
Генератор на Гого1 - модификация на Бедини
Re: Двигател на Бедини
Моля да броите и мен за генератор с една бобина+ опция за още 

Re: Двигател на Бедини
Здравейте Buda_ и vendo !
Прочетете си личните съобщения.
Поздрави!
Прочетете си личните съобщения.
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
За тези които сами ще си правят генераторите.
Не усуквайте проводниците.
За да има ефект навийте бобините с проводници
с дължина между 65--70 метра на макара с габарити
които съм показал по напред и използвайте тези
магнити от ПРАМИЗ.
ФЕРИТЕН МАГНИТ
________кат.№ 04.040
Материал:_ Hfer 30/22
Размери: __D19 x H8 mm
Намагнитване: Двуполюсно по оста H
Особености:_Шлифовани повърхнини
Оказа се,че с тези магнити генератора
работи по добре.
И с предишните става но с тези е по добре.
Пробвах като поставих пет по два от тези за които
ви писах и резултата беше невероятен.
Никой не обяснява подробно.
Така се получава по насочен полюс.
Поздрави!
Не усуквайте проводниците.
За да има ефект навийте бобините с проводници
с дължина между 65--70 метра на макара с габарити
които съм показал по напред и използвайте тези
магнити от ПРАМИЗ.
ФЕРИТЕН МАГНИТ
________кат.№ 04.040
Материал:_ Hfer 30/22
Размери: __D19 x H8 mm
Намагнитване: Двуполюсно по оста H
Особености:_Шлифовани повърхнини
Оказа се,че с тези магнити генератора
работи по добре.

И с предишните става но с тези е по добре.
Пробвах като поставих пет по два от тези за които
ви писах и резултата беше невероятен.
Никой не обяснява подробно.
Така се получава по насочен полюс.
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Здравейте колеги!
На тези,които чакат от мен генератор Бедиди пиша,че се
бях контузил сериозно с макетен нож но вече съм наред
и скоро ще им изпратя генераторите.По добре ще е ако могат
да дойдат и лично да си ги вземат за да им обясня как после
да настроят и другите бобини като ги поставят.
Съвсем различно е като го пиша или го обяснявам по телефона.
В моята работилница ще им симулирам поставяне и настройка на
следваща бобина,като ще я правят те с мои наставления.
Така най бързо и точно се научават нещата и после ще могат да
предадат опита си и на други.
На тези,които чакат от мен генератор Бедиди пиша,че се
бях контузил сериозно с макетен нож но вече съм наред
и скоро ще им изпратя генераторите.По добре ще е ако могат
да дойдат и лично да си ги вземат за да им обясня как после
да настроят и другите бобини като ги поставят.
Съвсем различно е като го пиша или го обяснявам по телефона.
В моята работилница ще им симулирам поставяне и настройка на
следваща бобина,като ще я правят те с мои наставления.
Така най бързо и точно се научават нещата и после ще могат да
предадат опита си и на други.
Re: Двигател на Бедини
Здравейте колеги !
Някой направил ли е генератор на Бедини?
Ако има нека ми се обади.
Искам да коментираме нещо.
Някой направил ли е генератор на Бедини?
Ако има нека ми се обади.
Искам да коментираме нещо.
Re: Двигател на Бедини
Здравейте на всички заинтересовани от темата за Генератора на Бедини.
Три дни имам едни занимавки в Пловдив и останах да се видим с Гого. Имах удоволствието да видя генератора и да поговорим на спокойствие. Искам да споделя че съм възхитен от това което видях и научих. Нещата са много сериозни, генераторът се държи по начин който за мен е убедителен че се случват процеси различни от тези при обичайната електротехника. Генераторът зарежда големи (отписани като брак) акумулатори НАД типичните напрежения за време, което е в пъти по-късо от типичното време за заряд. След разкачане на терминалите бързо се постигат и запазват малко над номиналните напрежения. Тествах лично товароносимостта и се убедих колко време отдават реална мощност. Работата е много сериозна. Литиеви батерии се зареждат безопасно с този генератор и НЕ ГРЕЯТ при заряд. Самият генератор също е студен, с изключение на леко затопляне на сърцевините на бобините при работа с голям акумулатор за повече от половин час. Не забелязах изстиване на детайли, но Гого каза че когато са монтирани четирите бобини(което нямах шанса да видя), ротора (алуминиев) изстива и натрупва конденз.
.
Около установката се усеща поле подобно на това около plasma lamp и др. подобни устройства. Не успях да запаля луминесцентна пура около него, обаче като си поиграх с едни неодимови магнити наоколо се оказа че магнитните полета наоколо са доста силни и лека вибрация от магнита държан в ръка се усеща до около два метра от бобините, диска и най- интересно по протежение на някои от кабелите. Тока през тях не беше повече от 4 ампера и ми се струва странно да има такава силна реакция. Толкова засега че трябва да ставам. Надявам се мнението ми да е полезно за някого.
Три дни имам едни занимавки в Пловдив и останах да се видим с Гого. Имах удоволствието да видя генератора и да поговорим на спокойствие. Искам да споделя че съм възхитен от това което видях и научих. Нещата са много сериозни, генераторът се държи по начин който за мен е убедителен че се случват процеси различни от тези при обичайната електротехника. Генераторът зарежда големи (отписани като брак) акумулатори НАД типичните напрежения за време, което е в пъти по-късо от типичното време за заряд. След разкачане на терминалите бързо се постигат и запазват малко над номиналните напрежения. Тествах лично товароносимостта и се убедих колко време отдават реална мощност. Работата е много сериозна. Литиеви батерии се зареждат безопасно с този генератор и НЕ ГРЕЯТ при заряд. Самият генератор също е студен, с изключение на леко затопляне на сърцевините на бобините при работа с голям акумулатор за повече от половин час. Не забелязах изстиване на детайли, но Гого каза че когато са монтирани четирите бобини(което нямах шанса да видя), ротора (алуминиев) изстива и натрупва конденз.

Около установката се усеща поле подобно на това около plasma lamp и др. подобни устройства. Не успях да запаля луминесцентна пура около него, обаче като си поиграх с едни неодимови магнити наоколо се оказа че магнитните полета наоколо са доста силни и лека вибрация от магнита държан в ръка се усеща до около два метра от бобините, диска и най- интересно по протежение на някои от кабелите. Тока през тях не беше повече от 4 ампера и ми се струва странно да има такава силна реакция. Толкова засега че трябва да ставам. Надявам се мнението ми да е полезно за някого.
Електрониката се състои от концентриран пушек, който се освобождава при подходящо напрежение.
Re: Двигател на Бедини
Абсолютно полезна информация! Чакам и аз да се видим с Гого, като стане готов моя генератор и също ще пиша впечатления какво става от оргонна гледна точка. При всички положения има динамично преобразуване на оргон в електричество през акумулаторите
Поздрави!
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Здравейте колеги!
Преди няколко дни батерията на колата ми отказа и след
като няколко пъти я зареждах на Бединито се оправи, но
по интересното е,че като го поставих на колата се оказа,че
по някакъв начин батерията въздейства на двигателя.
Преди това двигателя беше доста шумен а сега почти не се чува
и стана по пъргав.Тепърва ще наблюдавам дали е станал и по икономичен.
Какво мислите възможно ли е батерията да оказва такова влияние на двигателя
или по неизвестни причини двигателя е подобрил работата си.
Поздрави!
Преди няколко дни батерията на колата ми отказа и след
като няколко пъти я зареждах на Бединито се оправи, но
по интересното е,че като го поставих на колата се оказа,че
по някакъв начин батерията въздейства на двигателя.
Преди това двигателя беше доста шумен а сега почти не се чува
и стана по пъргав.Тепърва ще наблюдавам дали е станал и по икономичен.
Какво мислите възможно ли е батерията да оказва такова влияние на двигателя
или по неизвестни причини двигателя е подобрил работата си.
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Като знам къде ти е колата, и на какво облъчване е подложено от бединито........ 

«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Re: Двигател на Бедини
Колата ми стой на едно и също място,но досега не съм забелязал
такива неща.
Това го забелязах като заредих батерията на Бединито.
Аз по принцип ако колата работи не пипам нищо затова чак
сега установих,че батерията може да въздейства на двигателя
след като е зареждана с радиантно електричеството.
Вече си мисля дали да не направя такова Бедини което да
стои в багажника на колата и да се съвмести с двигателя.
Може да се направи малък по габарити генератор и да се
постави в багажника.
Най вероятно маята кола ще е първата и след това надявам се
ще има и други.
Установих и друго.Като работи колата отделя други газове.
Това което излиза от ауспуха е почти без мирис.
Тъй като не съм правил никакви центровки го отдавам на
заредената от Бединито батерия.
такива неща.
Това го забелязах като заредих батерията на Бединито.
Аз по принцип ако колата работи не пипам нищо затова чак
сега установих,че батерията може да въздейства на двигателя
след като е зареждана с радиантно електричеството.
Вече си мисля дали да не направя такова Бедини което да
стои в багажника на колата и да се съвмести с двигателя.
Може да се направи малък по габарити генератор и да се
постави в багажника.
Най вероятно маята кола ще е първата и след това надявам се
ще има и други.
Установих и друго.Като работи колата отделя други газове.
Това което излиза от ауспуха е почти без мирис.
Тъй като не съм правил никакви центровки го отдавам на
заредената от Бединито батерия.