Турбонатори

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Re: Турбонатори

Мнениеот icrow » Сря Мар 19, 2014 3:39 pm

Да смешно е да искаш да сравниш едно нещо направено да минава въздух през него, като му пуснеш вода! Ако са ви казали в техническия, че няма проблем :o :o :o няма какво да кажа. Това моето няма нищо общо с това синьото :lol: По късно ще измеря показанията на МАФа със и без, за да се успокоиш. :lol: Не знам каква ти е колата и какви неща си рпавил с нея, но можеш да се случат и нещата, които описваш, ако не си го напрваил добре. Моята кола върви все по добре и по добре, и мощноста след 4000 оборота си е съвсем добре изобщо не се забелязва заглъхване. Впрочем имаше такова преди да полирам дросела и фланеца на МАФ както и портовете на главата, но като го направих изчезна. ;)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Турбонатори

Мнениеот juliang » Сря Мар 19, 2014 3:47 pm

icrow написа:...И си викам я сега да пробвам как е без него и със него. Та без него разликата е осезаема в ускорението на ДВГ, така че си е явно важна съставка във мишмаша дето правим. :lol:

icrow написа:...Моята кола върви все по добре и по добре, и мощноста след 4000 оборота си е съвсем добре изобщо не се забелязва заглъхване.


Вече не знам какво да мисля...
juliang
 
Мнения: 62
Регистриран на: Пет Дек 27, 2013 7:15 am

Re: Турбонатори

Мнениеот icrow » Сря Мар 19, 2014 3:51 pm

Май те заболя главата и вече не можеш да мислиш :lol: Почини си. :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Турбонатори

Мнениеот caduceus » Сря Мар 19, 2014 4:03 pm

Интересно... Добре си се сетил да го решиш в екстрена ситуация. Това е много ценно качество и мисля, че накрая ще си имаме нов пълноценен човек в екипа :) но трябва в началото да ни имаш малко повече доверие - че това, което казваме тук сме го направили и работи добре.
В тази връзка, бих ти пратил и един комплект К3 за примерно двуседмичен тест за да видиш с очите си какво става, особено щом си с газова уредба. Но трябва да имаш две неща като възможност - регулиране на сместа към по-бедна и вдигане на предварението. Ако си с обикновена газова въртиш крана, ако си с газов инжекцион намаляваш от програмата. Предварението - с ТАП на +6 на ниски и +15 на високи обороти, или делко. Това е цялата философия. Тогава като покараш, ще разбереш сам. И вероятно ще се сетиш какъв ще е ефекта при котлите, дето ги поддържате във вашата фирма ;)
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Турбонатори

Мнениеот Philip » Сря Мар 19, 2014 4:45 pm

juliang,

Новите постове вече са друго нещо.
Благодаря. :D

juliang написа:Тук са прави Филип, Кадуцеус и там още няколко, другите трябва да козируваме и да се съгласяваме.


Всеки от изброените винаги е бил добронамерен към хора от форума, които не се проявяват арогантно-агресивно.
Има и друга причина - Филип, Кадуцеус и още няколко, по някакъв начин имат знания за тази енергия, на основата на която се гради всичко направено в този форум.
Нищо повече от това.

Поздрави и приеми ако искаш предложението на Кадуцеус. Тогава със сигурност ще започнем да говорим на един и същи език.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Турбонатори

Мнениеот icrow » Сря Мар 19, 2014 5:25 pm

Така ! резултати от МАФ датчика.
________със_________без
850об. 1.01В_______ 0.99В
2000об 1.70В_______1.68В
3000об 2.08В_______2.05В

Колосални разлики напрво нз как работи двг. :lol:
По другата тема ще спорим после, щото се стъмни днес, докато си бъбрим с теб . :)
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Турбонатори

Мнениеот icrow » Сря Мар 19, 2014 5:29 pm

А и като се замисля това показва, че влиза повече въздух!!!! :lol:
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Турбонатори

Мнениеот juliang » Сря Мар 19, 2014 9:52 pm

Предполагам че измерването е извършен при кола на място, т.е. без натоварване на мотора. То и показанията показват това - разреждането е под 50%, отговарящо на педал натиснат до половината. Все още не е достигнато положението, при което мотора ще гълта въздух кат асматик след 400 метра спринт.
В тоя случай даже имам предположение защо данните с бъркалката са по-добри - центробежната сила кара малко по-голяма част от завъртения въздух да минава по периферията - там където дросела е отворил процеп, а сравнително по-малка част се сблъсква с централната част където метала е плътен.
Но при pedal to the metal мисля че нещата ще изглеждат по-различно. Но това си е мое разсъждение де...
juliang
 
Мнения: 62
Регистриран на: Пет Дек 27, 2013 7:15 am

Re: Турбонатори

Мнениеот icrow » Сря Мар 19, 2014 10:09 pm

Според мен от завъртането на потока се получава ускорение, поради което успява да мине повече въздух, за това време. Да данните са взети на място, но особено последно време с ГОПа колата има страхотно ускорение чак до 5000 оборота. Това го пробвам и с още 3 човека в колата. Просто няма никакви проблеми с постъпващия въздух. Когато има такъв проблем с недостиг на пропускливост, и мотора издава много гърлено ръмжене, което ми е добре познато. Тук то отсъства.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Турбонатори

Мнениеот juliang » Сря Мар 19, 2014 10:30 pm

За работата при наличието на оргон не мога да коментирам.
juliang
 
Мнения: 62
Регистриран на: Пет Дек 27, 2013 7:15 am

ПредишнаСледваща

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта