Мисля. че ще е добре да има отделна тема по въпроса.
Ето и моето последно извръщение по въпроса
Направих си тест каква искра реализират свещите и забелязах, че искрата бие не нагоре към електрода, а изкача там където се сгъва. Идеята ми беше, да не пречи извития негативен електрод на ГВС да бъде до искрата, колкото и малко да е все пак според мен има фактор на пречене. Въпреки, че налагането запълва всички празнини, все пак ми се струва, че там ще се образува завихряне. Та реших да резна електрода наполовина и искрата да бъде на горе долу 45 градуса. Така безпрепятственно да минава ГВС покрай централния електрод. Не знам дали ме разбрахте но на снимката се вижда горе долу. Пробвах ги на колата. Работи стабилно и добре за сега. И най-важното е, че кабелите престанаха да светят! Това ме дразнеше отдавна и как ли не ги настройвах свещите се си светеха кабелите. Ако не знаете газта явно има по голямо съпротивление от бензина и за това част от енергията не успява да мине, като искра а се разсейва през кабелите където може. На бензин светкавици няма. Даже си купих нови кабели защото не го знаех това и бях кофти разочарован, като ги сложих и продължиха да светят.