stefan4o
Няма проблем, предлагам ти обаче първо да видиш как ще е като преместиш двете кутии К3 от филтъра на акумулатора. Т.е. три на акумулатора и една на бутилката - май така се оказва засега че е най-добре. Само една на акумулатора при газ и метан /вече на няколко коли тествахме/ не е достатъчна, трябват поне две, най-добре три. Едната за газта на бутилката отдолу за да насища горивото, защото то е много лакомо за енергия от типа на оргона и ако е без нищо, ще отнема от отделената при искренето в цилиндъра. С тай схема би трябвало да вдигне още малко мощността и да може да се намали от тройника.
icrow
Коректорчето лъже ламбдата че сместа е богата и тя си я обеднява сама, което се вижда на графиката като краен резултат - аз поне така разбрах от газаджията. Сигналът се накъсваше забележимо в по-трионообразен вид и дълги парчета в долната част на графиката.
Практиката ще покаже дали ще се качи или падне разхода, аз си карам еднакво. Всичко под 0,5 л/100 разлика ще го смятам за статистическа грешка и няма да се зачита.
Поздрави