Автомобилни подобрения (Тунинг)

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот caduceus » Сря Май 15, 2013 7:40 am

Само да спомена, че това дето се слага в запалката е едно от нещата, които ми се търкалят в гаража :lol: Купих го наред с останалите подобни боклуци, просто за да го тествам - не работи, естествено. Мерихме му с един приятел капацитета и е доста голям, освен това свети много хубаво, синичко едно такова :)
Идеята на това устройство обаче едва ли е да се лъжат хората. По-скоро изпълнението на братята китайци е калпаво и без да се разбира принципът, който вероятно е съвсем друг - не просто да е кондензатор и да изравнява пиковете. Никой няма да тръгне да дава пари за международни патенти и производство само за да излъже някой и друг потребител - аз си мисля така, но може да не съм прав де. Нещата са по-дълбоки и вероятно чисто практически - забелязано е нещо и е приложено в масово производство без да се разбере съвсем какво става - основна предпоставка за наличната издънка.
Имам някои идеи защо трябва да работи при правилно изпълнение - но само ако ви е интересно ще ги споделя, за да не цапам темата с отклонения.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот Philip » Сря Май 15, 2013 4:14 pm

Грубичко беше изказването ми. Съжалявам. Но пък беше искрено. :lol:
В интерес на истината ползвам системи от този вид, но в къщи - за 220 - 230V. ...И съм доволен.
Работя с електрически пещи, при които едничка такава система ми дава намаление на консумацията с около 35%. Ефекта ми е такъв, защото те са предназначени точно за такива натоварвания, каквито имат пещите ми - постоянно включване и изключване. В консумацията на ток на къщата ефекта е доста по-слаб, но също го има.Просто там включващите се консуматори са с доста по-ниска мощност. Продължавайки тази логика - в един автомобил почти няма постоянно включващи се и изключващи се консуматори. Така че ... дори да е най-добрата система от този вид - просто няма как да даде осезаем резултат. Единственото и сериозно включване и ефект ще се проявят при самото палене, което хич не е малко всъщност. По този начин наистина ще се увеличи живота на акумулатора, заради намаляване на максималното му натоварване при запалване на двигателя.

********************************
Ааааааааааааааааааааааааааааааааа! Сега, навлизайки в мисъл за това, "получавам факс" :lol: , че изобщо не съм бил прав!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Егати простото парче!!! :lol:

DOMIC! Извини ме ако можеш, моля!

Нарочно нищо няма да променям в написаното дотук даже в този пост, за да се види колко лесно човек се палва и говори глупости, че се и подиграва, без да е стигнал до същината на нещата!

***************
Разбира се, че една такава система действа и на запалването! В момента, когато се подаде сигнал към бобината и тя дръпне ток, тази система подава силен импулс с бързо вдигане на напрежението (правоъгълен импулс). Това увеличава рязко тока на първичната намотка и индуцирания ток на вторичната е осезаемо по-мощен, а оттам и искрата на свещта - с по-висока мощност и всичко, произтичащо от това.

Хахаха! А да видим сега кой е шарана! :lol: Май един, дето му викат Филип.

Още веднъж много моля DOMIC за извинение за реакцията ми към написаното от него!
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот icrow » Сря Май 15, 2013 5:10 pm

Значи аз си направих на моята кола с реле бобината да се захранва директно от акумулатора и така дойде ако си спомням правилно малко по малко от волт повече от колкото да минава през компа. А този близо волт пък при 42кВ на изхода на бобинта при 12В на входа са около 3кВ, което не е малко. Ако колегата е съгласен да направи теста дето му предложих ще се види със сигурност дали има някаква истина в това. Крайния резултат пък вече ще е съвсем друг въпрос.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот idurchev » Сря Май 15, 2013 7:53 pm

Здравейте.
Да споделя и моят скромен опит.Това което е направил icrow със захранване на запалителната бобина през реле директно от акумулатора съм го направил и аз на моята баба Лада преди десетина години.И при мен се губеше около 1V от акумулатора до бобината.Ефкта от тази цялата история се усеща зимата,когото напрежението при старт пада до 8-9v.Този 1 волт ,който се губи до бобината е много ценен тогава за мощността на искрата.
idurchev
 
Мнения: 17
Регистриран на: Вто Май 07, 2013 3:58 pm

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот smsi-h » Сря Сеп 11, 2013 9:18 am

Малко да събудим темата.

F-16 Pulse King
Някой има ли направени изводи от полезността и ефективността на устройството? За сведение, Румен Р. май мисли да пуска в производство собствено такова устройство.
smsi-h
 
Мнения: 287
Регистриран на: Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот caduceus » Сря Сеп 11, 2013 12:22 pm

Това ако е нещото дето се слага на акумулатора, колегата DOMIC също има такова. Румен пък ми каза, че също има позитивен ефект от него /той е почнал да го прави след собствени тестове/ - и двамата са с метанови коли. Аз нямам засега, за да не си объркам сметките с оптимизаторите :)
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот DOMIC » Сря Сеп 11, 2013 10:40 pm

Здравейте!
Има полза от F - 16, Р. Роев още не е почнал производство, но ми каза, че ако устройството е залепено за широката стена на акумулатора излъчваното от уреда поле подобрява неговия ефект. На моята кола лично caduceus измери заряда на ДВГ и установи, че при изключване на уреда оргонния заряд на ДВГ пада.
Към подобренията скоро ще включа и нехартиен въздушен филтър. Препоръчаха ми K&N. Освен по-големия приток на въздух, очаквам и по-силен оргонен заряд на ДВГ.
Хубаво подобрение са и иридиевите свещи.
DOMIC
 
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот smsi-h » Чет Сеп 12, 2013 8:40 am

Дай някакъв линк за тези филтри, да видим за какви коли стават!
smsi-h
 
Мнения: 287
Регистриран на: Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот DOMIC » Чет Сеп 12, 2013 8:58 am

С линковете съм скаран, отвори на ИМПАС 56, там има описание и реклама, държат и едни от най-ниските цени. Имат за всички модели, защото хубавото им е, че се слагат на мястото на хартиения филтър.
DOMIC
 
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Автомобилни подобрения (Тунинг)

Мнениеот icrow » Чет Сеп 12, 2013 12:59 pm

Сподред мен това ще доведе до по лоша работа на ДВГ, защото при намаленото гориво ако се вкара още повече въздух ще се обедни още повече сместа! Пробвал съм със споретн филтър и преди да почна да пипам по настройките на газта да намалявам горивото вървеше много по-добре, ама и харчеше много по-добре от колкото с обикновения. Единственото хубаво ще е, че съпротивлението на въздуха ще е по малко, но според мен ще трябва да се ограничи притока на въздух. Евентуално ако се направи някаква пита /оргонен облъчвател/, която да спъва въздуха докато минава през нея за да го облъчи, тогава ще е добре един спортен филтър. Ама пробвайте де. :D Иначе един К&Н под 100-150лв надали ще намерите. Иначе пък това че може да се пере и да се ползва многократно след някакви години ще му избие цената.

ПП
Забравих да кажа, че малката неприятност при тези филтри е, че трябва да се изведат далеч от ДВГ и даже да се обградът, за да не смучат от топлия въздух покрай ДВГ. Нещо такова http://www.youtube.com/watch?v=t_AnmZYuJq4 :D
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron