Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от tati »

ловато.jpg
ловато.jpg (34.39 KiB) Прегледано 9922 пъти
колегите smsi-h и idurchev да кажат за настройките ,как да започна със настройките стъпка по стъпка, че нещо немога да се справя сам връткам пласмавовия винт на испарителя-връткам тройника ама нещо не става това за което си говорите- 40% икономия става въпрос за рено лагуна 94г. 1.8 мон.инж със ел.редуктор Ловато на метан не мога да и направя стабилни обороти на праз.ход /ПХ/ от пл.врътка не реагира само гасне развивам много трийника и малко да е развит все тая дайте идея от шумен съм ще пътувамкъм софия ако някъде има човек който е във час със обедняването при магнитите на Кадуцеус моля Ви свържете ме със него- разбирача :sobbing: :hola:
за връзка тел;0889232912
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от tati »

колеги кажете за настройките ,как да започна със настройките стъпка по стъпка, че нещо немога да се справя сам връткам пласмавовия винт на испарителя-връткам тройника ама нещо не става това за което си говорите- 40% икономия става въпрос за рено лагуна 94г. 1.8 мон.инж със ел.редуктор Ловато на метан не мога да и направя стабилни обороти на праз.ход /ПХ/ от пл.врътка не реагира само гасне развивам много трийника и малко да е развит все тая дайте идея от шумен съм ще пътувамкъм софия ако някъде има човек който е във час със обедняването при магнитите на Кадуцеус моля Ви свържете ме със него- разбирача :sobbing: :hola:
за връзка тел;0889232912 по досегашни засичания без магнитите само на метан шумен варна шумен на магистрала със скорости 90-110 км/ч ми гори 3.7-4кг на 100км или по точно 180км - 6.7 - 7кг зависи ако има насрещен вятър сега със магнитите единствената разлика е че имам проблем със ПХ не мога да го оправя че след това да почна да обеднявам да намалям от тройника метана :sobbing: :surpris:
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от icrow »

Старата кола я настройвах на газ с тройника, като завъртя клапата на горе долу 2/3 и от доста завит винт почвам да развивам докато се изфорсира добре и спре да дига оборотите и връщам половин оборот. После може да покарам и да врътна малко напред после карам пак и така докато ми хареса. Ама за метана нз. Щом пипаш смело пробвай така и намаляй докато скапе вървежа и щом го усетиш развий
четвърт примерно.
А освен паленето, като работа усети ли разлика?
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от tati »

клапата ще рече дросела на 2/3 и това го разбрах утре ще го направя ! но проблема е че като пусна педала на газта - като си махна кракът от педала и няма ПХ - угасва и почвам със едни компромиси със троиника че да мога да регулирам някак си втората мембрана на редуктора дето пуска метана към тройника за да има ПХ
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от icrow »

Хъм, това ми прилича на проблем с вакумното управление на изпарителя. Провери си вакума. На стария форд имах такъв проблем.
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от tati »

ловато метан
ловато метан
ловато1.jpg (21 KiB) Прегледано 9912 пъти
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от tati »

МИ АЗ МАЙ НЯМАМ ВАКУМНО УПРАВЛЕНИЕ КАКВО РАЗБИРАШ ПОД ТОВА а сега като се ровичках във форумите- осъзнах че не правя едно много важно нещо за да правиш регулировка на ПХ -трябва да се вдигнат ръчно оборотите около 800 за да не се влиаят от стъпковото моторче
:smileylol:
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от tati »

под вакумно управление май имаш предвид вакума който идва от дросела през маркуча на тройника и влияе на тънката мембрана и лостовата система на която е закачена във втората камера на редуктора за да отваря клапана и да пропуска метана към тройника ли
:surpris:
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от icrow »

Би трябвало да имаш тънко маркуче от всмукателния колектор до изпарителя. Имах го на обикновенната газова имам го и на инжекциона. Това регулира изпарителя спрямо натоварването на двигателя.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Горните мнения са преместени тук от темата "Свещи..."
*****
Кадуцеус, ако искаш да направим тема "Проблеми и настройки на газови и метанови уредби"? Имаме за аванс процесорите, но то си е различно.
Голямо местене ще падне, но по-добре сега.
Наблюдавам - анализирам - променям.
BUTTON_POST_REPLY