Авто филтър/стабилизатор
Re: Авто филтър/стабилизатор
http://www.garaja.net/download/file.php?id=2383 - може би има логика, края на предпазителя, който отива до акумулатора да остане 1 кв. мм., както е на колегата. А всичко останало колкото трябва - 6, 10 кв. мм.
Re: Авто филтър/стабилизатор
Не кабелите колкото може по дебели а предпазителя да е тънката част. Така или иначе големи токове поне аз не измерих да минават през филтъра.
Re: Авто филтър/стабилизатор
Взех кабели 10 кв. мм.
На предпазителя от снимката ще пробвам изцяло да сменя кабела или ще трябва да търся друг...

На предпазителя от снимката ще пробвам изцяло да сменя кабела или ще трябва да търся друг...

Re: Авто филтър/стабилизатор
Ето я и снимката...
- Прикачени файлове
-
- product_5309.jpg (29.92 KiB) Прегледано 10952 пъти
Re: Авто филтър/стабилизатор

Запоих 10 кв. мм. кабел върху платката.

Много грубо стана, не съм особено доволен.

Няколко кондензатора станаха горещи отгоре, дано да не съм ги повредил...

Бих препоръчал монтажа от втората снимка, макар че не зная какви загуби ще има в тези болтове и гайки.
Гнездото за предпазител, май няма да издържи дълго време, успях да го огледам отвътре...

- Прикачени файлове
-
- 1310201513902.jpg (411.66 KiB) Прегледано 10941 пъти
-
- untitled.jpg (29.35 KiB) Прегледано 10941 пъти
-
- МненияCOLON 301
- Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
- МестоположениеCOLON Златоград
- CONTACTCOLON
Re: Авто филтър/стабилизатор
Като искаш предпазител ползвай този корпус https://vikiwat.com/gnezdo-za-predpazit ... mt115.html
проводниците да са възможно най - къси , това си е филтър за да работи в целия диапазон от смущения трябва да има ниско реактивно съпротивление low ESR и омическо съпротивление, нискочестотните пулсации искат по - дебели и по - къси проводници , мястото на свързване което е най-правилно да се свърже е може би там където се събират кабелите от генератора и акумулатора или удобно място между консуматорите и източника на захранване, удобно е преди контактния ключ плюса а минуса директно за шасито но не за някой ръждясал болт
проводниците да са възможно най - къси , това си е филтър за да работи в целия диапазон от смущения трябва да има ниско реактивно съпротивление low ESR и омическо съпротивление, нискочестотните пулсации искат по - дебели и по - къси проводници , мястото на свързване което е най-правилно да се свърже е може би там където се събират кабелите от генератора и акумулатора или удобно място между консуматорите и източника на захранване, удобно е преди контактния ключ плюса а минуса директно за шасито но не за някой ръждясал болт

Re: Авто филтър/стабилизатор
Сега остава и да намеря такова гнездо за предпазител
Прилагам снимка на плюса на акумулатора.
Има 2 кабела-първия мисля, че отива към генератора, втория към консуматорите.
Преди втория има предпазител 80 А.

Прилагам снимка на плюса на акумулатора.
Има 2 кабела-първия мисля, че отива към генератора, втория към консуматорите.
Преди втория има предпазител 80 А.
- Прикачени файлове
-
- 1210201513899.jpg (164.3 KiB) Прегледано 10926 пъти
Re: Авто филтър/стабилизатор
На моите модули сложих държачи за предпазители директно на платката ето от този тип http://store.comet.bg/Catalogue/Product/18018/, но ги бях планирал още в самото начало и се получи добре.
Всеки сам си решава, но лично аз не бих рискувал с тази схема без обезопасяване...
Всеки сам си решава, но лично аз не бих рискувал с тази схема без обезопасяване...

Re: Авто филтър/стабилизатор
Купих МТ 115. 
Леко е огромен на фона на всичко около двигателя...
Продава се с 60 А, успях да сменя бушона с 30 А.
Продавача, каза да не очаквам чудеса от схемата, но е по-добре да я има все пак.

Леко е огромен на фона на всичко около двигателя...

Продава се с 60 А, успях да сменя бушона с 30 А.
Продавача, каза да не очаквам чудеса от схемата, но е по-добре да я има все пак.
- Прикачени файлове
-
- product.jpg (26.96 KiB) Прегледано 10889 пъти
-
- МненияCOLON 301
- Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
- МестоположениеCOLON Златоград
- CONTACTCOLON
Re: Авто филтър/стабилизатор
Да чудеса не могат да се очакват, но затова аз съм си направил и група кондензатори която да сложа на проводника захранващ контактния ключ, в момента имам ДЛР модул за който прави импулсна модулация за светлините и вкарва доста смущения дори съм ги усещал в говорителите от цд-то по време на регулиране... пък и според колегите пречат за доброти оргонизиране на двигателя.