Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалване)

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот caduceus » Съб Мар 22, 2014 8:01 pm

Имай предвид, че ако вземеш дизел трябва да можеш да му ръчкаш аванса защото се оказа от моите тестове и леко горчив опит /върнати няколко К3 от стари дизели/ че при ниски има добър ефект, но при високи обороти аванса става тотално некоректен и ако няма детонационен датчик или др. нещо за регулирането му работата отива на майната си. Това като проблем при инжекционите го няма, ТАП-овете се разбра че могат да се правят до колкото предварение си искаш, стига естествено да кажеш да ти го направят така /примерно Румен Р./ Естествено, ако другарят дизел има врътка за корекция на аванса :) , всичко е ОК, ама ако е някой нов и много мъдър, кво правим тогава...
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот Philip » Нед Мар 23, 2014 6:52 am

Имам го предвид, Кадуцеус :)
Много съжалявам, че вече не се произвеждат двигателите без електроника :(
На електрониката и трябва само едно малко по-мощно концентрирано поле и си губи акъла... и колата те изоставя.
С устройствата, които разработваме тук най-обикновените двигатели, без грам електроника, можем да ги докараме до супер мощност и супер разход :(
Не че не мога да премахна компютъра и да направя двигателя конвенционален, без никаква електроника, но това иска все повече пари и време :twisted:
*****
А това за смяната на колата са мечти,...мечти :lol:
При сегашното положение хич няма да е скоро :lol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот caduceus » Нед Мар 23, 2014 3:43 pm

Има много запазени Мерцедеси 124 производство 1992-1994 г, които са с делко и прост, но отличен мотор без никакви електронни глезотии, има и с климатик. Ако се слага евентуално ТАП, ще е от простия вид с цена до 50 лв, но може и без него при бутане на делкото към + предварение.
Достатъчно широка кола, зверски здрава, почти без поддръжка, с обикновена газова. Ресурса им е огромен, цените ниски. За 2,5-3 хил. лв може да се намери отличен екземпляр на прилични километри. Дори да я скапе нещо човек с някой много мощен оргонизатор :) , загубата не е чак толкова голяма и се ограничава на около 2 хил. лв, ако отиде в най-лошия случай за скрап. За мен това е идеалната тестова кола, която ако не държим непременно да караме нещо на 5-6 години поради излишни пари, високо его или капризна жена :) , е един добър избор. Пък и все още има вид и става, въпреки +20-те и годинки и кутиестия външен вид. Примерно това:
http://www.cars.bg/c340523
http://www.cars.bg/c633468

Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот tati » Сря Мар 26, 2014 11:28 pm

колега на прост дизел със редова ГНП и метан /газо-дизел/ какви резултати можеш да постигнеш двигателя се ползва редовно и много добре се държи на газо-дизел има над 120хил.км изминати
tati
 
Мнения: 32
Регистриран на: Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот caduceus » Чет Мар 27, 2014 11:15 am

Не съм слагал още оптимизатори на газодизел и не знам, мога само да предполагам. По принцип важните неща, за да работи добре което и да е оргонизиращо устройство на ДВГ са две - по-голямо предварение и обедняване на сместа. При твоя случай обедняването е ясно - имаш кран за регулиране на метана, обаче как ще е с предварението... Тука сместа се пали чрез компресията на нафтата и оттам и метана... Ако има начин да се увеличи аванса с няколко градуса /при нормални метанови уредби +15 при стандартен ТАП и дори още нагоре при софтуерна настройка/, вероятно ще стане по-добре. Не съм специалист по дизелите, само съм чувал че има на някои ГНП винт за регулиране и на това. Нямам и практически опит с газодизели, това са само логически разсъждения. При всички положения ако решиш да опиташ, имаш един месец в рамките на гаранцията да разбереш и ако не ти трябва комплекта К3 можеш да ми го върнеш пак по Еконт с наложен платеж, както евентуално си го получил. Друго не се сещам. Ако проработи и МПС-то е камион, ще е чудесно защото при К3 има 35-40% ефект /нови експериментален модел се тества в момента и ще пиша за резултати, като излязат данните/. За кола икономическият ефек няма да е толкова голям, но предполагам с едно-две кила метан ще се намали разхода - около два кг пада при стандартно такси на метан, слагахме на такова в Троян скоро.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот tati » Чет Мар 27, 2014 8:15 pm

:roll: питането ми по скоро бе към Philip за това че можел да направи всичко със обикновен дизел ако може той да си каже мнението. А със тебе kaduceus вече се познаваме идвах във Ловеч и ми сложи К3 на маздата -тя е на метан но още не съм си монтирал катализатора че да ходя при газаджията за да намали времената на газ.инжектори и тогава да я засека като разход . А имаме уговорка да слагаме и на камиона той е ДАФ 430к.с евро2 там мога да му дам предварение от вала който се зацепва със ангренажа нещо като делкото и със динамичен стробоскоп мога точно да му подам определен градус а газовата е обикновена и там мога от болтчето да намалям метана колкото си искам.само да реша и ще го направим пък и сега не пътувамсъс камиона няма работа - че да експериментираме. :?
tati
 
Мнения: 32
Регистриран на: Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот Philip » Чет Мар 27, 2014 8:54 pm

tati,
За дизел, а и не само, имам предвид разработките на Шаубергер, продължени и вкарани в работа от Фриц. Аз съм на ниво разработване. За да стане действащо ми трябва двигател и експерименти.
Не си спомням да съм казал, че
tati написа:че можел да направи всичко със обикновен дизел

Мога да го кажа след успешни експерименти.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот tati » Чет Мар 27, 2014 9:22 pm

phillip
ясно, просто чета и питам и когато нещата съвпаднат ги прилагам в практиката
:idea:
tati
 
Мнения: 32
Регистриран на: Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот caduceus » Чет Мар 27, 2014 9:49 pm

tati
Здрасти,
на маздата освен че не реагира обратната връзка за да намали автоматично метана и трябва да се донастрои от газаджия, вероятно и предварението от дет. датчик не стига. Имах подобен случай скоро. Нали имаш и ТАП, слагай го и него на едни 15 градуса и трябва нещата да станат добре. Има заложена граница, над която компа няма да ти вдигне предварението, независимо от искането на дет. датчик. Гаранция. Ти караш тая хубава кола на метан, а с бензинови настройки + още малко горница от дет.датчик до границата - но със сигурност не е достатъчно. Пробвай и виж какво ще стане
А ДАФ-а щом може да се регулира, вс. ще е ОК.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот icrow » Чет Мар 27, 2014 10:00 pm

Аз не можах да разбера сега тази мазда дизел или бензин е? :lol:
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron