Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
djoko
МненияCOLON 68
Регистриран наCOLON Пон Юли 14, 2014 2:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от djoko »

:doubleup:
Ето и една идейка: Направи си в гугъл една форма, която да могат да попълват клиентите ти.

5-6 колонки ще са достатъчни: сериен номер на монтирания оптимизатор/ марка/ модел/ година/ двигател/ ефект
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от bob »

Смисъла на казаното е, че се отказвам да правиш моята кола да гори 90% по малко и си давам реда на някой, който си кара колата повече, а и аз искам сам да си правя всичко по моята кола.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

djoko
Прави се в момента в сайта на холандците :) Но нямам още серийни номера, ще ги вкарам с новата кутия която ще е от полипропилен и с малко по-друга визия. Като цяло нещата ще се променят повече външно, отвътре не.
За съжаление досега не съм събирал толкова-подробни данни от клиентите за колите им, та подобряването на базата ще става полека-лека. Другият път е да се вкара технологията само при един-двама производители къдото няма ограничения в софтуера, което е напълно достатъчно. Само Тойота и Хюндай правят 18 млн коли годишно ;)
Боб
ОК, нищо лошо не исках да кажа - желая ти успехи! Исках да кажа че ме сърби да повторя руската технология, но може да ми увисне кожата на някой дувар и ако успея, няма да е за публично ползване.
Поздрави!
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

Уважаеми колеги,

За сведение.
Преди седмица минах преглед на Реното. Естествено, мериха стойностите на изгорелите газове. При гориво пропан-бутан, норматива за въглероден двуокис бе 3,5. При моята кола, с поставени аванс процесор на Румен Р. и К3, и съответно работещ катализатор, компютърът отчете въглероден двуокис 0,055. Другите показатели не ги помня, но и те бяха далеч под нормите за пропан-бутан. ;) И това без да знам компресията в цилиндрите. :)
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от bob »

Моя майстор винаги ми прави колата на 0.02. ;)
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Абе знаем си ние, че твоята кола е извънземна и върви с 80% икономия, а изпреварва и Поршета за закуска :lol:
Моите цели са малко по-скромни - всяка кола по света да е с К3, да прави по 30-35% икономия и повече мощност + чисти емисии отзад, както и да има стикер "К3 inside" :hola:
Успехи!

ПП
Вижте малко снимки на една бройка от последната партида на комплекта К3 за износ. Предстои смяна на кутията с нова цветна, както и нови полипропиленови етикети. В комплекта са включени 4 бр мокри кърпи със 95% спирт за почистване на замърсени акумулатори и резервоари, както и праймер за пластмаси в спрей-шишенце, за обработка и активиране на повърхността на РР/РЕ горивни резервоари преди залепване на кутиите К3. Работата продължава :)
Прикачени файлове
Image1208.jpg
Image1208.jpg (284.58 KiB) Прегледано 13194 пъти
Image1209.jpg
Image1209.jpg (258.97 KiB) Прегледано 13194 пъти
Image1210.jpg
Image1210.jpg (244.8 KiB) Прегледано 13194 пъти
Image1211.jpg
Image1211.jpg (238.85 KiB) Прегледано 13194 пъти
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Защо пише, че е подходящ за всички коли?

Да не решиш, че се заяждам сега. :smileylol:

ПП

Какво точно прави течността от спрея?
Аватар
Спиридон
МненияCOLON 223
Регистриран наCOLON Съб Мар 15, 2014 1:38 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Спиридон »

icrow написаCOLONКакво точно прави течността от спрея?
"Грунд" за пластмаса. Покрива полимера със слой, към който лепилото от лентата на 3М прилепва по-добре, отколкото върху самата пластмаса.

Сорри, че отговарям вместо caduceus.
"Ако животът я беше научил на нещо, то бе, че има случаи, когато не трябва да се връщаш за чантата си, и други, когато трябва. Сега оставаше да я научи как да различава едните от другите." Почти безобидна, Дъглас Адамс
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Спиридон
Благодаря за отговора вместо мен :) Малко по-подробно - да, грунд или по-точно праймер за пластмаса /Пластофикс/, който активира повърхността на полипропиленови и полиетиленови резервоари за да се залепи 3М лентата здраво. Такива са огромният брой резервоари и се правят от тези т.нар. мазни пластмаси за да не задържат боклуци. Почиства се първо чрез кърпата със спирт, пръска се със спрея, съхне за десетина минути и тогава се залепва К3. За акумулатора не е необходим спрей, държи и без него много здраво.

Айкроу
Защото вече е така :) Стари дизели със две кутии от новия тип на горивото и две на въздушния филтър правят по около 15-20% икономия. Тествано вече на десетина дизела, включително на комънрейли без ламбда.
Марките от групата със софтуерни блокажи на обедняването са предмет на разговори със софтуерни специалисти от тунинг фирми и може би ще се реши проблема в скоро време /надявам се/. Има вариант тези с газови уредби да се регулират чрез допълнителна програма в софтуера на газовия инжекцион - работи се по въпроса. Дай Боже да стане и това :)
Така че - К3 работи на всички автомобили, проблемите просто не са в него :lol:

Поздрави!
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Може би трябвa дa се сложи еднa звездичкa с рaзяснение в брошурaтa. Дa ти е по спокойно нa теб. :)
Инaче кaто плaстификaтор го знaм. :)
BUTTON_POST_REPLY