Никакъв проблем - особено щом си се заел да го правиш на практика.
1. Най-малкият пръстен /имам предвид незатворените рингове/ според мен не е от голямо значение колко точно е като грамаж или дължина. Може например да го направиш кратен на кубита или др.
2. Всички след него се изчисляват като съотношение 1,618 от предния, т.е. златното сечение. Тегловно /масово/ съотношение!!! Ако се прави от един диаметър тел, ще е и линейно.
3. Първите три пръстена ако са от едно сечение имат добра позиция. Оттам нататък започва прогресивно увеличаване на разстоянието между пръстените, което прави системата много обемна, затова трябва да се ползва по-дебел проводник или по-широка тръба. Така през три-четири пръстена се сменя Д-то за да се събере всичко в рамките на 80-90 см максимум като диаметър.
4. Всичко се тегли, реже и напасва, за да се спази съотношението на масите. Всякакви самодейности водят до недобър резултат - обикновено това са или промяна на материала - примерно ал. тръби вместо мед /щото няма такъв диам. какъвто смята че вижда на картинките на Лаковски пишман експериментаторът/, или ползване на съвременни електроники които нямат нищо общо със оригинала, съкращаване на искрището и прочее. Същото се отнася и за лентовите рингове за които става въпрос в предния пост на Илия - едно е плътен проводник или тръба, както е в патента на Лаковски, друго е плоскост за улеснение на мързеливите
5. Системата от ринговете изглажда полето и премахва стоящите вълни от източника на скаларно /оргонно/ поле, като прави конусовидно излъчване - точно както е показано в патента на Лаковски. Лично установено и потвърдено от мен!
6. Важна е големината на повърхността която излъчва, както пише и в патента - затова може ринговете да са от тръби, а не от плътна мед. По-леко и удобно е. Ринговете трябва да са 12 бр, за да има пълно покритие на всички честоти и хармоници на които работят клетките от тялото. Ако са по-малко, някоя тъкан ще остане без въздействие.
7. Връзките се правят с изолиращи конци от коприна, вълна или в краен случай дървени стъбла от бамбук, тръстика или др. подобни. Какво остана за тексполитна подложка с медни кръгчета по нея
Всичко трябва да виси защото "звъни" вибрационно и който може чува нещата като хармоничен акорд
8. Системата от ринговете е безполезна без разбиране на принципа и излъчване на активно, позитивно оргонно поле. Не е от значение какъв точно ще е излъчвателят - може да е тесла траф, румкорф бобина с ладенска стъкленица, /аз съм ползвал плазмена лампа с л.ст. от бирени шишета/ или др.
9. Искрището е задължително!!! Това не търпи промяна като изискване.
Дано сте доволни, тази информация няма да я намерите никъде и е резултат от мои изследвания на процеса и оригиналното MWO на Лаковски. Действайте!
Поздрави
ПП
Абе Илия, защо ме караш да пиша едни и същи неща два пъти - чек сега видях, че в предната страница съм обяснил горните особености съвсем подробно! Просто го направи - и да не забравиш да покажеш тук резултата, за да го видим.
.