Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот Philip » Съб Мар 08, 2014 9:40 am

Опит ГОП 1
Няма да се смеете много, ей! :D
1.jpg
Веднага след като го направих
1.jpg (139.77 KiB) Прегледано 5091 пъти
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Съб Мар 08, 2014 9:56 am

Изглежда готино, яйцевидно. :lol: За съжаление излиза - :?
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот Philip » Съб Мар 08, 2014 10:04 am

Мамка му :D
Като сложих последното нещо, усетих, че се сговниха нещата. Ще изчакам обаче час, два, ще снимам пак и ще пусна, че смятам, че е възможно да промени
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот caduceus » Съб Мар 08, 2014 11:55 am

А така Филипе, отиваме към Светия Граал :lol: Действай си по усет, пък каквото можем ще помагаме. Аз мислех да пусна по-безопасните части от конструкцията ми тук, но се спрях защото се притеснявам от нарочно изопачаване с цел генериране на мощни негативни заряди - всякакви идиоти има по света, все пак пишем публично
Боб и Айкроу
Вие явно сте напред с материала по ГОП, но аз все пак смятам, че има граница която само с ГОП не може да се премине. Правим ОП, правим заряди с десетки хил. деветки, моторът пуши от енергия. И какво от това? Карате ли с близко до нулата гориво? Не, аз също. Значи вероятно има нещо друго... Може би се опитваме да правим волтова дъга със високо напрежение, а за нея трябва ниско такова и голям ток. Принципно положение. Измерванията на оптимизатора/катализатора на проф Андреев не дават много високи стойности на заряда /май беше около 60 деветки на блока/, тези на клетка на Джо и то директно над пулсиращата вода дават заряд с подобна стойност... Значи пропускаме нещо. За мен нещата са както при пробиването на звуковата бариера - има граница, която се преодолява само с форсаж. Т.е. ни трябва много мощна енергия с локално прилагане и максимално добре обработен въздух, в целия му обем, за да се промени структурата му и отслаби тотално молекулярния строеж. Това е контролиран студен ядрен разпад според професора, без излъчване на радиоактивност - всъщност това е дезинтеграцията на материята по Кийли. И то на най-лесното и ниско ниво, молекулярното. Има още две нива.
Това, което не изясних нарочно в началото на тестовете по моя ГОП и искам сега да ви кажа е, че функцията на РОП-а не е само разпределителна ;) Вие сте прави че може и без него, но само ако искаме да си пускаме оргонна пара във въздуховода и нищо повече. Ръгваш маркуча вътре и край. Аз искам да стигна до студения разпад, пък ако ще и частичен - и затова РОП-а ми ще е платиниран отвътре в най-скоро време :) Това е една от причините да го метализирам, въпреки че може и директно на пластмаса да се платинира чрез първоначална химическа активация на повърхността /сега чрез галваностегия/. Ако не стане, има боя /течна платина/ и технологията на Андреев за платиниране на стъклени топчета при 580 градуса в пещ. Ако не стане, има паладий на късове и пак галваностегия. И т.н. :D
Оргонната пара от външен ГОП според моето виждане е, за да се замести разполагането на голям и тежък магнитен генератор на ОП близо до дебитомери, сензори и прочее неща които ги няма в карбураторните Лади от времето на професор Андреев. Нали сме по-напред от него уж - както в техниката, така и в разбирането :) Трябва да даваме по-съвършени технически решения. При неговото оптимизатор/катализатора е директно на карбуратора, а при инжекторин ДВГ /има една снимка без коментар дали е успешно/ е до дебитомера, възможно най-близо до цилиндрите. Смятам че тази компоновка е била неуспешна, защото при неговото устройство е много вероатно не влезе ли обработения въздух директно в блока, има рекомбинация и файда йок.
Разбрахте ли сега защо е РОП-а! :)
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот Philip » Съб Мар 08, 2014 11:56 am

2.jpg
+2 часа
2.jpg (132.86 KiB) Прегледано 5075 пъти
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот Philip » Съб Мар 08, 2014 1:05 pm

Опит2
3.jpg
3.jpg (92.59 KiB) Прегледано 5064 пъти

Сега е изключено да няма нищо :lol: ...Ама пък знае ли човек? :lol:
И без чувство, само при единично вдишване над чашата следва замайване :lol:
Това вече ще го оставя няколко дни :D
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Съб Мар 08, 2014 1:18 pm

Не знам, за разхода близък до 0, но колата на -25 върви на копеле, както казват младежите. :D РОПа е ясно, че е важен. Нямам търпение да монтирам ТАПа за съжалениесе оказа, че е до 25гр. Въпреки тоова с фината настройка по обороти и благинките в софта мисля, че разхода без проблем извън града ще падне и под 4/100 А моята концепция е да се насити примерно обикновена пара с много ебнергия и да бъде като гориво.
Филипе, като се прибера ще го измеря.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Съб Мар 08, 2014 3:59 pm

филипе снимката +2ч е 9./370+ другата е 9./310+ Обвий фолиото с банд или хартиено тиксо.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот Philip » Съб Мар 08, 2014 4:24 pm

:shock:
Значи все пак и първата се е променила, както очаквах.
А втората е петнадесетина минути след като промених нещата. Нещото тепърва ще зарежда :D
Айкроу, това са все пак брой деветки, нали? (питам, защото отзад скобите ти не са затворени, а има +)
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Съб Мар 08, 2014 4:31 pm

Да :lol: + е че има още некоя деветка, ама закръглявам, нали съм прости и мързелив. :lol:
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron