Генератор на Гого1 - модификация на Бедини
Re: Двигател на Бедини
А аз ротора го оставих голям за да мога да добавя още 3 бобини ако заработи както трябва и да станат общо 6.
Re: Двигател на Бедини
Ето тук има ръководство за направа и настройка на генератора само че е на руски.
Re: Двигател на Бедини
galaxy
Като включа и трите бобини ще видя каква е ефективността
на твоя генератор.
Що се отнася до ротора моя е оразмерен за пет бобини и
ротора е 160мм.
Като включа и трите бобини ще видя каква е ефективността
на твоя генератор.
Що се отнася до ротора моя е оразмерен за пет бобини и
ротора е 160мм.
Re: Двигател на Бедини
Аз се отказах да се занимавам с умалените модели на генератора, понеже не получих никаква ефективност, но не съм се отказал да правя големия модел. Gogo1, сега имаш два генератора, единият е с усукани намотки, другият не. Предполагам, че ще можеш да кажеш, кой вариант е по-ефективен.
Re: Двигател на Бедини
Не съм човекът с добри знания по електроника и електротехника, но виждам, че никой друг не коментира защо Гого даде този линк и какво показва той, сравнен с генератора с ротор и магнити :
Принципи:
"Хладен ток" в бобина се получава, когато през нея се пропуска импулс, който максимално бързо изчезва. Това е моментът, в който в нея се "индуцира" хладен ток. (При други електрически и хидравлични устройства се ползва същото - бавно натрупване на потенциал и максимално бързо освобождаване.)
Максималната сила (на хладния ток) се концентрира във вътрешността на бобината. Затова вторичната намотка е добре да е в първичната.
Вторичната и първичната е най-добре да бъдат разделени чрез две двойки максимално бързодействащи диоди, свързани по нетрадиционен начин.
Хладния ток се редуцира в топъл чрез електролитен кондензатор или акумулатор.

...Ще опитам да кажа какво схванах аз, пък ще поправяте. Въпросът е да станат ясни принципите на повече хора. Тогава ще могат да се ползват и в други устройства.Gogo1 написаCOLONТук един руски колега подробно обяснява как се прави такъв
генератор без ротор с магнити. http://tarielkapanadze.ru/Cold_Electricity.htm
Принципи:
"Хладен ток" в бобина се получава, когато през нея се пропуска импулс, който максимално бързо изчезва. Това е моментът, в който в нея се "индуцира" хладен ток. (При други електрически и хидравлични устройства се ползва същото - бавно натрупване на потенциал и максимално бързо освобождаване.)
Максималната сила (на хладния ток) се концентрира във вътрешността на бобината. Затова вторичната намотка е добре да е в първичната.
Вторичната и първичната е най-добре да бъдат разделени чрез две двойки максимално бързодействащи диоди, свързани по нетрадиционен начин.
Хладния ток се редуцира в топъл чрез електролитен кондензатор или акумулатор.

Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Двигател на Бедини
Здравей Philip!
Показах ви този вариант за добиване на лъчиста енергия
със генератор на импулси вместо ротор с магнити защото
според мен по лесно ще го направят повече хора.
Сега като преработвам генератора на galaxy се обедих,че
повечето от колегите които искат да си направят такъв
генератор ще срещна много затруднения.
Освен това което вече ви писах,че съм променил по генератора му
сега установих,че ще трябва да преработя и ротора за да работи нормално
генератора на galaxy.
Той е използвал механика от грамофон,а тази механика няма лагерно
тяло и оста е много тънка поставена във втулка.
За ротора трябва да се направи лагерно тяло с два лагера и то подбрани
лека серия за да не затрудняват движението на ротора.
Ако този модул не е изработен правилно може и въобще да не заработи.
Накратко казано всичко по механиката трябва да се изработи прецизно.
Аз имам дългогодишен опит в машиностроенето и съм наясно,че повечето
стругари няма да изработят детайлите точно,но просто не съобразих,че
малко колеги от форума са търчали по работилници за да ги отсеят и
да са наясно къде да ще им изработят детайлите точно.
Относно хладния ток донякъде си схванал нещата но неточно.
В батерията се акумулира хладен ток (лъчиста енергия).
След като е зареден с Бедини генератор акумулатора трябва
да се разреди и да се зареди с нормална енергия от стандартно
зарядно за да се постави в автомобил.Това съм го прави вече
не веднъж когато акумулатора се е нуждаел от почистване на
клетките.
За бормашини,осветление,реотани и много други може да се ползва
както си е зареден от Бедини генератора.
Показах ви този вариант за добиване на лъчиста енергия
със генератор на импулси вместо ротор с магнити защото
според мен по лесно ще го направят повече хора.
Сега като преработвам генератора на galaxy се обедих,че
повечето от колегите които искат да си направят такъв
генератор ще срещна много затруднения.
Освен това което вече ви писах,че съм променил по генератора му
сега установих,че ще трябва да преработя и ротора за да работи нормално
генератора на galaxy.
Той е използвал механика от грамофон,а тази механика няма лагерно
тяло и оста е много тънка поставена във втулка.
За ротора трябва да се направи лагерно тяло с два лагера и то подбрани
лека серия за да не затрудняват движението на ротора.
Ако този модул не е изработен правилно може и въобще да не заработи.
Накратко казано всичко по механиката трябва да се изработи прецизно.
Аз имам дългогодишен опит в машиностроенето и съм наясно,че повечето
стругари няма да изработят детайлите точно,но просто не съобразих,че
малко колеги от форума са търчали по работилници за да ги отсеят и
да са наясно къде да ще им изработят детайлите точно.
Относно хладния ток донякъде си схванал нещата но неточно.
В батерията се акумулира хладен ток (лъчиста енергия).
След като е зареден с Бедини генератор акумулатора трябва
да се разреди и да се зареди с нормална енергия от стандартно
зарядно за да се постави в автомобил.Това съм го прави вече
не веднъж когато акумулатора се е нуждаел от почистване на
клетките.
За бормашини,осветление,реотани и много други може да се ползва
както си е зареден от Бедини генератора.
Re: Двигател на Бедини
Прочетете какво е написано в този линк. http://tarielkapanadze.ru/Cold_Electricity.htm
Така работи и Бедини генератора но с тригерна
намотка и магнити вместо генератор на импулси.
Предполагам,че повечето като четат това ,което ви писах за лагерното
тяло ще се усмихнат и ще си рекат (да бе).
Наскоро пуснах друг генератор на друг наш колега.
Всичко беше направено както трябва освен лагерното
тяло и генератора не работеше.След като поработих по лагерното
тяло генератора заработи.
Вижте в този филм как Бедини поставя лагерите на генератора.
Лагера се поставя без чук само с натискане с ръка и оста влиза
точно но лесно пак с ръка. https://www.youtube.com/watch?v=0UaR-n-kW3Q
Така работи и Бедини генератора но с тригерна
намотка и магнити вместо генератор на импулси.
Предполагам,че повечето като четат това ,което ви писах за лагерното
тяло ще се усмихнат и ще си рекат (да бе).
Наскоро пуснах друг генератор на друг наш колега.
Всичко беше направено както трябва освен лагерното
тяло и генератора не работеше.След като поработих по лагерното
тяло генератора заработи.
Вижте в този филм как Бедини поставя лагерите на генератора.
Лагера се поставя без чук само с натискане с ръка и оста влиза
точно но лесно пак с ръка. https://www.youtube.com/watch?v=0UaR-n-kW3Q
Re: Двигател на Бедини
Аз 4 месеца се опитвам да пусна Бединката с генератор на правоъгълни импулси. Работи, но сега като гледам как е с диск с магнити нещата са различни. С магнитите дава 3 пъти по голям импулс на 3 пъти по голям акумулатор. Плюс това с правоъгълните импулси не успях да постигна повече енергия на изхода. Явно трябва да призная най накрая че магнитите имат важна роля в генератора на Бедини.
Re: Двигател на Бедини
Моята бобина е по голяма и изходния сигнал е много странен. Вчера Гого се опита да я настрои за да сравним трите генератора. Останах с убеждението че май ми се пренасища сърцевината на мене и оттам идва странната форма на сигнала. Като ми се оправи ръката ще я пренавия на друга макара с по голяма сърцевина и тогава ще кажа как е. А иначе зарежда, но малко по бавно от твоя в момента,
Re: Двигател на Бедини
Между другото аз обмислях такава схема, само че като вариант да свържа изхода към входа и така да зареждам изхабените акумулатори, а работните да не се товарят и с генератора. Не знам защо се отказах от нея обаче. Днес ще си поръчам полеви транзистори и бързи диоди и ще пробвам пак. Може и заради транзисторите да не ми се получава.
- Прикачени файлове
-
- Untitled_1.png (15.66 KiB) Прегледано 6739 пъти