Здраейте,
от няколко дни имам нов сайт с обновена информация, с превод и на английски /последното се наложи поради преговори за износ с външни партньори/. Наблегнал съм предимно на К3, като в отзивите съм ползвал и мнения на колеги от този форум. Старият сайт caduceusbg.com е неактивен, само с линк за прехвърляне. Новият:
http://www.optimizatori.com
Вероятно има какво още да се желае, така че вашите мнения и препоръки са добре дошли.
В края на другата седмица пристигат и поръчаните холограмни стикери за кутиите К3 със съответното лого на фирмата, които ще запечатват страничната ПВЦ лента. Това се наложи заради спазването на гаранцията в чужбина, но подобри и външния вид. Стикерите са саморазрушаващи се при отлепване, подобно на винетните.
Едновременно с това ще се ползват и нови полипропиленови етикети, както и нова цветна опаковка - вида на която още се уточнява.
Предстои да сменя и името на продукта който ще се продава на външния пазар, защото Горивен оптимизатор не е най-подходящо поради наличието на един куп такива слабо или неработещи изделия с по два-три прости магнита. Не искам да свързват К3 с тях, защото нямат нищо общо. Ще ви уведомя за новото име, когато го регистрирам в Патентно ведомство като търговска марка.
Поздрави!
Създаване и развитие на технологията ми
Re: Създаване и развитие на технологията ми
В началото на Август сложих новите К3 
Първоначално забелязах нещо странно...колата вървеше...малко сякаш по-зле. Беше горещо, пусках климатик, само градско каране (в София знаете как е) и изминах 140 км. Малко се втрещих, защото откакто сложик оптимизаторите преди повече от половин година не съм изминавал толкова малко километри.
Заредих повторно и се наложи да пътувам извънградско само на климатик (по магистрала - не съм я жалил). Колата тръгна много повече отпреди. Даже спрях да й спра малко притока на газ, че се притесних от предишното засичане. Този път изминах 210 километра с едно зареждане.
След третото зареждане колата тръгна още по-добре. Даже не съм свършил още газта, но вече се усеща как се върна изцяло еластичността, а динамиката даже е много по-добре отпреди. Нямах търпение да чакам да свърши газта и затова пиша сега, но като свърши ще пиша на Филип да ми редактира поста, ако може и да впише изминатите километри след третото зареждане
Не знам защо се получи така. Възможно е първият път газта да е била кофти, а може и да са ме поизлъгали с количеството...може и двете. Не знам какво стана, но така се случи. Сега всичко е ОК
Даже е по-добре 

Първоначално забелязах нещо странно...колата вървеше...малко сякаш по-зле. Беше горещо, пусках климатик, само градско каране (в София знаете как е) и изминах 140 км. Малко се втрещих, защото откакто сложик оптимизаторите преди повече от половин година не съм изминавал толкова малко километри.
Заредих повторно и се наложи да пътувам извънградско само на климатик (по магистрала - не съм я жалил). Колата тръгна много повече отпреди. Даже спрях да й спра малко притока на газ, че се притесних от предишното засичане. Този път изминах 210 километра с едно зареждане.
След третото зареждане колата тръгна още по-добре. Даже не съм свършил още газта, но вече се усеща как се върна изцяло еластичността, а динамиката даже е много по-добре отпреди. Нямах търпение да чакам да свърши газта и затова пиша сега, но като свърши ще пиша на Филип да ми редактира поста, ако може и да впише изминатите километри след третото зареждане

Не знам защо се получи така. Възможно е първият път газта да е била кофти, а може и да са ме поизлъгали с количеството...може и двете. Не знам какво стана, но така се случи. Сега всичко е ОК


Re: Създаване и развитие на технологията ми
Това ми е много ценно като информация и много благодаря на Слав за нея. Двата комплекта /предния и сегашния/ имат конструктивна разлика в бобините, като последния е с доста по-силен оргонен ток и напрежение - но не беше доскоро много ясно как се усвоява от колата това дали не и е много. Засега само добри мнения събрах, та явно всичко е наред. Малко по трудоемко е, но щом е по-добре - това остава като краен вариант.
Времето на преход на заряда от една честота към друга вероятно е дало тия флуктуации в разхода
Поздрави!
Времето на преход на заряда от една честота към друга вероятно е дало тия флуктуации в разхода
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Здравейте отново. Имам усещането, че откак преместих оптимизаторите на акумулатора нещата сякаш се влошиха и откъм динамика и откъм разход респективно. Някой друг има ли подобни на моите усещания? Разбире се може и да си внушавам и да е просто съвпадение, тъй като ми се чини, че и изпарителят може да му е дошло време за подмяна на мембраните (карам вече 2 години с тези сегашните, вероятно имам 30 000км с тях и доста студени стартове зимата).
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Трябва да е временно явление. Има подобен отзив и от едно БМВ на газ, което обаче след 300-400 км се оправи и тръгна по-добре. Карай малко и кажи пак какво става
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Вчера говорих с един колега с газов инжекцион, който ми върна К3 комплекта. Човекът отишъл на газаджия и видели че сместа е много бедна, та я направили нормална
и естествено няма падане на разхода... Звучи като смешка, но е истина! Когато му казах, че нали това е идеята - да кара на бедна смес след като К3 въздейства и компа намали горивото сам, човекът ме погледна изумено - аз ли не обяснявам достатъчно или пък бариерите в мисленето са трудни за преодоляване...
От няколко дни кутиите от комплекта К3 са със гаранционни холограмни стикери, прави се и нов ПП етикет, издържлив на топлина и влага. И неразлепяем практически - а да видим как ще го разлепват някои дистрибутори, дето не искат да се вижда производителя по необясними за мен причини
Подготвям и нова цветна кутия + етикети на английски и книжка с инструкции + графични картинки, за по-глупавите европейци /има интерес за износ в ЕС - и то в сериозни количества/. В процедура е и регистрация на европейска търговска марка, която е с друго име.
Поздрави!

От няколко дни кутиите от комплекта К3 са със гаранционни холограмни стикери, прави се и нов ПП етикет, издържлив на топлина и влага. И неразлепяем практически - а да видим как ще го разлепват някои дистрибутори, дето не искат да се вижда производителя по необясними за мен причини

Подготвям и нова цветна кутия + етикети на английски и книжка с инструкции + графични картинки, за по-глупавите европейци /има интерес за износ в ЕС - и то в сериозни количества/. В процедура е и регистрация на европейска търговска марка, която е с друго име.
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
След доста изминати километри моите наблюдения са, че пробега с новите К3 е като при старите К3, но има една много важна разлика!
При новите К3 колата (поне моята) стана много по-динамична, откликва много бързо на ускорение, изобщо е "по-нервна" и за мен е истинско удоволствие да шофирам така, защото по начало си падам по такъв тип автомобили
Смело мога да твърдя, че динамиката на газ в момента е по-добра, отколкото на бензин
П.П. В интерес на истината, ако я стисна още за гушата и си наложа на волята да ми поолекне дясното краче, то и разхода ще падне и по всяка вероятност изминатите километри с новите К3 ще са повече в сравнение със старите К3, но все още не мога да си причиня това. Хващам се, че последните няколко месеца пубертета ме повтаря и смятам да не му "преча"
Кефа цена няма

При новите К3 колата (поне моята) стана много по-динамична, откликва много бързо на ускорение, изобщо е "по-нервна" и за мен е истинско удоволствие да шофирам така, защото по начало си падам по такъв тип автомобили

Смело мога да твърдя, че динамиката на газ в момента е по-добра, отколкото на бензин

П.П. В интерес на истината, ако я стисна още за гушата и си наложа на волята да ми поолекне дясното краче, то и разхода ще падне и по всяка вероятност изминатите километри с новите К3 ще са повече в сравнение със старите К3, но все още не мога да си причиня това. Хващам се, че последните няколко месеца пубертета ме повтаря и смятам да не му "преча"

Кефа цена няма


Re: Създаване и развитие на технологията ми

Това е идеята - да има кеф


Ако се намери и производител на коли да види с очите си, може да си промени софтуера и датчиците за постигане на същата ефективност и при бензинови и дизелови коли - но засега няма такъв. Вероятно е въпрос на време и пряк маркетинг
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
caduceus, моето лично мнение относно възможността някой автомобилен производител да си отвори очите за това е
стойност клоняща към нулата. Сектора е толкова силно обвързан с петролния бизнес , че гордиевия възел изглежда като единична панделка .
Сещам се за едно предаване на DW. Ставаше въпрос , че европейския съюз натискал BMW да намали разхода на колите си . И какво мислиш се случва . BMW вкарват доста милиона евро (според предаването и най -вероятно е така) в тестове и представи си какъв е резултата. Нямало вариант да се намали разхода. И последното решение на корпорацията е колите им да излизат от заводите с по-тесни гуми. И хоп.... ето ти 1-2 % икономия.Аплодисменти. Направо ще ми се пукне смешката. Ами да ме бяха питали щях да им спестя милионите срещу доста по-малка комисионна
Тук съм абсолютен песимист.
Може би ако дойде и ни завладее някоя извънземна цивилизация, може и да се промени статуквото.
Иначе успех в бизнеса.
Аз и преди те помолих и сега пак.Много ми е интересно един газанализатор преди и след монтаж какви стойности ще покаже на изгорелите газове.А и ще имаш очевадни данни за резултатите от усилията ти.
стойност клоняща към нулата. Сектора е толкова силно обвързан с петролния бизнес , че гордиевия възел изглежда като единична панделка .
Сещам се за едно предаване на DW. Ставаше въпрос , че европейския съюз натискал BMW да намали разхода на колите си . И какво мислиш се случва . BMW вкарват доста милиона евро (според предаването и най -вероятно е така) в тестове и представи си какъв е резултата. Нямало вариант да се намали разхода. И последното решение на корпорацията е колите им да излизат от заводите с по-тесни гуми. И хоп.... ето ти 1-2 % икономия.Аплодисменти. Направо ще ми се пукне смешката. Ами да ме бяха питали щях да им спестя милионите срещу доста по-малка комисионна

Тук съм абсолютен песимист.
Може би ако дойде и ни завладее някоя извънземна цивилизация, може и да се промени статуквото.
Иначе успех в бизнеса.
Аз и преди те помолих и сега пак.Много ми е интересно един газанализатор преди и след монтаж какви стойности ще покаже на изгорелите газове.А и ще имаш очевадни данни за резултатите от усилията ти.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
vodoley
Благодаря за препоръките. Относно автомобилопроизводителите, има надежда за тези от Южна Корея, Малайзия и др. подобни - което все пак не е малко. Корейците например внедряват много бързо и се учат в движение. Нещата се виждат и от опита на Румен Антонов със автоматичната му скоростна кутия - никой от големите не я искаше, опитаха се японците да я крадат, накрая купиха патентите и се внедри първо в Малайзия и Индонезия. Но при моите оптимизатори нещата са по-други - не са сложни за производство, монтират се лесно на всяка кола и т.н. - така че аз си ги произвеждам и продавам с увеличаващи се темпове, а отскоро имам и партньор в Зап. Европа. Все някой ден ще уври главата на някой от големите производители и ще направим една купчина тестове - и това ще е от взаимна полза, щото не могат да откраднат технологията
Доста добре съм я защитил вътрешно.
Относно газанализаторните тестове - правил съм естествено, но почти всички коли са вече с катализатор и няма особен смисъл да се тества на такава - разликата в емисиите не е толкова голяма и просто ти казват, че ти е добър катализатора. Затова логика има да се направи тест на кола без такъв, но нали разбираш че това е само за които са си изрязали катализаторите или са им внесени със, а махнати от джамбазите. Не ми се занимава със подобно доказване на технологията - тя се доказва пряко чрез моментния разход от борд компютъра на колата, само след 10-15 минути работа на мотора. Какво повече...
Поздрави!
Благодаря за препоръките. Относно автомобилопроизводителите, има надежда за тези от Южна Корея, Малайзия и др. подобни - което все пак не е малко. Корейците например внедряват много бързо и се учат в движение. Нещата се виждат и от опита на Румен Антонов със автоматичната му скоростна кутия - никой от големите не я искаше, опитаха се японците да я крадат, накрая купиха патентите и се внедри първо в Малайзия и Индонезия. Но при моите оптимизатори нещата са по-други - не са сложни за производство, монтират се лесно на всяка кола и т.н. - така че аз си ги произвеждам и продавам с увеличаващи се темпове, а отскоро имам и партньор в Зап. Европа. Все някой ден ще уври главата на някой от големите производители и ще направим една купчина тестове - и това ще е от взаимна полза, щото не могат да откраднат технологията

Относно газанализаторните тестове - правил съм естествено, но почти всички коли са вече с катализатор и няма особен смисъл да се тества на такава - разликата в емисиите не е толкова голяма и просто ти казват, че ти е добър катализатора. Затова логика има да се направи тест на кола без такъв, но нали разбираш че това е само за които са си изрязали катализаторите или са им внесени със, а махнати от джамбазите. Не ми се занимава със подобно доказване на технологията - тя се доказва пряко чрез моментния разход от борд компютъра на колата, само след 10-15 минути работа на мотора. Какво повече...
Поздрави!