Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалване)

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалване)

Мнениеот icrow » Вто Май 28, 2013 10:27 am

Схеми, статии, предложения и опити със устройства за регулиране на ъгъла на запалване на Д.В.Г.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот DOMIC » Чет Май 30, 2013 5:00 pm

Здравейте!
Някой има ли информация за италианските COBRA? Трябва ми работната графика на AEB510N.
Търся специалист на монтажа/демонтажа на ТАП-ове, защото имам два под капака, които трябва да работят съвместно!!!
Търся и уред, който да измерва аванса, когато работи ДВГ- в реално време, за да измеря ефекта от работата на двата ТАП-а!
DOMIC
 
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот Чефо » Пет Май 31, 2013 4:07 pm

Някой тук правил ли е компютър за кола като това или по просто. Искам да управлявам дюзи.
http://www.megasquirt.info/
http://www.dek.bg/main.php?action=tunin ... pid=squirt
Трябва ми такова само дето да е 7 пъти по евтино.
Чефо
 
Мнения: 7
Регистриран на: Съб Май 11, 2013 10:05 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот icrow » Пет Май 31, 2013 5:35 pm

Дюзи за дизел или инжектори за бензин искаш да управляваш? Иначе колегата марс79 ми беше показвал клип на някакъв ентусяст си направил самоделен комп с ПИК контролер и си работеше двигателя. Само да напомня, че ПИК контролерите изискват програматор за да им вкарваш програмата с която ще работят, което си е отделно устройство. Колегата марс79 се занимава доста с тези чудеса на техниката, ама жалко, че няма време да пише. За аванс процесора на ДЕК звънях преди малко, но ми казаха, че имат само тези модели дето са за след ВР сензора и предварението се коригира с джъмпери, което е по лошо като варянт. За варянта с запалване по таблица най-рано след месец . Сега не се прозивеждали.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот Чефо » Пет Май 31, 2013 6:00 pm

Бензинови или газови каквото дойде. Идеално аз си имам програматор. за някои пикове.
За сега искам да си направя газов инжекцион, най елемнтарния почти като обикновено газово и после малко по малко ще усложнявам. Такава е идеята пък ще видим.
Чефо
 
Мнения: 7
Регистриран на: Съб Май 11, 2013 10:05 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот icrow » Пет Май 31, 2013 6:09 pm

А ако не е тайна искаш да спестиш некой лев или просто от любов към спорта?
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот Чефо » Пет Май 31, 2013 9:51 pm

Мерак това е да си го направиш сам. Е то сега кой има пари за играчки аз не.
Чефо
 
Мнения: 7
Регистриран на: Съб Май 11, 2013 10:05 pm

Преместени мнения и отговори от админ. за Аванс процесор

Мнениеот caduceus » Съб Юни 08, 2013 1:19 pm

КОЛЕГИ, ТОВА СА НЕПРОМЕНЕНИ, А САМО ПРЕМЕСТЕНИ ОТ МЕН МНЕНИЯ ЗА АВАНС ПРОЦЕСОРИ КОИТО БЯХА В ДРУГ РАЗДЕЛ ОТ ФОРУМА.

Мнениеот idurchev » Пон Май 27, 2013 2:51 pm
Здравейте.
Преди един месец си направих аванс процесор за моята Лада(по схема от братушките с PIC-процесор).До тогава давах предварение чрез въртене на делкото,но така се получава аванс за всички обороти,а е нужно повече за ниските (+9 дори +12 за тези,които са на метан)и по-малко за високите.Този аванс процесор се връзва между датчика на хол и комутатора.Има потенциометър в купето за допълнително регулиране на предварение +/- 10 градуса. Центробежният регулатор се блокира.Най-хубавото е можеш да си правиш кривата на предварението по свой вкус(сваляш PIC-а и на програматора на компа).Схемата е елементарна.Частите излизат около 5-6 лева.Аванс процесорът става и за други марки коли с датчик на хол и комутатор.Ако има интерес мога да дам схема и линк.


Мнениеот Чефо » Пон Май 27, 2013 3:23 pm
Аз се интерсувам от аванспроцесор, така да се каже тънко. Сподели как си го направил почвам и аз.
А ако има и вариант да управлявам и времето на инжекторите ще е върха.


Мнениеот bob » Пон Май 27, 2013 3:55 pm
Колега idurchev ти си страшен! Как да няма интерес :D .Давай снимките да си правим, че за 5,6 лева кой няма да се пробва да си спретне един :lol: все едно за кутия цигари.
БЛАГОДАРЯ ТИ предварително :) .


Мнениеот Philip » Пон Май 27, 2013 6:58 pm
Icrow, и аз попаднах днес единствено на тези. :D Лошото е, че не са ми под ръка, а искат сервиз, за да определят типа, който е нужен.
idurchev, чудесно е, че съществува и такъв вариант. Чудя се обаче за две неща. - Програмата за програмирането достъпна ли е фри и аз къде ли трябва да прекъсна веригата? Може би между компютъра и комутатора, защото предполагам, че сигнала първо се обработва и променя от блока за управление, а след това отива към комутатора? :roll:
Наблюдавам - анализирам - променям.


Мнениеот Чефо » Пон Май 27, 2013 9:33 pm
idurchev Това ли имаше предвид?
http://www.qrz.ru/schemes/contribute/auto/ignition-pic/
Мисля да го направя.
Ако имаш опит с това супер дай препоръки.
Намерих още един.
http://zazigalka-ru.jimdo.com/%D0%B1%D0 ... pic12f675/
http://zazigalka-ru.jimdo.com/%D1%83%D0 ... pic16f676/


Мнениеот idurchev » Вто Май 28, 2013 9:28 am
Здравейте.
Схемата е с PIC12F675.Програмата за корекции е Grafik и е free.Ето схемата.Трето краче на PIC-а трябва да се свърже през 10к на маса.
Схема коректор с pic12f675
shema.jpg (27.24 KiB) Прегледано 106 пъти


Програмата Grafik и хекса ги има тук на първа страница постове 6 и 7.
http://forum.cxem.net/index.php?showtopic=119696
Устройството се връзва между датчика на хол и комутатора.Ползва захранването,което идва от комутатора към датчика на хол.Сигналният кабел от датч. на хол се прекъсва и се слага устройството.Удобно е да се ползват мъжки и женски кабелни обувки,за да може да се сваля лесно.R4 се слага в купето за корекция на предварението +/-10 градуса (корекцията е за всички обороти от пр.ход до мах).В схема има предвиден вход ДАД(датчик на абсолютното налягане).Ако нямате такъв оставяте делкото да върши вакуум корекцията.
Тук има доста интересни неща http://forum.cxem.net/index.php?showforum=83
Прикачени файлове
shema.jpg
shema.jpg (27.24 KiB) Прегледано 9152 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
 
Мнения: 2025
Регистриран на: Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот sheki » Нед Авг 04, 2013 9:34 pm

Чефо написа:Някой тук правил ли е компютър за кола като това или по просто. Искам да управлявам дюзи.
http://www.megasquirt.info/
http://www.dek.bg/main.php?action=tunin ... pid=squirt
Трябва ми такова само дето да е 7 пъти по евтино.


почти имам готов ваиант на мегаскуирт версия 1, един бифш колега ги правеше аз му помагах :) да изкарам някой лев, не знам дали този сайт при вас работи http://orionturbo.info/index.php?pid=2#1
http://orionturbo.info/forum/viewtopic.php?t=81 тема за газов инжекцион
играчка си е да се занимава човек , но такъв проект дава много възможности
малко снимки.. http://prikachi.com/gallery_view.php?us ... &gal=14558
sheki
 
Мнения: 301
Регистриран на: Сря Май 15, 2013 9:21 pm
Местоположение: Златоград

Re: Аванс процесори (Устройства за променяне ъгъла на запалв

Мнениеот icrow » Вто Мар 18, 2014 7:42 pm

Монтирах ТАПа! Ето самия ТАП как изглежда Изображение Самия тап може да работи, както двуканалаен, така и едноканално. Монтира се преди бобината. Има байпасни релета, които се управляват с + от клапана на изпарителя. Дори и да се случи нещо на ТАП ще си превключи на оригиналното запалване. За съжаление софта ме изхвърля много често, и не можах да си поиграя с настройките. Вероятно са ми корозирали пиновете на кабела. Но определено се чуства над 12грд. по бързо форсиране, така до 25грд и повече няма но явно си иска. :lol: Но това са впечетления на място с много нерви, до като настройвах. След малко ще си пооправя пиновете и утре ще пробвам, надявам се да се оправи.
Поздрави!
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Следваща

Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта

cron