Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот caduceus » Съб Мар 29, 2014 10:48 am

Благодаря! Днес ще го променя както ми беше предния ГОП - без вода, с розов обработен зеолит /и може би вариант с капсулирана вода + зеолит/, за да видим разликата. И активацията има да се подобрява. Като ги направя ще ги цъкна пак
А относно измерванията - ясна е работата, измерващия се зарежда от източника докато работи и тогава стават грешки. На мен на екран пак ми излиза толкова както на живо, но то процесът е един и същ и няма значение как е създадена енергийната нишка /постоянен контакт/ между измерващия и измерваното. Ако пък си го направил сам, нишката е особено силна и опа, ето ти пренасищане в уреда и високи нива по таблицата :) Значи, най-общо казано като измерим нещо наше много високо, да делим на две-три и горе-долу това ще е истината :lol:
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Съб Мар 29, 2014 11:42 am

Интересното е, че като направи Боб в Бургас ГОП по моя варянт и стоиностите са приблизително същите а съм мерил по снимка само. Някъде другаде е ключа от палатката :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Съб Мар 29, 2014 9:18 pm

Пак измерих ГОПа ти и пак толкова го изкарах :? Да вмъкна едно наблюдение от мен и Боб. Като се вкара ГОП в колата и и трябва известно време да синхронизира с двигателя, въпреки моменталното му зареждане. В началото колата е по умряла, а след ден, два нещата се оправят. Днес ми направи впечатление новия гоп, че като я остава дачията да върви без да натискам газ на равно, дори и на пета предавка дърпаше яко се едно и подавам леко газ. Знаете предполагам, че дизела така се държи като го оставиш на скорост без газ си пълзи сам без да притрися. Това ме навежда на мисълта, че макар и малко е налице автотермия и се явява все едно и е подадено гориво. :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот caduceus » Съб Мар 29, 2014 10:09 pm

Благодаря, ще го поусиля още малко и ще направя вариант на ГОТ :) за да видим как ще се зарежда блока на мотора. Интересно как ще му се отразят няколкостотин хил. деветки, дали пък няма да литне :gwitch:
При слагане на К3 на бензин и газ има също споменатия от тебе ефект - на пета колата върви в дизелов режим с 30-35 км/ч. и не прихълцва, а си вдигнал крака от педала... Просто си върви :) Даже преди седмица един приятел ми се обади от Троян че няколко пъти вече качвал един баир :) , на първа като дизел без да натиска газта - което никога преди не се било случвало. Колата беше такси, Рено Клио с малък мотор, но не помня каква кубатура, на газ.
Така че да - има значително увеличаване на въртящия момент от оргонно зареждане.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Съб Мар 29, 2014 10:16 pm

В случая си е дизел. Но за разлика от бензина тук няма дроселова клапа и ускорението става чрез подаване на гориво. При бензина стъпковото моторче пуска повече въздух съответно и гориво при това положение, но пак по малките кубатури бензинови не им се отдава този ефект. Обаче при дизела трябва да се подаде гориво за да наема. А дачията я карам така много често и отлично знам как се държи! Сега просто се едно съм подал леко газ, и се налага да натисна спирачката даже. А като пусна спирачката колата нама иначе преди като съм и натиснал спирачката и в първия момент леко притресе и си тръгва да пълзи.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Вто Апр 08, 2014 9:49 pm

Кадуцеус, би ли премерил колко е това?
IMG_0195.JPG
IMG_0195.JPG (324.41 KiB) Прегледано 6318 пъти
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот caduceus » Чет Апр 10, 2014 8:42 pm

Изкарах го със + заряд около 1 млн. и 430 хил деветки, но ако мога да се изразя така, оргонно амперажната част е около 2,5 пъти по-силна отколкото оргонно волтовата. Доста е силно :doubleup:
Поздрави!

ПП
Понеже бъркам отгоре, не мога да различа дали зарядът е фокусен, от оргонен ток или на оргонна пара - меря полето в центъра като цяло. Цъкни отстрани, ако има възможност и със десетина см празно място отгоре за да засека парата
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Чет Апр 10, 2014 9:38 pm

Аз изкарвам, че тока е два пъти по-слаб от напрежението. :Search: Я виж сега. Това е само ядрото в чиста вода. Пробвах 2м над кофичката заряда е със същата големина.
IMG_0196.JPG
IMG_0196.JPG (329.67 KiB) Прегледано 6281 пъти
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот caduceus » Чет Апр 10, 2014 9:52 pm

Да, много масивен и висок "лъч" оргонна пара - даже си мисля че може да е смесица от оргонно поле или лъч и орг. пара. Като вкараш в маркуч парата накрая колко я измерваш? Има ли спад или пак е толкова? Сега пак ми излиза така като първия път, около 1 мил. 450 хил деветки над устройството в кофата - но настрани няма разсейване а стои като стълб...
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Чет Апр 10, 2014 9:56 pm

Това с електростимулацията не съм го пробвал с маркуч. С пасивния като сложа капачката с маркуча се концентрира леко и си излиза колкото е и в гопа. А от самия маркуч, въпреки чупките разсейването е минимално.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron