Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заблуди

Теория и практика в конкретни устройства

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот Philip » Пет Фев 21, 2014 7:16 am

...И тъй като влязох "на ниво" по тази тема - ще продължа.
Запитвали ли сте се защо трябва все повече и повече да се увеличава ъгъла на изпреварване на подаване на искрата?
Сигурно. И най-вероятния отговор, който сте си давали е - бедни смеси.
Е да, ама не!
Това е само част от отговора.
Заради оргонната компонента при ранното запалване се получава именно това, което споменах в предишния пост. В цилиндъра става кратка имплозия, последвана от нормалната експлозия. Това е и причината за меката работа на двигателя и повишената мощност. Реално имаме работен ход (заради предварителната кратка имплозия) още по време на изкачването на буталото към ГМТ.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот icrow » Пет Фев 21, 2014 11:10 am

Принципно съм съгласен с теб. Това с прекомерното зареждане беше ясно отдавна. Аз се стремя в момента към добиване на оргонна пара. Това че го пробвам на двигателя е само за да докажа точно това, че максимата колкото повече толкова повече не важи. Аз съм се убедил, че повече от 700 деветки почва да се скапва работата на двг. Обаче се се надявам, че с малко преработки на двигателя ще може да се подкара на оргонна пара. Ако трябва да се преработва основно двг, така че да работи с имплозия, ще стане доста сложно. Сега като се замисля това, което излиза през ауспуха ако се извади от входната енергия би трябвало разликата да е необходимата енергия за двг. :lol:
Имам още няколко идеи за ГОП. И ще пробвам с двутактов мотор от резачка, без гориво.

Тест, за това дали става имплозия може евентуално да се направи с една туба с малко пропан вътре. С камера с много кадри в секунда, при запалване може да се види дали първо ще се свие бутилката. Ей ма много дискавъри гледам :lol:
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот Philip » Пет Фев 21, 2014 11:50 am

:lol:
И я така :lol:
Те са ми основното.
Откакто свърши Старгейта, другото са ми разни с криминални лаборатории за увеличаване на общите знания :lol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот skeleta » Пет Фев 21, 2014 12:02 pm

Абе това с имплозията нещо не може да ме грабне. Извинявам се за различното ми мнение, но: водата гори с имплозия само ако горенето се извършва при температурата на входящите газове. Тъй като има повишаване на температурата при горене има и разширение и при това не само на водната пара а и на другите газове в цилиндъра. Т.е. има експлозия.

Поста на Филип не накара да се замисля дали наистина оргона не влияе на нещо друго повече отколкото на горивото. Например на триенето в двигателя. Или нещо друго макар че в момента не се сещам какво може да е. Явно все още не сме открили как точно влияе оргона на ДВГ.
skeleta
 
Мнения: 198
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 9:16 am

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот icrow » Пет Фев 21, 2014 12:42 pm

Може би се получава нещо такова http://www.youtube.com/watch?v=OsO-zL0mUlA А ако имплозията се получи и няй вероятно става така, преди да е започнал такта изпразване, то ще е във вреда. Сещате се защо. Но ако става по времето на такт изправзване, то ще е в полза.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот icrow » Вто Фев 25, 2014 8:33 pm

Значи за 6 дена се образуваха множество дупки на външния корпус, демек кена. :lol: А медните части вътре са силно посинели, както навремето ми се беше случвало с един друг воден оргонизатор сумати меден сулфат за нула време. От тук нататък явно ще трябва да се действа със стъкло. Обаче това ме навежда на мисълта, че има варянт да се добива електрически ток.
Прикачени файлове
2.JPG
2.JPG (82.6 KiB) Прегледано 5611 пъти
1.JPG
1.JPG (82.2 KiB) Прегледано 5611 пъти
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот caduceus » Сря Фев 26, 2014 8:39 pm

Има вероятно и други подробности, свързано с плътността на енергията и модулирането и. Не на последно място - правилно предварение, силна искра за стимулиране началото на процеса /особено при висока степен на автотермия/, добра компресия, температура и малко гориво за катализатор. Оргонната пара произвеждана от оптимизатора на проф- Андреев не е с толкова висок заряд като този от нашите генератори, но работи по-добре както е известно. Казвам нашите, защото и аз имам това-онова ново, но ще го доизкусурявам още малко преди да го покажа :)
Така че - наблизо сме, трябва още малко време и практика
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот caduceus » Чет Фев 27, 2014 1:49 pm

Здравейте!
Айкроу, Филип чрез усещане, а и който друг може да мери - моля ви да видите какъв и олко е заряда на оргонната пара от последното ми немагнитно изделие :) Аз го изкарах над + 9,/23000/. Да, над двадесет и три хилади деветки - но може да ми се е объркала нещо скалата в ума, защото е доста мощно. Проверявайте само централната сива точка, това е изхода на фокусната тръба и оттам излиза енергията. Другите места са изолирани и неутрални. Естествено в точката има полеви заряд и при директно "докосване", но по-важно е колко е този на оргонната пара, защото мисля да я вкарам при филтъра на мотора, пък ако ще да гръмне :lol:
Поздрави
ПП
Размерите са: 9 см в диаметър и 6 см височина на кутията. Трябваше да сложа рулетка до него за по-ясно, но забравих /не съм си пил гинко-билобата/ :)
Прикачени файлове
Image0881.jpg
Image0881.jpg (302.15 KiB) Прегледано 5563 пъти
Image0880.jpg
Image0880.jpg (322.23 KiB) Прегледано 5563 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот Philip » Чет Фев 27, 2014 2:09 pm

Мощно и чисто.
***
За да стане това, дето му викат автотермия трябва и "разглобен" механично въздух по моите разбирания.
Това се постига при Фриц - дисковете и Андреев - въздух през топчета с определено покритие. Същото може да се получи и с грубо намачкана на топка медна и сребърна тел или нещо друго, но със същите материали. По този начин обаче ще е нужен надув на въздуха, защото двигателя няма да успява да изтегля през това нещенце нужния му въздух.
***
Ако тези неща, които правите с Айкроу се поставят да вкарват оргона си заедно с въздуха преди това, за което говоря аз, съм почти напълно сигурен, че нещата ще станат.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
 
Мнения: 1094
Регистриран на: Нед Май 05, 2013 9:55 am

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

Мнениеот icrow » Чет Фев 27, 2014 5:49 pm

Аз го изкарах 21100, което пак е добре :lol: Два въпроса.
1 Когато направиш ГОПа и измериш колко е след това почва ли да нараства заряда в пъти с времето?
2 Като мериш от изхода усещаш ли хладина на пръста?

Филипе, това е ясно, че ще има някаква система за разбиване на въздуха, за сега търсим мощната оргонна пара. Въпреки, че ще пробвам и с инжектор директно в колектора. Ще видим. За сега има още доста за доизкусуряване.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Свободна енергия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron