Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот caduceus » Сря Дек 18, 2013 11:10 am

Здравейте колеги,
една интересна разработка на Николай Тоскин - дизелов двигател на малък трактор-платформа, работещ на свръхобеднена смес при процес на частична автотермия. В началото е ползвал карбуратор от Жигули, после са направили с колеги специален клапан за засмукване на гориво и въздух, който е със специфична конструкция и не казват как изглежда. Има няколко статии по въпроса:
http://dv.sartpp.ru/news.php?ID=110
http://www.rg.ru/2006/02/25/umelec.html
http://g-global-expo.org/index.php/ru/p ... ya-toskina
Обсъждането във руския форум скиф:
http://www.skif.biz/index.php?name=Foru ... &pagenum=3
Там има една статия, която в момента вече я няма в нета /поне аз не я намерих, а съм я чел/ - на Степан Деревянко, с доста подробности.
Обърнете внимение:
1. Работи със всякакви горива - дори боя, суров петрол, калпава домашна водка и т.н. :)
2. Харчи няколко пъти по-малко от нормалното, обеднена смес 50/1, вместо 15/1
3. При форсаж развива много високи обороти и в началото е излизал извън контрол - типично поведение на т.нар. луд дизел за който споменават Джоузеф Катър и проф. Андреев, когато мощността нараства от само себе си чак до пръсване на блока. Това става само и единствено при автотермичен режим без подаване на гориво /което го гаси и пречи за възникването му при нормалните мотори/. Човекът споменава че при номинални 16 к.с., доработеният двигател развива при високи обороти 320 к.с.!!!
4. Температурата е много ниска - дори при форсаж не минава 70-80 градуса, а при нормална работа снегът върху мотора не се топи! Типично за автотермичен режим, при който разпадът на сместа не е топлинен, а на атомно ниво. Съответно няма охладителна система, ГНП и дюзи - а сега де, господа дизелисти :lol:
5. Много ниски свободни обороти и висока мощност - 60-80 об /мин.

Надявам се да ви е интересно :D

Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот smsi-h » Сря Дек 18, 2013 12:25 pm

Грхм-м-м-м...
Драги гаражници, може ли скромно да споделя нещо? :oops:

В началото на миналия век Никола Тесла е разработвал двигател основан на система от дискове, също така без колянов вал, клапани и т.н. "съвършенства" на масовия днес ДВГ, като е имал впредвид, че неговата конструкция ще дава максимална мощност около 1000 конски сили. Имам чувството, че Тоскин не е открил топлата вода, обърнете внимание на първите букви на имената Н. Т и Н. Т., и близостта на първите имена Никола и николай, само дето има разлика от около 100 години. Т.е. Никола Тесла се връща отново, но в много страни и в много лица едновременно.
smsi-h
 
Мнения: 287
Регистриран на: Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот caduceus » Сря Дек 18, 2013 8:19 pm

Дисковата турбина на Тесла е по-друга бира. Тя е проектирана да се задвижва от пара, като движението е центростремително и процесът е донякъде имплозионен. Ефектът се покрива с този при Шаубергеровия домашен генератор, турбината работи на неговите принципи но има и още нещо - подозирам, че може да се ползва за генериране на насочено по оста енергийно /оргонно/ поле и задвижващ етерен вихър. Първите цоквендлета на Виктор са късали оста и изчезвали в небето от получената левитационна сила, когато се изтърве контрола върху оборотите. Вероятно е така да е ставало и с турбината след преминаването на определен критичен момент.
Сегашните реплики на дисковата турбина на Тесла не са коректно направени поради неразбиране. Може някой ден да я обсъдим в специална тема
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот caduceus » Пет Дек 20, 2013 9:54 am

Обърнете внимание - хората извеждат смесообразуването извън цилиндрите. Първоначално с карбуратор, после със друг вид система /клапан/. Това е основна необходимост. За да се получи добра горивна смес при голямо обедняване, просто и е нужно време - макар и малко. Свързано е със сатурацията /насищането/ на флуида с оргон, както и със времето необходимо на двете вещества да се слеят на по-дълбоко от нормалното механично ниво. Затова при оптимизаторите ми при газ и обикновени уредби ефектът е по-голям от този на бензин или дизел.
Не е случан и фактът че Андреев тества автотермичните си оптимизатори на карбураторни автомобили ;) Задачата ни е да го направим на инжекторни в същата степен :)
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот icrow » Пет Дек 20, 2013 11:20 am

Само при дизелите и най-новите инжекциони става смесообразуването в цилиндъра. При нормалния инженкцион впръска горивото преди порта на главата и там се получава сместа, тоест извън цилиндъра. :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот caduceus » Пет Дек 20, 2013 4:28 pm

Не е като при карбураторите или обикновените газови с плочка, там има достатъчно време и има процес на всмукване поради подналягане - не както при другите ДВГ. Това имах предвид. Всмукването при смесообразуване е важно, защото има оргонна компонента, влизаща във сместа през близостоящи метални повърхности ;) Не че частично това не става и при другите, но там има и повече време за смесване и преливане на веществата едно в друго на по-дълбоко ниво. Може да бъркам, но така ми се струва интуитивно - а и фактите го потвърждават
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот Philip » Пет Дек 20, 2013 4:49 pm

При движещи се флуиди именно подналягането (вакуума) вкарва енергия и променя цялата работа.
Има ли впръскване - демек налягане - забрави - става просто смесване, което не води до процеса дето му викат автотермия.
Суперска му е системата на човека. И е решил основния проблем - промяната на обема, а оттам и на достиганото налягане в ГМТ.
Той затова е направил патент за звездообразен двигател (като на старите самолети с буталните двигатели). При него промяната на хода на буталото се достига най-лесно.
Не се светкам обаче как постига променливия обем в стандартен двигател. Явно е измислил някакво просто и действено нещенце с допълнителни канали, свързани с обема на цилиндъра. Най-вероятно те са в главата, странично на клапаните.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот icrow » Пет Дек 20, 2013 8:58 pm

По отношение на горивото да, обаче ГВС се образува пак под вакум, като изключим трубо моторите. Назрява ми идея за генератор на оргонна пара за директно постъпване през смукателния колектор. И ще имам нужда от визуалните ти способности Кадуцеус. :) Ще поствам в темата измерете ми това :D
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот caduceus » Вто Дек 24, 2013 5:47 pm

И аз такова правя в момента :) Само че четворно - обработва гориво, въздух, блока на двигателя и пуска оргонен ток и по каБелите ;) При двигатели със свещи влиза директно в цилиндъра през искрата - поне така се предполага по схема. Какво ще стане, ще се разбере през януари
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин

Мнениеот icrow » Вто Дек 24, 2013 7:47 pm

Аз още преди време си сложих на моята кола оргонен източник към бобината. Още едни от първите ми оргониатори бяха с ТХО бобина и заряда се покачваше доста, но тока беше слаб. А се усеща разликата с оргон през свещите.

ПП
Аз мисля да направя нещо, като клетката на джо, но принципа ще е различен. Въпроса е да постъпва оргона пара без да трябва да минава първо през пласт маси и метали.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm


Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron