Това, което ми с наби в очите от файла:
1. стр 6 - Эксперименты показали также, что для стабильной работы все секции должны быть
одинаковой массы.
Което и приказвам от години относно технологиите на Тесла
Първична и вторична при Тесла траф, с еднакви маси.
2. стр.10 - Выключатель. Сдвоенный,
ручного действия.
При прекъсване на тока ръчно една част от човешката енергия се предава по веригата заедно със оргона, течащ паралелно с електричеството.
3. Точно след предния абзац - Источник постоянного тока. Westinghouse 415V, 3-х фазный, на 50 Гц,
ртутный выпрямитель4. Живачен изправител!!! Същия тип, който е ползвал Илия Вълков при батериите си. Има огромно значение при генериране на пулсиращи токове, като живакът активира системата чрез извличане на съдържащата се в него в голямо количество спяща "сила" или оргон в потенциално състояние. Освен с електрически разряд може да се направи чрез механичен импулс, триене, вибрация, загряване и т.н. В момента такива изправители мисля не се използват, което е една от причините да не може да се повтори технологията на бай Илия, както и доста от нещата на Тесла. Последният е ползвал в някои от устройствата си живак като течен контакт.
Сърл активира магнитите и разбива вътрешната енергийна решетка чрез оргонно-електрическия импулс към магнитите при предварителната им обработка. Същото прави и Флойд Суийт
Който има уши - да чуе, който има очи - да види.
Поздрави!