АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатления

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот caduceus » Нед Май 11, 2014 11:26 pm

stefan4o
Няма проблем, предлагам ти обаче първо да видиш как ще е като преместиш двете кутии К3 от филтъра на акумулатора. Т.е. три на акумулатора и една на бутилката - май така се оказва засега че е най-добре. Само една на акумулатора при газ и метан /вече на няколко коли тествахме/ не е достатъчна, трябват поне две, най-добре три. Едната за газта на бутилката отдолу за да насища горивото, защото то е много лакомо за енергия от типа на оргона и ако е без нищо, ще отнема от отделената при искренето в цилиндъра. С тай схема би трябвало да вдигне още малко мощността и да може да се намали от тройника.
icrow
Коректорчето лъже ламбдата че сместа е богата и тя си я обеднява сама, което се вижда на графиката като краен резултат - аз поне така разбрах от газаджията. Сигналът се накъсваше забележимо в по-трионообразен вид и дълги парчета в долната част на графиката.

Практиката ще покаже дали ще се качи или падне разхода, аз си карам еднакво. Всичко под 0,5 л/100 разлика ще го смятам за статистическа грешка и няма да се зачита.

Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот stefan4o » Пон Май 12, 2014 9:54 am

Преместих одеве оптимизаторите трите на акумулатора. Последният засега го оставих на тръбата на газта близо до задната гума на колата. Предният път като ги сложих на дъното на бутилката и двете К3 се получи сякаш обратен ефект - колата загуби инерцията си, което ме шашна доста - предвид наклона, по който се спусках почти нямах ускорение надолу :doh:
stefan4o
 
Мнения: 91
Регистриран на: Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот Slav » Пон Май 12, 2014 1:15 pm

И аз да споделя нещо, че нямам търпение да изчакам бутилката да свърши :)

Отдавна искам да обърна внимание на колата, но все не намирах мотивация и сили и време, но откакто Айкроу ми каза, че не е добре разположен въздушният филтър на моя таралясник и смуче топъл въздух - това окончателно ме "побутна" да се взема в ръце. Не че и преди не го гледах все накриво и си знаех, че трябва да го махна, но все отлагах, а и е друго някой да ти каже очевидните за теб неща и да ти даде импулс (особено като си изпаднал в летаргия). В Събота смених маслото, филтрите, дисковете, накладките, маншони и др. дребни ремонти.

Та махнах "спортния" филтър, който и без това е компромис и ме дразни от ден едно и сложих оригиналната кутия с нормален филтър на Rover-a. Мисля, че Кадуцеус беше написал, че единствените производители, които взимат предвид природата на флуидите и завихрянето при смесообразуването са японците (Rover-a си е чиста Honda). Това ме амбицира допълнително да го "жертвам". Преди не го сложих, защото се опасявах, че при евентуално "гърмене" от бедна смес ще цъфне кутията на филтъра.

ИИиииии...колата ЛИТНА !!!
Навих още един оборот на тройника, но впоследствие го върнах малко. Просто зареди кефа да усещам еластичността на мотора. В момента клата върви по-добре отколкото на бензин :) :) :)


Извод: Разкарвайте ако имате по колите разни такива конусни филтри. Те само пречат и влошават работата на ДВГ. Сега се родих направо :)
Много съм се ентусиазирал и другата Събота и Неделя ще почвам хармонизатор, че и него го отлагам от половин година и ме е срам вече :)

П.П. След няколко зареждания ще споделя и разхода как се е променил :)
Аватар
Slav
 
Мнения: 319
Регистриран на: Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот icrow » Пон Май 12, 2014 2:48 pm

Спортния филтър е добре по принцип, aко е истински. Сaмо трябвa дa се изолирa от топлия въздух. Кaто си сложих нa моятa много добре тръгнa, aмa рaзходa се дигнa, зaщото влизa повече въздух и компa пускa повече мaнджa. Aко ти е истински филтърa можеш дa се пробвaш дa го зaтвориш в кутиятa нa
оригинaлния. Aко е от евтините, по скоро нямa смисъл. Дaже може дa е вреден зa ДВГ.

ПП С много кефене нa мощносттa рaзходa нямa дa е мн добър. :smileylol:
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот bob » Пон Май 12, 2014 7:32 pm

Не завивай много крана на газта. На мойта така го завил, че оставаше само още 1/4 до затворено. Колата летеше, ама и гореше. Развих го малко, около 1/2 оборот и сега разхода падна още доста ;)
bob
 
Мнения: 219
Регистриран на: Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот stefan4o » Сря Май 14, 2014 8:35 pm

Боб, искаш да кажеш, че като е била обеднена сместа е горила повечко?
stefan4o
 
Мнения: 91
Регистриран на: Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот bob » Сря Май 14, 2014 8:51 pm

Точно така Стефчо. Не само гореше повече, но и ревеше сякаш бях сложил гърне Ремус. :smileylol:
Завих 1/2 оборот и тогава мотора утихна и разхода спадна. Не съм пипал врътката на изпарителя, а само развих утката.
bob
 
Мнения: 219
Регистриран на: Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот stefan4o » Чет Май 15, 2014 9:38 pm

Икроу - а ти как разреши проблемът с пълненето, за който вече веднъж стана реч? Завъртя въздушния поток два пъти в различни посоки ли? Може ли подробности.
stefan4o
 
Мнения: 91
Регистриран на: Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот icrow » Пет Май 16, 2014 9:22 am

То и когaто имaше проблем зaвихряше в двете посоки. Просто оптимизирaх геометриятa нa лопaтките. Сегa прaвя кутия с по голям диaметър в която ще имa оргонен излъчвaтел, кaтaлизaтор и от двете стрaни зaвихрители в двете посоки. Тaкa вече не трябвa дa възниквaт проблеми.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен

Мнениеот gomi » Чет Май 22, 2014 8:31 pm

Поляците са направили интересен филтър за изпарената газ-като тайфун, даже е спечелил награда таз година. Има ги вече и в тука .
Прикачени файлове
Ultra_360_budowa_gno1.jpg
Ultra_360_budowa_gno1.jpg (294.98 KiB) Прегледано 6144 пъти
Ultra_360_przekroj_gno22.jpg
Ultra_360_przekroj_gno22.jpg (374.13 KiB) Прегледано 6144 пъти
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Аватар
gomi
 
Мнения: 131
Регистриран на: Чет Май 09, 2013 9:19 pm
Местоположение: майна таун :)

ПредишнаСледваща

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта