АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатления

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот stefan4o » Пет Май 23, 2014 7:07 am

Gomi, може ли линк или име на устройството да видим за какво иде реч, ако има по-подробна информация?
При мен след смяната на въздушния филтър вървежът на колата се подобри осезаемо. В момента направо не мога да я позная. Чак ме е страх да я пипам надолу и да й свивам кранчетата на газта. Та да добавим и тоя много важен фактор - чист или нов въздушен филтър преди настройката на газовото, понеже със замърсен автомобилът не работи особено адекватно и явно му липсва въздух, за да върви нормално добре. Аз междувременно ще засека разхода, който се очертава да е 12-12.5 градско, но при моя стил на шофиране мисля е приличен. Карам и доста по инерция вече, за разлика от преди, но все така си я мачкам на 2-ра, а понякога и на 3-та до червената зона и гледам да държа сравнително по-високо темпо, а не да се влача по булевардите. Като споменах за инерцията - колата придоби учудващо голяма такава, не зная дали си въобразявам, ама такава инерция ми се струва направо невероятна :surpris:
stefan4o
 
Мнения: 91
Регистриран на: Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот icrow » Пет Май 23, 2014 7:56 am

На колко км. си сменяш въздушния филтър?
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот stefan4o » Пет Май 23, 2014 6:55 pm

Не си спомням точно този на колко км беше. Гледам, че съм сменял преди около 12 000км миналата година точно като купих колата, после май пак го сменях, ама може и да не съм. Аз ужким си водя книжка какво и кога съм сменял ама... :smileylol:
stefan4o
 
Мнения: 91
Регистриран на: Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот gomi » Пет Май 23, 2014 7:04 pm

Днес си поръчах един филтър, качвам линк малко е на полски но с преводача става ясно как работи : )

http://gazeo.pl/lpg/nowe-produkty/Nowos ... ,7639.html

иначе оттук го поръчах: http://www.autogashybrid.com/product/82 ... a-360.html

Гледам вътре серпентината е направена да завърта газта срещу часовниковата стрелка, ами ако се направи медна серпентина която я завърта по часовника.... :wub:
Дали няма да се получи някакво допълнително оргонизиране?
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Аватар
gomi
 
Мнения: 131
Регистриран на: Чет Май 09, 2013 9:19 pm
Местоположение: майна таун :)

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот skeleta » Пон Май 26, 2014 8:32 pm

Здравейте!

Най накрая си оправих плочката както ме беше посъветвал Румен преди половин година. Отвора и беше Ф25, сега вече е Ф28.3.Отделно на старата плочка имаше 12 отвора около Ф3 за газта. Сега са пак същото Ф само че са 10 и обмислям възможността да запуша 2 срещуположни. Преди като и намаля газта от тройника за да не ми харчи много и се получаваше огромна яма в средните обороти. В високите си беше добре. Какво ли не пробвах и не можеше да се настрои както трябва. Тройника ми последно беше развит само 3/4 оборот, а врътката на изпарителя беше навита почти до край. Сега вече е както трябва. Тройника е развит около 4 оборота. Пружинката на изпарителя също съм я поразвил. Настройката съм я направил така: Развих тройника колкото си мислех че е достатъчно и отвих и пружинката малко защото не знаех дали въобще ще запали. За моя радост запали без проблем. После развих още тройника и направих ниските обороти от изпарителя. после почнах да намалявам от тройника докато започнат да падат ниските обороти и върнах малко. В момента ако подам рязко газ наема много бавно, но все пак наема. Преди просто забиваше. Понеже съм свалил К3 от акумулатора за да видя разликата не ща да я барам в момента. В петък като я засека ще ги сложа и ако се наложи ще я донастройвам после.
Така си настройвах и голфа преди и ми гореше нормално, а ако решах да го цедя вървеше като луд.

Поздрави! :connie_bye:
skeleta
 
Мнения: 198
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 9:16 am

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот Slav » Чет Май 29, 2014 11:25 pm

При мен колата върви най-хубаво и харчи най-малко при поставени две К3 на плюса на акумулатора и две К3 на бутилката с газта.

Докарах до 6/100 смесен разход, което за мен си е повече от идеално като се има предвид, че допреди половин година харчеше 10/100 :smileylol:

:cheers:
Аватар
Slav
 
Мнения: 319
Регистриран на: Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот caduceus » Пет Май 30, 2014 9:45 am

И си сменил възд. филтър също с нов - добавям го само за сведение на колегите, защото мощността си зависи и от това.
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2012
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот Slav » Пет Май 30, 2014 5:36 pm

caduceus написа:И си сменил възд. филтър също с нов - добавям го само за сведение на колегите, защото мощността си зависи и от това.
Поздрави!



Абсолютно!

Бях го писал по-рано в темата и затова сега не го споменах.

Освен че е нов върнах оригиналната кутия за въздушния филтър, защото преди това бях сложил "спортен" :smileylol:
Аватар
Slav
 
Мнения: 319
Регистриран на: Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Предишна

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron