Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот caduceus » Нед Мар 18, 2018 11:30 am

Здравейте!
По молба на колегата DOMIC пускам малко снимки и начални обяснения на неговата тестова постановка с водна пара. Той писа някъде из форума малко за това, но не мога да го намеря - а и въпросът е интересен и заслужава отделна тема.
Автомобилът е Рено Меган Коуч, с метанов инжекцион. По него е имало какво ли не от моите неща :) , оптимизатори К1, К2, К3, а сега колегата е решил да вкара и малко студена водна пара. Особеното е, че тя минава през оргонна бобина от първите модели, направена конкретно с диаметъра на неговия въздуховод. Така след бобината /и при работа на двигателя естествено и засмукване на въздух/ по целия въздушен тракт, колекторите и двигателя се натрупва доста силно позитивно оргонно поле, подобряващо изгарянето в цилиндрите.
Поради значителното количество водна пара аз лично се притеснявам, че може да стане някаква беля с мотора - но колегата си е поел риска и решил да експериментира, за което може само да бъде поздравен!
В четвъртък направихме освен снимките и видеоклип с работещ мотор + системката, но него ще кача по-късно. Едната снимка е при работещ мотор на стоп кадър от видеоклипа, защото не снимах нормална в режим /отплеснах се :) /
Колегата ще си разкаже повече за ефектите на това нещо върху разход, мощност и т.н.
Поздрави!
ПП
Стоп кадъра излезе като първа снимка, вижда се дупката в шишето през която въздухът и студената пара минава през бобината и влиза в мотора. Който може, ще усети дистанционно на кутията на филтъра какво има като заряд ;)
Прикачени файлове
pri rabota na dvg.jpg
pri rabota na dvg.jpg (247.1 KiB) Прегледано 6134 пъти
20180315_133942.jpg
20180315_133942.jpg (2.18 MiB) Прегледано 6134 пъти
20180315_133954.jpg
20180315_133954.jpg (2.25 MiB) Прегледано 6134 пъти
20180315_134017.jpg
20180315_134017.jpg (2.2 MiB) Прегледано 6134 пъти
20180315_134029.jpg
20180315_134029.jpg (2.06 MiB) Прегледано 6134 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот sheki » Нед Мар 18, 2018 11:39 pm

Браво супер се е получило, интересна реализация с уцелване на нивото на водата, по принцип тези разпрашители на вода работят най - ефективно на определена дълбочина, бях се замислил как да поддържам нивото на водата постоянно но тук :) сте сложили разпрашителя на плаване което е много лесно и бързо решение , въпроса е дали едно устройство му е достатъчно като пара, друго което мога да предложа защото не знам как се държи на засмукване парата малко е тежичка, ако има проблем може да се направи леко завихряне на въздуха. :hola: А относно студената пара в двигателя ефекта би трябвало да е предимно положителен най - малкото заради охлаждането на въздуха и последващата по - голяма компресия при детониране на горивото.

car.jpg
car.jpg (17.47 KiB) Прегледано 6119 пъти
sheki
 
Мнения: 301
Регистриран на: Сря Май 15, 2013 9:21 pm
Местоположение: Златоград

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот DOMIC » Пон Мар 19, 2018 12:17 pm

Благодаря на caduceus за снимките. Колата наистина е оргонизирана сериозно. В момента мога да пускам константно количество от парата при променящи се обороти и чакам да ми направят електроника, която ще промени това. Тогава парата ще се увеличава с вдигането на оборотите и тогава ще започна с настройките.Sheki, парата е лека и при така поставен съд с вода най-бързо и изцяло парата влиза във въздуховода.
DOMIC
 
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот smsi-h » Пет Мар 23, 2018 2:32 pm

DOMIC написа:Благодаря на caduceus за снимките. Колата наистина е оргонизирана сериозно. В момента мога да пускам константно количество от парата при променящи се обороти и чакам да ми направят електроника, която ще промени това. Тогава парата ще се увеличава с вдигането на оборотите и тогава ще започна с настройките.Sheki, парата е лека и при така поставен съд с вода най-бързо и изцяло парата влиза във въздуховода.


Колега, много си беден на коментари. :sobbing:

След като колата ти е сериозно оргонизирана, би следвало да посочиш, за какво точно става дума. Моята, 27 годишен таралясник Рено 19, също е оргонизирана с К3, ТАП и две устройства Р. Роев за удължаване живота на акумулатора, което пък ми докарва една повишена мошност и стабилно въртене без тресене при бавните обороти, и съответно разгод на пропан бутан от 7 на 100. Общо взето, веднъж като включа на пета скорост, рядко ми се налага да превключвам скорости, даже и километража да падне на 30, основно работя с газ и спирачка, дизелите ряпа да ядат. Аз също имам голям мерак за подобно устройство за разпрашаване на вода. Би ли споделил повече подробности за водната пара? Откъде взе разпрашителя и на каква цена? Как направи захранването на разпрашителя? Каки са наблюденията ти при оргонизиран двигател преди разпрашителя и след поставянето му?

За сведение... В момента, моята кола, при загрят двигател на пропан бутан, изхвърля СО 0,07 % при норма 3,5... ;) и налични километри 185 600. Нормата мисля, че отговаря поне на ЕВРО 10. А аз искам да я карам без гориво... :smileylol: Помагай колега! :hola:
smsi-h
 
Мнения: 287
Регистриран на: Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот sheki » Пет Мар 23, 2018 10:22 pm

Нещо подобно линк но се захранва от 24в ..
sheki
 
Мнения: 301
Регистриран на: Сря Май 15, 2013 9:21 pm
Местоположение: Златоград

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот caduceus » Нед Мар 25, 2018 10:13 am

По принцип в това има хляб, но според мен в случая парата е много. Може би водата ще е добре да се смеси със спирт в някакво съотношение, а бобината може да се направи със оргонно захранване за да се вдигне мощността на полето. Вече има как, само малко по-топло да стане и ще проверим всички варианти :)
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот DOMIC » Нед Мар 25, 2018 10:40 am

Колата е 2000г. с К1 на горивото(метана), 2хК3 на бутилката и 4 на акумулатора. Там има и 2 ЕМКО + на Р. Роев, както и 2бр. ТАП-а - единия е Cobra, сложен с метановата уредба и допълнителен на Р. Роев след него. Различното от теб е голямата бобина преди въздуховода, която оргонизира и въздуха и парата. Въздушният филтър не е хартиен, за да може парата да минава през него. Парата я правя с овлажнител, който намерих в интернет и струва около 20 лв(линка на sheki). Захранва се с 24V и може да работи и на по-слабо напрежение, например до 16V. В момента използвам адаптор за лаптоп за кола, който има ръчен превключвател от 16 до 24V. Чакам да ми направят електроника, която плавно да променя волтажа, чрез което се променя плавно дебита на произведената пара и чак тогава ще започна да правя газовите настройки. Очаквам да има по-голяма мощност, което ще доведе до икономия и на гориво, а за екологията - тя и сега си е екологична, но няма да ми дадат Евро 10.
А за возенето без гориво - не знам какво се случва в горивната камера, дали водата гори или само уплътнява и изстудява горивовъздушната смес.
DOMIC
 
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот DOMIC » Нед Май 27, 2018 9:29 pm

Здравейте!
Още чакам електрониката и май няма да я дочакам. Ако някой от Вас може и иска да я направи нека да ми се обади. В София съм. Асен ми има телефона.
Благодаря предварително.
DOMIC
 
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот sheki » Нед Май 27, 2018 11:24 pm

Електроника за регулиране на изпаренията ли ? Не се знае какви са границите на работното напрежение и как се променя дебита, трябват някакви изходни данни.
sheki
 
Мнения: 301
Регистриран на: Сря Май 15, 2013 9:21 pm
Местоположение: Златоград

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Мнениеот DOMIC » Пон Май 28, 2018 8:51 pm

По-горе е написано:
Работно напрежение - 12V. Електрониката трябва да подава прав ток между 16 и 24 V с големина 1 А при промяна на оборотите на ДВГ от 900 до 3500 оборота, а над 3500 об. да задържи на 24 V. Има ли кой да я направи?
DOMIC
 
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Следваща

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron