Спиридон
Благодаря за отговора вместо мен

Малко по-подробно - да, грунд или по-точно праймер за пластмаса /Пластофикс/, който активира повърхността на полипропиленови и полиетиленови резервоари за да се залепи 3М лентата здраво. Такива са огромният брой резервоари и се правят от тези т.нар. мазни пластмаси за да не задържат боклуци. Почиства се първо чрез кърпата със спирт, пръска се със спрея, съхне за десетина минути и тогава се залепва К3. За акумулатора не е необходим спрей, държи и без него много здраво.
Айкроу
Защото вече е така

Стари дизели със две кутии от новия тип на горивото и
две на въздушния филтър правят по около 15-20% икономия. Тествано вече на десетина дизела, включително на комънрейли без ламбда.
Марките от групата със софтуерни блокажи на обедняването са предмет на разговори със софтуерни специалисти от тунинг фирми и може би ще се реши проблема в скоро време /надявам се/. Има вариант тези с газови уредби да се регулират чрез допълнителна програма в софтуера на газовия инжекцион - работи се по въпроса. Дай Боже да стане и това
Така че -
К3 работи на всички автомобили, проблемите просто не са в него
Поздрави!