Грубичко беше изказването ми. Съжалявам. Но пък беше искрено.
В интерес на истината ползвам системи от този вид, но в къщи - за 220 - 230V. ...И съм доволен.
Работя с електрически пещи, при които едничка такава система ми дава намаление на консумацията с около 35%. Ефекта ми е такъв, защото те са предназначени точно за такива натоварвания, каквито имат пещите ми - постоянно включване и изключване. В консумацията на ток на къщата ефекта е доста по-слаб, но също го има.Просто там включващите се консуматори са с доста по-ниска мощност. Продължавайки тази логика - в един автомобил почти няма постоянно включващи се и изключващи се консуматори. Така че ... дори да е най-добрата система от този вид - просто няма как да даде осезаем резултат. Единственото и сериозно включване и ефект ще се проявят при самото палене, което хич не е малко всъщност. По този начин наистина ще се увеличи живота на акумулатора, заради намаляване на максималното му натоварване при запалване на двигателя.
********************************
Ааааааааааааааааааааааааааааааааа! Сега, навлизайки в мисъл за това, "получавам факс"

, че изобщо не съм бил прав!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Егати простото парче!!!
DOMIC! Извини ме ако можеш, моля!
Нарочно нищо няма да променям в написаното дотук даже в този пост, за да се види колко лесно човек се палва и говори глупости, че се и подиграва, без да е стигнал до същината на нещата!
***************
Разбира се, че една такава система действа и на запалването! В момента, когато се подаде сигнал към бобината и тя дръпне ток, тази система подава силен импулс с бързо вдигане на напрежението (правоъгълен импулс). Това увеличава рязко тока на първичната намотка и индуцирания ток на вторичната е осезаемо по-мощен, а оттам и искрата на свещта - с по-висока мощност и всичко, произтичащо от това.
Хахаха! А да видим сега кой е шарана!

Май един, дето му викат Филип.
Още веднъж много моля
DOMIC за извинение за реакцията ми към написаното от него!
Наблюдавам - анализирам - променям.