от caduceus » Пон Мар 10, 2014 2:55 pm
Тествали сме с един колега от Плевен как се държи стар дизелов бус Форд Транзит с комплект К3 и водородна клетка с добив около 2 л/мин. Човекът каза, че заедно не се усещала разлика да е по-добре, затова накрая изключи водорода и кара само на К3. Там му падна разходът от около 8 на 6,7/100, но при старите дизели без ламбда има особеност, че при скорости до 80 км/ч. т.е. градско или както той кара с товар от каменна сол по тон-тон и половина всичко е ОК, а извън града няма нищо или дори вдига малко разхода. Това е най-вероятно заради аванса който е изчислен за нормално, необработено гориво а не за оптимизирано. Затова като вдигне обороти и трябва повече аванс нещата се скапват. При комънрейлите се регулира и това и там няма проблеми в повечето случаи
Човекът е тествал е вариант с една кутия К3 на водородната клетка. Май беше слагал последователно на клетката и на бъблера, но не ми е казал какво е станало а щом не е значи не е имало голяма файда. Сега си кара буса с К3 и е доволен, но пак казвам - кара натоварен и бавно, което не е режимът на повечето автомобили със дизелови мотори без ламбда сонда и много електроника.
Поздрави