Честита Нова Година на всички! Да ни донесе много здраве, успехи и напредък в проектите!

И така, през нея ще се завършат някои много важни неща:
- Дотто рингът /с максимална сила на полето вече 84 млн при еднократно преминаване/, с възможност за регулиране на силата в няколко степени. И двете неща оригиналът най-вероятно не ги е имал

Приложени са всички знания натрупани досега и нещата са радикални, предстоят тестове на живо
- започва проект за многократно усилване на енергията на кварцови кристали - там е рано още да се говори, но първите опити дават надежда за успешен резултат. Целта е поне 400 пъти усилване на оргонния ток при директен контакт, приложението ще е за технически и здравословни нужди.
- напредваме с темата за движителя на дронове - колегата ми писа сега че има много добри резултати, вече минаваме КПД стандарта с 20-30% и копаем нагоре

Човешкият дрон с дълговременен полет наближава
- Кабината на Нострадамус също е пред довършване на прототипа с алуминиево огледало и започване на втори етап - сглобяема яйцевидна структура с месингова вътрешна част. Това ще е по-напролет че има стъклоплат и смола и тая дейност трябва да е навън. Дотогава ще се изчистват дребни проблеми и ще се тества на живо първия прототип.
- На път е сглобяването на трета Райф машина, в новия корпуси и модел. Въпрос на седмица може би - когато остане време.
- Оптимизаторът К3 в последната модификация ще мине на тестове за въздействие върху изгорелите газове в ТУ - вероятно София, но може и Варна - зависи от ситуацията. Ще се набляга на тоталното намаляване на вредните емисии, не толкова на икономия и мощност. Вероятно ще има търсене от крайни клиенти при по-строго прилагане на мерките за димност при старите дизели - така на цената на едни 200 лв примерно ще може да си караш старата кола в градовете и да не се налага инвестиция за нова. Хубавото е, че ефектът е на всички марки автомобили, не само на тези с липса на пречещ софтуер.
Още няколко проекта чакат, но едно по едно - виждате, че работа има бол, а пари чат пат

и затова ще карам доколкото може - пък дано успея повече неща да свърша.
Поздрави и хубава 2021-ва година
