stefan4o написа:Да, като цяло ЕКУ си прави нужните корекции. Предполагам в някои моменти, когато не насмогва а сместа си е пак бедна - светва чека за грешка.
При софта на твоята газова нали няма как газовите инжектори да са с коефициент под 1 (т.е. под тези на бензиновите).
Аз съм с опел вектра 1.6 16клапана пълна инжекция но с обикновена газова уредба, специално за да не ми светва чека съм сложил емулатор за ламда сигнала.
Трябва да се отбележи нещо важно, че преди да се правят всякакви замервания и настройки за икономия колата трябва да е с напълно работещи системи и да няма грешки в компютъра, иначе всичко е безсмислено , повреден температурен датчик , маф , мап , ламбда влияят директно върху смесо образуването и вървежа на колата, дори повреден ЕГР клапан ще влоши работата на колата, отделно много често за проблеми също свързани с вървежа може да бъде и влошена вакумна система. Бях писал някъде из форума дори правилната работа на ЕГР се засича от Маф сензора защото елементарно е при отваряне на клапата да падне въздушния потока през въздуховода.