Абсолютно! Индукция на оргонен ток в мрежите, а оттам предава на въздуха, което не е правилната идея поради големите загуби. Обаче... Тая нощ пак ме посети музата
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
и станах по тъмно в 6 часа да направя поредните подобрения. Осъзнах ясно, че мрежите /от каквото и да са направени те/ поради формата си турбулизират потока и убиват + заряда, затова промених конструкцията на "разпределителя". Това май е по-точно название на този елемент, който всъщност не е филтър за да филтрира нещо, а има за цел да разпределя енергията възможно най-пълно във въздушния поток. Т.е. двата основни конструктивни елемента на изделие от този тип са ГОП /генератор на оргонна пара/ и РОП /разпределител на оргонна пара/, евентуално свързани с оргонно изолиран гъвкав тръбопровод. ГОП е извън въздуховода, а РОП вътре, като връзката между тях може би ще е през пластмасата на въздуховода без да се пробива нищо. Е, малко загуби ще има, но ГОП щом е достатъчно мощен, не е проблем.
За да се спази духът на форума, а именно да се работи по уникални прототипи с подръчни средства
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
, новият разпределител е направен от пластмасови сламки за пиене, събрани в снопче с почти нулево въздушно съпротивление. Междувременно подобрих още конструкцията на разпределителя защото го пръснах с алуминиева боя, която метализира вътрешните части за да излъчват по-добре в преминаващия поток
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Резултатът може да видите на снимките - с вентилатора от преди и малък РОП свързан с 650 ватова духалка. Духалката на снимката е на минимални обороти, но потокът се усеща на около метър и има силен + заряд. Чувства се почти като ел.ток във въздуха
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Надувах я и доста повече, конструкцията държи, с леко спадане на заряда в зависимост от нарастването на скоростта /не може да се зареди напълно защото минава много бързо, а и сечението на тоя РОП е малко/. При колата ще ползвам големия която е на вентилатора, защото диаметърът му е измерен точно за да влиза плътно във въздуховодната тръба след филтъра.
Айкроу, моля те погледни когато имаш време и се изкажи, да не би да се влияя аз нещо - все пак си играх няколко часа с тия чаркове и може да бъркам. Знаеш, че като се презареди човек докато работи по тия неща стават грешки. Излизат ми доста големи стойности тоя път, дано съм оправил проблема с разпределянето на ОП в потока.
Поздрави!