Оксиводородни генератори ННО

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот zlia_genii » Пон Мар 10, 2014 2:42 pm

Питам защото съм конструирал една елементарна водородна клетка която смятам да тествам на колата но понеже дава около 3л/мин ми е интересно с вашите оптимизатори дали няма да я подкарам поне на място да работи на водород та се чудя дали да не си закупя един за проба
Прост човек и слилен вятър - нищо ги не спира
zlia_genii
 
Мнения: 67
Регистриран на: Пон Яну 27, 2014 9:13 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Пон Мар 10, 2014 2:46 pm

Kато гледам как с едни фарове, дето консумират стотина вата се дигат с малко под милисекунда времената на инжекторите с клетка за водород направо нз. Колко консумира?
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот zlia_genii » Пон Мар 10, 2014 2:48 pm

защо си мислиш че тази клетка консумира повече :lol: :lol: :lol:
Прост човек и слилен вятър - нищо ги не спира
zlia_genii
 
Мнения: 67
Регистриран на: Пон Яну 27, 2014 9:13 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот caduceus » Пон Мар 10, 2014 2:55 pm

Тествали сме с един колега от Плевен как се държи стар дизелов бус Форд Транзит с комплект К3 и водородна клетка с добив около 2 л/мин. Човекът каза, че заедно не се усещала разлика да е по-добре, затова накрая изключи водорода и кара само на К3. Там му падна разходът от около 8 на 6,7/100, но при старите дизели без ламбда има особеност, че при скорости до 80 км/ч. т.е. градско или както той кара с товар от каменна сол по тон-тон и половина всичко е ОК, а извън града няма нищо или дори вдига малко разхода. Това е най-вероятно заради аванса който е изчислен за нормално, необработено гориво а не за оптимизирано. Затова като вдигне обороти и трябва повече аванс нещата се скапват. При комънрейлите се регулира и това и там няма проблеми в повечето случаи
Човекът е тествал е вариант с една кутия К3 на водородната клетка. Май беше слагал последователно на клетката и на бъблера, но не ми е казал какво е станало а щом не е значи не е имало голяма файда. Сега си кара буса с К3 и е доволен, но пак казвам - кара натоварен и бавно, което не е режимът на повечето автомобили със дизелови мотори без ламбда сонда и много електроника.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот zlia_genii » Пон Мар 10, 2014 3:05 pm

аз по принцип карам на метан. това което ще направя е да махна тръбите на метана и да пусна през изпарителя водорода. като не мисля да взема захранването от колата а от външно захранване просто за теста. ако направя клетката малко като бързоварче (демек с много ток и големи загуби) ще изкара около 6л/ мин. искам да видя колко газ ще ми е нужен за да заработи само на водород а с оптимизатора се надявах да е по малко количеството на водорода
Прост човек и слилен вятър - нищо ги не спира
zlia_genii
 
Мнения: 67
Регистриран на: Пон Яну 27, 2014 9:13 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот caduceus » Пон Мар 10, 2014 3:32 pm

6 литра вероятно ще ти е малко. Чувал от моя човек с водорода, че трябват доста повече. Доколкото си спомням, той говореше че на дизел руснаци са слагали още един алтернатор и тогава разхода паднал на около 50% в стационарен режим /на място/. Но дай да пишем по това другаде, че тука цапаме темата за оргонната пара
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнениеот icrow » Пон Мар 10, 2014 3:37 pm

С водорода няма да имашнналягане. Най добре ако искаш да ползваш инжекторите, пусни направо на рейката. Но ако не ползваш импулсен варянт, според мен обикновената клетка ще смуче доста ток. Но истината е в теста :lol:
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Оксиводородни генератори ННО

Мнениеот bob » Пон Мар 10, 2014 5:41 pm

Зъл гении, имам един познат който живее в щатите и той кара на водород един МЛ. Че от него знам, че е направил на един негов познат тука в България метановата му уредба да работи с водород, но произвеждат водорода отделно, нагнетяват го в бутилки от кислород с помпа на определено налягане, слага бутилката в колата и кара само на водород.

П.п. Ако искаш някакво инфо, пиши тук а не в другите теми, за да не ги разводняваме. Аз имам определен опит с ННО генератори, така че мога да споделя, но тук в тази тема.

Поздрави!
bob
 
Мнения: 219
Регистриран на: Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Оксиводородни генератори ННО

Мнениеот zlia_genii » Пон Мар 10, 2014 6:56 pm

bob - това с компресиран водород си е откачена работа и адски опасно. Вече има разработени такива но аз лично не бих си сложил това на колата :D
Водородния генератор ако произвежда достатъчно газ си прави сам налягане за по малко от 1мин. Всичко е въпрос на конструкция как и в какво да го съхраниш при това в малък обем за да е по безопасно. повече от 1бар на дали ще ти е необходим. Въпроса ми беше свързан с тези ваши устроиства за оргона пара и оптимизатори колко свалят разхода и ако се обединят с водородна клетка дали няма да излезе нещо интересно. За сега аз мисля да приключа с теорията защото ми писна от нея. ще говорим пак когато завърша експеримента за които писах в другата тема

поздрави
ПП една снимка на малък инцидент в зората на експериментите
Прикачени файлове
20120413_001.jpg
20120413_001.jpg (790.18 KiB) Прегледано 8055 пъти
Прост човек и слилен вятър - нищо ги не спира
zlia_genii
 
Мнения: 67
Регистриран на: Пон Яну 27, 2014 9:13 pm

Re: Оксиводородни генератори ННО

Мнениеот icrow » Съб Юли 26, 2014 1:50 pm

Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Предишна

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта