няма как да влезе вода има кутия която е под калника и изолира влизането на вода а филтъра е много на горе.Единствено при наводнението във Варна бях там и плувах във вода наравно със капака и малко вода беше влязла във филтърната кутия но през филтъра не е минавала.Но свещите ми бяха на 0.8мм и нямах ядове мотора си работеше стабилно. със рязаните като съм ,няма разлика във вървенето от тези които ги карам със 1.1мм нормалните ,но е по- добре от заводското разстояние 0.9мм
От известно време усещам прекъсване когато се натовари колата-на баири и в града при вкл. климатик, отворих днес свещите да видя положението. 1та свещ си беше увеличила разстоянието над 1мм, иначе всички си бяха бели както преди (вече са на 7500км), една от свещите (4та) има едни резки по керамиката като пукнатини, дали от това е прекъсването или от 1та която е отишла на 1мм( всички ги бях оставил на 0,9мм).
п.п. ако може едно контролно замерване на блока -вижда се зад свеща
Прикачени файлове
2-ра свещ,
( 2sv).jpg (306.53 KiB) Прегледано 6176 пъти
3та свещ-всички изглеждат така чисти
(3sv).jpg (305.19 KiB) Прегледано 6176 пъти
4та
4sv.jpg (154.13 KiB) Прегледано 6176 пъти
4та свещ
(4cv).jpg (274.17 KiB) Прегледано 6176 пъти
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Блока го измерих 9./14/ Дали е от разстоянието лесно може да провериш. Пукнатините най-добре на тъмно закачи свеща на някой от кабелите и доближаваш до маса само керамиката и гледай дали ще има искри. То най вероятно в тази част си влиза свеща в лулата, но пак може да се провери. Ако не прехвърля я допри до маса резбата и виж между електродите дали прехвърля. Може да я сравниш с някоя друга свещ. И накрая ако имаш някоя стара читава свещ сложи я на нейно място и пробвай. Иначе свещите изглеждат отлично. Прекъсването може и да не е от свещите. Щеше да има промяна на цвета на керамиката ако не пали добре.
Благодаря ти с блок бобина съм и няма как да ги пробвам на тъмно Просто ми направиха впечатление тия резки, само на една са, прекъсваше ми малко преди 2000об и на 2800об, и то при голямата жега и вкл. климатик, сега ги оставих на 0,8мм, като се износят ще ги дупна - тия са си фабрично дупнати - имат допълнителено запоена шапчица на горния електрод п.с. като се размислих ... имах проблем с буксите на инжекторите-бяха се изпочупили и на моменти едната изкачаше, може и оттам да е вкарвало проблем.
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Колко ти дават, като разстояние на свещите от производителя? Можеш да пробваш с пиезо от запалка да държиш с два пръста керамиката дето се е сцепила и да щракнеш на входа. Не е като от запалителна бобина, ама пак може да свърши работа. А ако си мазохист може и да ти хареса.
един приятел ме накара да се сменя кабелите, заради такива "резки" по свещите. Нямам идея защо трябваше да го правя, но според него и новите свещи щели дасе прецакат ако не сменя кабелите. Ако ти е възможно размени тая на 4ти цилиндър с някоя друга или направо я смени, и виж дали ще се появят пак такива резки. Ако ги има смени кабела задължително. Ако не, значи свеща е била дефектна.
играл съм си с високи напрежения, и да ти кажахи4 не е приятно да те халоса, добре че тока беше малък лошото е че не знам на колко "мм" са си оригинално тоз модел свещи, но сега си върви доста добре колата с 0,8мм, при мен се сменя цялата бобина (тя е -4бобини в общ корпус) да не казвам колко струва..... добре че са братята китайци.
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Ами то трябва да е колкото производителя на колата каже, а не колкото производителя на свещите реши. Дай марка модел и вид на двигателя и ще видя в аутодата колко трябва да е. Иначе има една фирма Мегапартс май се казваше и там има всякакви бобини втора ръка на доста сносни цени.