Здравейте!
По молба на колегата DOMIC пускам малко снимки и начални обяснения на неговата тестова постановка с водна пара. Той писа някъде из форума малко за това, но не мога да го намеря - а и въпросът е интересен и заслужава отделна тема.
Автомобилът е Рено Меган Коуч, с метанов инжекцион. По него е имало какво ли не от моите неща , оптимизатори К1, К2, К3, а сега колегата е решил да вкара и малко студена водна пара. Особеното е, че тя минава през оргонна бобина от първите модели, направена конкретно с диаметъра на неговия въздуховод. Така след бобината /и при работа на двигателя естествено и засмукване на въздух/ по целия въздушен тракт, колекторите и двигателя се натрупва доста силно позитивно оргонно поле, подобряващо изгарянето в цилиндрите.
Поради значителното количество водна пара аз лично се притеснявам, че може да стане някаква беля с мотора - но колегата си е поел риска и решил да експериментира, за което може само да бъде поздравен!
В четвъртък направихме освен снимките и видеоклип с работещ мотор + системката, но него ще кача по-късно. Едната снимка е при работещ мотор на стоп кадър от видеоклипа, защото не снимах нормална в режим /отплеснах се /
Колегата ще си разкаже повече за ефектите на това нещо върху разход, мощност и т.н.
Поздрави!
ПП
Стоп кадъра излезе като първа снимка, вижда се дупката в шишето през която въздухът и студената пара минава през бобината и влиза в мотора. Който може, ще усети дистанционно на кутията на филтъра какво има като заряд