Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Е ти пък сега ще ги караш и да работят допълнително. Да слагат разни ТАПове :smileylol: То това е работа не е, като взимането на пари. :smileylol:
hrsto19691969
МненияCOLON 30
Регистриран наCOLON Нед Окт 05, 2014 8:34 pm
МестоположениеCOLON Стара Загора

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от hrsto19691969 »

stefan4o написаCOLONАко правилно съм схванал алгоритъма на ГИ, то сместа няма как да се обедни без помощни средства даващи леко лъжливи данни от сондата към ЕКУ.
Щото ако имаме бензиново време 3мс и газов коефициент 1.5, то газта ще работи на същия режим с 4.5мс време на отваряне. Ако решим да намалим коефициента на газта и да обедним, да речем с 1, то предполагам, че бензиновото време на газ ще скочи над 4мс, щото компирът ще се опита да коригира бедната смес и сме горе-долу на изходна позиция.
Двете горива са с различна стехиометрия, това е така, но кислородният сензор не го интересува това. Той мери чисто и просто количеството кислород, което излиза от ауспуха (т.е. това, което не е влязло в реакция с горивото).
Дааа, така е. При мен даже се вдигна разхода.
Ще местя кутийките пак на старата кола, която е с обикновенна газова. Там работят добре.
Благодаря на всички за мненията!
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Разхода се е вдигнал поради преминаване на авариен режим - компа е усетил че системата иска много обеднена смес и е решил, че има нещо нередно :) Оттам след бензиновите се затварят и газовите дюзи и това е следствието от шибания софтуерен блокаж - за съжаление и Рено явно са решили да тръгват по пътя на VW и да правят глупости с тия Дачии
Как ме хапе кучето да направя един Мерцедес с проста газ да върви с 90% по-малко гориво, почти на въздух /оргон де/, ама все не ми артисват едни 4-5 хил лв за тоя проект, иначе знам как и материалите ги имам, само малко време и пари трябват - но и това ще стане, естествено когато реши Господ :lol:
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

caduceus написаCOLONКак ме хапе кучето да направя един Мерцедес с проста газ да върви с 90% по-малко гориво, почти на въздух /оргон де/... :lol:
Ади сега, 90 %... :cheers: Кажи как да стане? Знаеш го моят таралясник, че е кандидат за 90%.
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от bob »

:smileylol:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Не се шегувам, имам всичко необходимо но за беля платината е скъпа и работата отива на 7-800 долара, така както са го изкарали руснаците при техния автотермичен оптимизатор. Смятайте сами - самарий-кобалтови магнити с по 20 кг сила, платинирани стъклени топчета и още това-онова ;) , + карбураторен мотор с възможност за подмяна на жигльорите и т.н. На газ може да излезе проблемно защото тя не върви по същия път както бензина в карбуратора - абе ако ще се повтаря системата на проф.Андреев трябва да е едно към едно за да стигнем до същия ефект и чак тогава да си правим подобрения по наш акъл :)
Така че Боб, твойта Корса и тя ще докара някой ден до 90%, само да сме живи и здрави :hola: Ама вероятно ще е след Реното на Свилен :lol: Дано имам достатъчно средства да направя на всички по един автотермичен оптимизатор за подарък, ама поне засега - тцъ :cheers:
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

Кадуцеусе,

По моргите не се ли намират евтини катарлизатори, които по принцип са за изхвърляне? Доколкото ми е известно, от тях може да се смъкне завидно количество платина.

Пък като споменаваш Андреев, каква разлика има между бензина и газта? Андреевият катализатор нали се слага само на въздуха?
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

A зaщо дa се изкaрвa плaтинaтa от кaтaлизaторa? Може дa се използвaт питите нaпрaво. В нaй лошия случaй директно кaкто сa си в гaрнети. Aз моя кaтaлизaтор нaли си гимaхнaх нaскоро и вътре е супер чист, тa може и aз дa нaпрaвя един опит. :)
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от bob »

А тя моята този месец даде 100 % икономия, тъй като не я карах. :lol:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Без коментар по последното и смисъла му... Само ще отбележа, че оптимизаторите не са само за икономия, а и за по-чист въздух, по-дълга експлоатация на автомобила и да - енергийно почистване на околната среда от негативни влияния чрез позитивното поле около и вътре в колата ;)

Колеги, направих един списък на база данни от реални тестове от последните години на трите вида оптимизатори - К1, К2 и К3.
Това е за улеснение на потребителите и трябваше отдавна да го сторя, но накрая ме напънаха чуждестранните ми партньори и се наложи да си седна на гъза и да го напиша :lol: Списъкът е придружен с официално публикувани данни за обема на производство на нови автомобили през 2013 г. и първите дванадесет големи производителя. В помощ и на интересуващите се от технологията ми :)

Марки и модели автомобили, на които са тествани оптимизатори серия "К"
/подредени по големина на производителя, по данни от 2013 г./


Тойота – реагират добре! Тествано на Аурис, Авенсис, Корола, Карина, Версо и др.
Произведени 10 104 хил. автомобила
Дженерал Моторс: Шевролет – не реагира, Исузу, Буик, GMC, Кадилак – няма данни.
Произведени 9 285 хил. автомобила
Фолксваген-Ауди Груп – всички модели VW след Голф 4 вкл. не реагират – тествано на Голф 4, Голф 5, Пасат, Бийтъл, Бора, Поло, Поло Флай.
Дъщерните марки също – Шкода – не реагира. Тествано на Фабия, Октавия. Сеат - няма достатъчно данни
Ауди – реагират добре! Тествано на А3, А4, А6 и др.
Произведени 1 570 хил. автомобила
Произведени общо 9 255 хил. автомобила от концерна VAG
Хюндай – реагират добре! Тествано на Елантра, Соната, Санта Фе и др.
Произведени 7 126 хил. автомобила
Форд – не реагират. Тествано на Транзит, Си-Макс, Мондео.
Произведени 5 595 хил. автомобила
Нисан – реагират добре! Тествано на Примера, Кашкай и др.
Произведени 4 889 хил. автомобила
Хонда – не реагират. Тествано на Акорд, Сивик, Акура.
Произведени 4 110 хил. автомобила
Пежо - Ситроен – като цяло реагират добре! Тествано на 206, 306, 307, Ксантия, Ксара, С4, С5 и др. Някои модели дизели от последните шест години са със нов софтуер и не реагират – например Берлинго, Си Кросър. По-старото производство от същите реагират добре!
Произведени 2 911 хил. Автомобила
Сузуки – няма достатъчно данни.
Произведени 2 893 хил. Автомобила
Рено – реагират добре! Тествано на Лагуна, Меган, Еспейс, Клио, Канго и др.
Дъщерната Дачия – по-старите модели Сандеро, Логан, Дъстер са добре, но новите с три цилиндъра не реагират.
Произведени общо 2 676 хил. автомобила
БМВ – всички модели реагират отлично! Тествано на над 10 модела.
Произведени общо 1 964 хил. автомобила
Мерцедес Бенц – всички модели реагират отлично! Тествано на над 10 модела.
Произведени общо 1 460 хил. автомобила
Други производители, моделите на които реагират добре
Субару – реагират отлично! Тествано на Легаси, Аутбек, Импреса, Либеро.
Също така са добре и моделите на Опел, Фиат, Алфа Ромео, Ланча, Мицубиши, Мазда
Други производители, моделите на които не реагират добре
Ягуар, Ленд Ровър
Общ обем на пазара за изброените основни марки през 2013 г. – 56 747 хил. автомобила. От тях:
30 072 хил.автомобила са от марки, които реагират добре на оптимизаторите „К” в режим на самонастройка. Това е около 53% от пазара, но реално са повече, защото има марки, невключени в списъка а със значителни продажби като Мазда, Опел, Фиат и др.
26 675 хил не реагират добре, но с регулиране на софтуера биха могли да се самонастроят.
Това е 47% от посочения пазар, като основно са VW, Форд, Шевролет и Хонда. В този дял се включват и американски марки за които няма данни като GMC

Поздрави!
BUTTON_POST_REPLY