно се отрази и на мощността на мотора.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот bob » Съб Май 11, 2013 8:32 am

Здравей caduceus!
Този К3 сам ли трябва да бъде в колата или заедно с други оргонни устрйства? Питам защото имам сложени няколко пасивни оргонни генератора във филтърната кутия и около маркуча за въздуха, от което намалих разхода, но когато има повече хора в колата забелязвам леко намалена мощност.
Дали с него ще се вдигне мощността и дали няма да си пречат с другите оргониозатори?
Поздрави!
п.п. Защо не мога да пращам л.с.
bob
 
Мнения: 219
Регистриран на: Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот caduceus » Съб Май 11, 2013 11:44 am

icrow
А така, радвам се че си стигнал и ти до тоя извод :) Действай, има още много работа - принципът дебаланс-баланс като усилваща двойка е много разпространено явление в живота - от спорта, та до взаимоотношенията. Примерно в брака - ако искате да ви обича жена ви много, първо леко я изтормозете и тогава я ... :D След скандал радостта в спалнята е най-голяма. Мутрите го знаят това по инстинкт, а и затова народът казва че хубавите ябълки ги ядат прасетата - щото се държат свински /поне в началото/ :D :D
Ако подходим малко по-сериозно, още Лао Дзъ в "Дао дъ дзин" казва: Ако искаш нещо да отслабиш - първо го засили, ако искаш да го засилиш - първо го отслаби! Така че, принципът работи навсякъде и е универсален.

bob
В момента се тества как се държи кутията и не е ясно още. Чакам данни другата седмица от газова уредба с К1 и кутия К3 - засега има само вдигане на мощността, но няма и нов реглаж на изпарителя за да има икономия. Принципът на зареждане на горивото със енергия е друг - по аналогия, ако оргонът е като температурата, а другите оптимизатори са като проточен бойлер, то кутийката е като котлонче и затова и трябва малко време да стопли манджата в бутилката или резервоара. Не би трябвало да има проблем при работа с горивото - виж при въздуха не е ясно, както и при пряко зареждане на блока на ДВГ. Трябват си няколко месеца и по-дълги тестове.
Пробвай пак с л.с. и ако не стане, ще звънна на колегата дето повече разбира от мен от форуми, да оправи проблема.

Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнениеот idurchev » Вто Май 14, 2013 11:26 am

Здравейте.
Ето ви малко резултати от теста на кутийката К3 предоставена ми от caduceus.От една седмица карам с К3 съвместно с високотемпературния вариант К2(К2 е поставен преди близо година).Колата е лада 2104 на 179хил.км с обикновена газова.К3 е лепнат отдолу на газовата бутилка.Първите впечатления-1 час след наливане на газ в бутилката се усети вдигане на мощността-колата върви много леко и по-бързо ускорява.При първото засичане разхода остана непроменен.При второто засичане(на същата газостанция и същото количество газ) вече имаше икономия от 10%.Явно се зареди бутилката и стана като концентратор и започна да зарежда горивото.Но за това може да каже caduceus.Тестовете продължават.Поздрави.
idurchev
 
Мнения: 17
Регистриран на: Вто Май 07, 2013 3:58 pm

Следваща

Назад към Пряко зареждане на ДВГ с оргон

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта